Sudah enam hari jisung di hospital dan tiada tanda tanda bahawa jisung akan sakit.
"Jieun,doktor kata hari ni jisung boleh balik dah"kata taeil.
"Boleh balik? YES!"jisung gembira mendengar perkataan 'balik' dari mulut taeil.
"Tak payah nak seronok sangat lah,kena makan ubat jugak dekat rumah"jaemin mencelah.
Jisung memuncungkan bibirnya tanda merajuk.
"Tak cukup kena manja ke dekat hospital ni"jieun mencubit pipi jisung.
"Hihihi"jisung tersenyum.
"Dah,pergi mandi pastu pakai baju tu"suruh jieun menunjukkan baju di sebelah katil itu.
Jisung mengangguk lalu pergi ke arah bilik air yang tersedia.
MAFIA'S
Sesampainya di rumah,jisung membuka pintu dan secara tiba tiba lucas dan hendery menjerit.
"YEAYYY!! URI JISUNGIE DAH BALIKK!!"jerit lucas dan hendery.
Jisung tergelak dengan perangai hyungnya.
"Berapa kali aku kata jangan menjerit"kata kun menarik telinga mereka berdua.
"Ah hyu-hyung,sa-sakittt"lucas merengek.
Kun melepaskan tarikan dan pergi ke arah jisung lalu memeluknya.
Jisung membalas pelukan itu dan terus pergi ke dapur bersama kun.
"Hyung masak apa?"-jisung.
"Steak dengan tteokbokki je"balas kun.
"Wah,icung nak makannn,laparrr"jisung menggosok gosok perutnya tanda lapar.
Kun memberikan makanan kepada jisung dan tiba tiba loceng rumah berbunyi.
"AUNTY SUZAN! TOLONG BUKAKAN PINTU"jerit jieun kepada ketua maid di rumah itu.
Aunty suzan membuka pintu dan ternyata yang membunyikan loceng tadi ialah youngmin.
"Ouh cik youngmin,masuklah"kata aunty suzan.
"Thank you aunty"balas youngmin memberikan sebuah senyuman.
"Cik jieun,cik youngmin datang"kata aunty suzan.
"Ha youngmin? Mana?"jieun tercari cari kelibat youngmin.
"Sini lah unnie"youngmin menegur jieun.
"Eoh,sorry tak nampak"-jieun.
"Emm,jisung mana? Dia dah balik kan hari ni?"tanya youngmin.
"Jisung? Dia tengah makan dekat dapur"balas jieun.
"Ouh,ok"
Youngmin pergi ke dapur dan ternampak jisung yang sedang makan ditemankan shotaro.
Shotaro pusing ke belakang dan ternampak youngmin sedang bejalan perlahan lahan.
Shotaro hanya memandang sambil tahan ketawanya daripada keluar.
"BAA!!"
"ANNAAA!!"jisung melatah.
"HAHAHA,Kau suka anna lagi ke HAHAHAH"youngmin tidak dapat menahan ketawa dan mengambil tempat di sebelah jisung.
YOU ARE READING
(✓)ꜱᴇᴄᴏɴᴅ : мαƒια'ѕ [ᴘᴀʀᴋ ᴊɪꜱᴜɴɢ]
FanficTak disangka pandai di sekolah,dibuli di sekolah tetapi seorang mafia diluar sekolah. No matter what they say, No matter what they do, You always mine. Start : 14 December 2020 End :4 February 2021 📌 Maaf sekirannya terdapat kesalahan bahasa atau m...