Berkali kali youngmin mencuba untuk telefon jisung tetapi masih lagi tiada jawapan.
"Sapa tu sung? Angkat lah"kata taeyong duduk di sebelah jisung.
"Youngmin. Boleh angkat ke?"tanya jisung.
"Eh takpayah takpayah. Tak pasal pasal aku kena bunuh dengan noona kau"balas taeyong.
"Tadi kata suruh angkat pastu tak payah. Macam keling"jisung mengomel.
MAFIA'S
"Weyh,kau rasa an,youngmin dah lupakan jisung ke belum. Sebab dia asyik berkepit dengan wonjin je"kata chenle melihat youngmin bersama wonjin dari jauh.
"Mana lah aku tahu. Kalau dia dah lupakan jisung,takkan lah dia datang dekat kita"balas sungchan.
"Chenle,jisung pergi manaaa? Bagi lah tahu akuuu"youngmin meminta chenle untuk memberitahunya keberadaan jisung.
"Aku dah kata,aku tak boleh bagitahu kau"chenle membalas.
"Sungchan?"youngmin memandang sungchan.
"Jangan tanya aku~~"sungchan mengalihkan pandangannya.
"Kenapa? Sebab jieun unnie tak kasi?"-youngmin.
"Bukan macam tu kit-"-chenle.
"Buat apa dekat sini? Tak reti nak masuk kelas? Dah pandai dah?"jieun yang lalu di situ menyoal.
"Nae saem"youngmin menunduk sedikit.
"Chenle bagilah tah-"-youngmin.
"Bye youngmin kitorang masuk kelas dulu"sungchan dan chenle melarikan diri.
"Sah unnie tak kasi bagitahu aku. Aku just nak tahu dia selamat ke tak,tu pon salah ke?"youngmin bercakap sendiri lalu masuk kedalam kelas.
MAFIA'S
Bunyi dari phone jieun menandakan seseorang menelefonnya.
"Yobeoseyo"jeno mengangkat.
"Ni youngmin,jieun unnie mana?" Soal youngmin.
"Ouh jap eh. YOU,ADA ORANG CALL NI"jeno menjerit.
Jieun keluar dari dapur dan mengambil alih telefon itu.
"Nae,jieun bercakap"
"Unnie,youngmin nak jumpa unnie boleh? Sekejap pon jadi lah"
"Unnie busy"jieun membalas dengan suara mendatar.
"Boleh lah un-" ayat youngmin terhenti apabila jieun sudah memutuskan panggilan.
"Kenapa?"soal jeno.
"Takda apa apa"senyum jieun.
Jeno mengangguk tetapi masih lagi curiga.
"Dia boleh letak macam tu je? Hati dia hati apa eh? Batu ke kayu?"youngmin menahan sabar.
"Tak kira,aku nak tahu jugak jisung dekat mana"kata youngmin bangun dari katil dan menuju ke almari pakaian untuk menukar baju.
YOU ARE READING
(✓)ꜱᴇᴄᴏɴᴅ : мαƒια'ѕ [ᴘᴀʀᴋ ᴊɪꜱᴜɴɢ]
أدب الهواةTak disangka pandai di sekolah,dibuli di sekolah tetapi seorang mafia diluar sekolah. No matter what they say, No matter what they do, You always mine. Start : 14 December 2020 End :4 February 2021 📌 Maaf sekirannya terdapat kesalahan bahasa atau m...