"SUNGCHAN! CEPAT LAH! KAU TU DAH LAH BARU MASUK SEKOLAH! DAH BUAT PERANGAI!"jeno menjerit dari bawah.
"IYE KEJAP! BISING LAH!"sungchan mengambil beg sekolahnya dan turun ke bawah.
Jisung dan chenle yang sudah ada di dalam kereta hanya bermain telefon.
Sungchan masuk ke dalam kereta dan mereka bergerak.
MAFIA'S
"YOUNGMIN! YOUNGMIN!"wonjin mengejar youngmin yang dari tadi hanya mengelak daripada berjumpa dengannya.
"Youngmin!"wonjin berhenti di depan youngmin.
"Kau nak apa?"kata youngmin tanpa memandang wonjin
"Aku nak kau maafkan aku"
"Kenapa aku kena maafkan kau? Bukan kau suka ke bila jisung kena pukul and kau bukan suka ke bila aku layan kau macam stranger"youngmin hanya menjeling.
"Maafkan lah aku,aku tahu aku salah. Aku taknak kau layan aku macam stranger. Aku sayang kau youngmin. Kau satu satu nya sepupu aku,pleasee"wonjin merayu.
"Tengok lah kalau aku rasa nak anggap kau sebagai sepupu aku balik. JISUNG!"youngmin menjerit nama jisung dan berlari ke arah nya.
Jisung pon melambaikan tangannya.
Jungmo dan woobin yang baru datang terus pergi ke sebelah wonjin.
"Kenapa aku rasa sakit hati eh bila youngmin rapat semacam dengan jisung,ke sebab aku dah terlampau sayang dia?"wonjin bertanya kepada kawannya.
"Mana lah kitorang tahu,tu perasaan kau bukan perasaan kitorang"jungmo menjawab.
"Hai chenle"youngmin melambaikan tangannya kepada chenle.
"Eh tu bukan sungchan ke? Kenapa dia datang sekolah?"soal youngmin kepada jisung yang sedang meletakkan barang di dalam locker.
"Ha ah,hyung aku suruh dia pergi sekolah ni balik sebab dulu dia pindah"tipu jisung.
"Dia pindah mana?"
"Canada"balas jisung.
"Hai youngmin"sungchan menyapa.
"Hai"
"Kau..single ke taken?"tiba tiba sungchan menanyakan soalan itu.
"Single,asal?"
"Takde apa apa,saje tanya"senyum sungchan.
Jisung hanya memandang sungchan tidak puas hati kerana dia tahu yang sungchan juga suka dekat youngmin.
"Sabar sabar"chenle menepuk belakang jisung apabila ternampak genggaman jisung semakin kuat.
"Youngmin,jom masuk kelas"jisung menarik lembut tangan youngmin.
"Tap-tapi aku tak habis cakap lagi dengan dia"sungchan hanya melihat jisung membawa youngmin pergi.
"Sedar lah diri kau tu tak setanding dengan jisung"chenle menyakat sungchan.
"Eleh kau tu? Setanding lah sangat"
YOU ARE READING
(✓)ꜱᴇᴄᴏɴᴅ : мαƒια'ѕ [ᴘᴀʀᴋ ᴊɪꜱᴜɴɢ]
FanfictionTak disangka pandai di sekolah,dibuli di sekolah tetapi seorang mafia diluar sekolah. No matter what they say, No matter what they do, You always mine. Start : 14 December 2020 End :4 February 2021 📌 Maaf sekirannya terdapat kesalahan bahasa atau m...