Dua hari berlalu dan youngmin masih lagi tidak boleh menerima kenyataan bahawa jisung ialah seorang mafia.
Tok tok tok
Bunyi ketukan pintu didengari dari dalam bilik youngmin.
"Masuk je lah,pintu tak kunci pon"kata youngmin mengizinkan masuk.
"Youngmin,kau okay tak? Ni nak masuk dua hari kau macam ni. Lambat makan...berkurung dalam bilik...kurang bercakap,kalau tak tu,kau yang paling bising dalam rumah ni. Kau kenapa?"wonjin bersuara.
"Takde apa apa lah"jawab youngmin ringkas.
"Aku cakap bukan main panjang kau boleh jawab takde apa apa? Senang eh hidup kau. Aku ingat kau nak cerita ke apa,tapi kau hanya jawab dengan takde apa apa"wonjin cuba membuat lawak.
"Kau sebenarnya nak apa?"youngmin memandang wonjin tajam.
"A-aku sebenarnya....na-nak bagi kau ni je"balas wonjin menghulurkan chocolate kegemaran youngmin.
"Gomawo"kata youngmin lalu mengambil chocolate tersebut.
Wonjin duduk di birai katil sambil memerhatikan youngmin yang sedang makan chocolate nya.
"Dah kenapa kau pandang aku macam tu?"tanya youngmin.
"Saja"ringkas wonjin.
"Okay"balas youngmin.
"Okay je? Aku ingat kau nak membebel sebab aku jawab pendek tapi kau hanya OKAY?"-wonjin.
"Habis tu kau nak aku jawab apa?"
"Kau jawab lah macam ni. Baik kau cakap,kenapa kau pandang muka aku kalau tak aku bunuh kau"wonjin meniru gaya perempuan.
Youngmin hanya boleh tersengih melihat gaya perempuan wonjin.
"Kau senyum eh? WAHHH! Akhirnya aku dah berjaya buat orang yang paling bengis dalam dunia senyum"kata wonjin bangga.
"Kau cakap aku bengis!"-youngmin.
"Eh ma-mana ada. Aku cakap kau cantik la"wonjin cuba membetulkan ayatnya.
"Nasib baik"balas youngmin.
"Youngmin,tadi aku ada terjumpa satu gambar ni tau. Aku jumpa dalam laci eomma aku. Gambar budak ni an,perhhh comel GILA"kata wonjin.
"Gambar sapa?"
"Ni ha"wonjin menunjukkan gambar youngmin yang sedang memakan aiskrim waktu berumur dua tahun.
"YAA!!GAMBAR AKUU!!"youngmin menjerit membuatkan wonjin berlari meninggalkan bilik itu.
"KAU SINI HAM WONJIN! AKU NAK BUNUH KAUU!!"jerit youngmin lagi.
MAFIA'S
"Kau nak makan ke tak jisung?"soal taeil apabila melihat jisung termenung sambil bermain dengan sarapan nya.
"Entah la hyung,nak makan tapi tak nak makan. Rasa dia macam.....takpe lah,hyung takkan faham"balas jisung bermain dengan makanan nya.
"Hyung faham,jisung takut youngmin benci dekat jisung kan"-taeil
"Macam mana jisung tak takut,jisung dah tengking dia. Mesti dia benci gila dekat jisung"balas jisung lagi.
"Dah takpayah nak sedih sangat. Habiskan makanan tu sebelum hyung yang habiskan kau"kata taeil pergi dari situ.
MAFIA'S
Pada waktu petang,ahli yang berada di korea dan ahli yang berada di london membuat menyuarat melalui video call kecuali jisung dan jieun.
YOU ARE READING
(✓)ꜱᴇᴄᴏɴᴅ : мαƒια'ѕ [ᴘᴀʀᴋ ᴊɪꜱᴜɴɢ]
FanfictionTak disangka pandai di sekolah,dibuli di sekolah tetapi seorang mafia diluar sekolah. No matter what they say, No matter what they do, You always mine. Start : 14 December 2020 End :4 February 2021 📌 Maaf sekirannya terdapat kesalahan bahasa atau m...