CHAPTER 25 (FINAL)

2K 194 60
                                    

Youngmin terjaga dari pengsannya lalu melihat sekeliling dan ternyata dia berada di suatu gudang kosong.

"Bangun dah? Ingat dah mati"karina bersuara.

"Eh tak lah,aku tak bangun pon. Aku just bukak mata je"balas youngmin selamba.

"Wah,menjawab eh kau"ningning pula bersuara.

"Dah korang tanya,aku jawab lah. Apa guna ada mulut kalau tak bercakap"selamba youngmin.

"Eh kau dengar sini eh. Park jisung tu, mafia tau,kitorang kena bunuh dia. And satu satunya cara nak bunuh dia ialah bunuh kau dulu. Kau memang tak takut mati ke?"kata karina menekan perkataan mafia.

"Tahu,and aku tak takut langsung mati sebab semua orang akan mati jugak"youngmin memandang karina dengan wajah selambanya.

"Uish,bapak savage siak betina ni"-giselle.

"Aku manusia bukan haiwan"balas youngmin.

"Kau memang nak mati ke?"winter mula bersuara.

"Kau nak bunuh aku? Try ah,ingat aku takut? Korang pon dah ada orang tempah kubur"-youngmin.

"Savage siak dia ni. Macam....weyh sapa nama dia tu.....ha macam-"belum sempat ningning menghabiskan kata katanya,seseorang telah mencelah.

"PARK JISUNG"jisung menjerit dan secara tiba tiba lampu terpadam.

Bunyi tembakan dan jeritan didengari mereka semua menandakan orang di sekeliling mereka sedang bergaduh.

Ningning sudah memegang youngmin dari belakang supaya dia tidak melarikan diri.

Beberapa saat kemudian satu tendangan diberikan kepada ningning dari belakang dan menyebabkan youngmin terlepas dari pegangannya.

Youngmin melarikan diri daripada ningning dan gadis itu melepaskan satu tembakan dari jauh dan mengena tepat pada bahagian tepi badan youngmin.

Lampu dinyalakan kembali dan mereka berempat terkejut melihat semua orang yang berada di situ sudah terbaring lemah.

Jisung mencari kelibat youngmin dan terlihat youngmin sudah terbaring memegang luka tembakan.

"YOUNGMIN!"jisung menjerit dan berlari ke arah youngmin.

Ahli neo baru hendak pergi ke arah aespa tetapi jisung sudah melepaskan tembakan kepada mereka semua kerana tidak dapat menahan marah.

Tembakan yang diberikan kepada ningning tersasar. Jieun yang memang berdendam dengan ningning memberikan satu pukulan di pipi ningning.

Ningning membalas semula tetapi dengan tendangan tinggi. Jieun mula hilang sabar dan memberikan pukulan dan tendangan bertubi tubi lalu menghentakkan pistol di kepala ningning.

"Jisung! Kenapa kau tembak diorang? Kalau ye pon suruh lah diorang bagi harta diorang. Haduhhh susah bethol lah bela budak ni"taeyong membebel.

"Hyung,youngmin kena tembak tau. Baik hyung panggil ambulans dengan polis sebelum jisung tembak hyung"jisung memandang taeyong tajam.

"Ha ugut ugut. Ingat hyung takut ke?"taeyong membalas.

Jisung mengacukan pistol ke arah taeyong tanda tidak bergurau.

"Aduh,dia serius lah pulak. Jaehyun,kau panggil ambulans cepat"-taeyong.

"Tahu pon takut"jisung menyimpan kembali pistol.

"Kau tahan dulu,kejap lagi ambulans sampai"kata jisung menekan tempat tembakan.

"Sakit lah siel"kata youngmin tersenyum.

(✓)ꜱᴇᴄᴏɴᴅ : мαƒια'ѕ [ᴘᴀʀᴋ ᴊɪꜱᴜɴɢ]Where stories live. Discover now