"Ooh ohh oh oh oohh oh ohh oh oohh ohh oh caught in the bad romance"nyanyi jaemin.
Jeno terdengar nyanyian jaemin dan membuatkannya rasa tercabar.Jeno meletakkan 1000 won didepan jaemin dan mula menyanyi dengan hightnote yang lebih tinggi.
Chenle pula merasa nyanyian nya dicabar,dia terus meletakkan 100,000 won dan mula menyanyi dengan hightnote yang lebih tinggi daripada jeno.
Apabila renjun yang baru turun dari tingkat atas terdengar hightnote chenle,dia mula meletakkan 5000 won dan menyanyi dengan hightnote yang lebih tinggi.
Haechan yang sedang bermain game mula tertarik dengan gelagat kawan nya mula meletakkan 2000 won dan menyanyi dengan hightnote yang lagi tinggi.
"Ha lawan lawan"sombong haechan.
"Bising la,sehari tak diam dekat rumah ni tak sah"ujar jisung sambil menutup telinganya.
Pintu rumah dibuka dari luar dan membuatkan semua manusia di dalam rumah memandang gerangan yang memasuki rumah.
Jieun memasuki rumah dengan hightnote yang lebih tinggi daripada haechan dan itu membuatkannya ternganga.
"Ada yang nak lawan?? Kalau takde silalah bagi duit tu kepada saya ya"kata jieun dengan bangga.
"Yow,that's my gurl!"kata jeno membodek ingin meminta duit.
"Sapa girl kau?! Duit ni I punya!Tadi bukan main kata ada perempuan lain,pergi la mintak duit dekat perempuan tu!"
"Jisung.....chenle....korang punya kerja kan"kata jeno sambil memandang mereka berdua tajam.
"Kalau muka you hensem macam jaehyun oppa takpa lagi"perli jieun.
"Biar lah,at least I hot"kata jeno bangga.
"Ouuh...malam ni you tidur luar"-jieun.
"Takpa I tidur dengan jaemin"ujar jeno sambil memeluk lengan jaemin.
"Ihh..sapa yang nak tidur dengan kau"geli jaemin.
"Mmm,noo...na..."panggil jisung dengan manja.
"Apa jisung nak?!"-jieun.
"Nak duit tu sikit,nak beli buku"manja jisung sambil mencantumkan kedua jari telujuknya.
"Buku buku!buku ape?!"kata jieun dengan sedikit marah.
"Buku sains,buku math,buku bio,buku sosiologi"-jisung.
"Hish,nak duit mintak noona,nak duit mintak noona! Nah!"kata jieun sambil menghulurkan 54,000 won separuh daripada duit taruhan yang dia dapat.
"Gomawo noona,chenle shopping jom!"ajak jisung.
"Jomm!!"
Mereka berdua berlari keluar apabila jieun mula mengamok.
"WOI,DUIT AKU BAGI BALIK!!"-jieun.
"Pffftt"haechan hampir ketawa tetapi dihalang oleh jaemin apabila jieun sudah memberikan jelingan tajam kepadanya.
MAFIA'S
Setelah jisung dan chenle pulang,
"Woi,kata pergi shopping mana barang barang nya?"kata jaemin selepas mereka berdua masuk ke dalam.
"Mana ada pergi shopping,kitorang pergi lepak Starbuck tadi"-jisung.
"Mana duit aku?!"kata jieun setelah keluar dari dapur.
"Ha..bis.."chenle menyampuk sambil menghirup air yang dibelinya.
YOU ARE READING
(✓)ꜱᴇᴄᴏɴᴅ : мαƒια'ѕ [ᴘᴀʀᴋ ᴊɪꜱᴜɴɢ]
أدب الهواةTak disangka pandai di sekolah,dibuli di sekolah tetapi seorang mafia diluar sekolah. No matter what they say, No matter what they do, You always mine. Start : 14 December 2020 End :4 February 2021 📌 Maaf sekirannya terdapat kesalahan bahasa atau m...