13

23 3 0
                                    

Zobudila som sa na zvuky ktoré prichádzali z vonku. Z môjho žalúdka sa stal ľad. Zľakla som sa skúsila znovu zaspať. Zvuky neprestávali a ja som sa stále bála. Nabrala som odvahu a pomaly rozopla zips na stane. Vykukla som len jedný okom aby ma nebolo vidno. Keď som vykukla von, tak som uvidela niečo, čo ma zaskočilo- Joy.
,,Joy? Čo tu robíš?"
,,Y/N! Potebujem pomoc! Jisoo..."
Stíchla. Prečo?
,,Joy? Si v pohode? Čo sa stalo?"
,,Jisoo zobrala záchranka. Jungkook ma poslal nech ti to poviem."
,,Prečo ju brala záchranka?"
Opýtala som sa so strachom v hlase.
Bála som sa o Jisoo.
,,No to nevieme ale asi odpadla. V noci išla do kuchyne a našli sme ju len pred pol hodinou..."
Jisoo ma objala. Ja som ostala v šoku z toho všetkého. Bol to blbý pocit. Jisoo mi prirástla k srdcu. Bola som sklamaná. Už som tu len ja, Solar, Joy, Jungkook, J-hope a Jin.
___________________________
Pustila som Joy.
,,Dobre Joy. Bol to náročný deň. Mala by si ísť naspäť."
,,Pôjdem. Dobrú noc."
Jisoo odvetila a išla naspäť. Ja som vliezla do stanu a skontrolovala či Solar spí. Solar spala ako zaťatá, tak som sa išla vyspať aj ja.
________________________
Ráno som sa zobudila do veľmi slnečného rána, no z diaľky vykukali čierne mraky. Myslela som si, že to ide preč alebo to prechádza. No o hodinu to bolo blízko.
__________________________
Rozpršalo sa. Stan už bol mokrý a moje veci tiež. Všetky deky a aj oblečenie.Bola mi zima ale musela som pretrpieť.
,,Y/N?" opýtala sa ma Solar.
,,Áno Solar?" odpovedala som.
,,J-je mi z-zima."
,,Aj m-mne."
Solar prišla ku mne a objala ma. Bolo mi ihneď teplejšie ale nie o veľa.
,,Y/N! Máš horúce čelo!"
,,To nevadí."
,,Idem po Jungkooka ten bude vedieť čo robiť."
Solar odišla zo stanu v tom hustom daždi. Ja som sa začala klepať od zimy.
Síce bola moja deka mokrá ale dala som ju cez seba. Nebolo mi o nič teplejšie ale musela som počkať na Solar a Jungkooka.
_________________________
Počula som rýchle kroky smerujúce k stanu. Asi sa Solar vrátila. Zips stanu sa rozopínal a do vnútra doslova vletel Jungkook.
,,Ahoj Y/N!  Prepána poď!" Jungkook mi povedal a ja som sa snažila vyjsť zo stanu. Skákala som no skoro som spadla. Chytil ma za ruku a zobral ma na ruky a vyzeralo to tak, že medzi nami preskočila iskra. Jungkook vnímal cestu ale pozeral sa mi do očí.
Pozerala som sa mu do očí tiež ale videla som len jedno- strach. Jungkook sa o mňa bojí? O chvíľu sme boli pri chalúpke. Bolo tu teplo a sucho. Jungkook ma odniesol do izby a Joy mi podala jej suché oblečenie aby som sa prezliekla. Joy mi pomohla sa prezliecť a ja som si ľahla do svojej postele. Jungkook zatiaľ niekde išiel. Joy ma prikryla jej paplónom a sadla si ku mne.
,,Y/N. Keď tu prišla Solar a povedala nám čo ti je, ja a Jungkook sme sa strašne zľakli. Jungkook tam stál ako stĺp no po chvíľke sa preniesol do reality a utekal za tebou."
Toto ma šokovalo. Jungkook sa o mňa naozaj bojí.
Počula som rýchle kroky. Asi to bude Jungkook. Áno je to on. Vošiel do izby aj s mojími vecami a Joy ich išla povešať aby sa vysušili. Ja som zatiaľ zaspala lebo mi bolo teplo a cítila som sa unavená.
_________________________
Po mojom celkom dlhom spánku som sa zobudila vyspatá a cítila som niečo na mojej ruke. Otočila som hlavu aby som videla čo to je. Jungkook... Jungkook mi držal pevne ruku. Keď som sa na neho pozrela, naše oči sa stretli. Pozeral sa na mňa so slzavými očami a povedal.
,,Y/N- j-ja som rád že si hore. Ja som ti chcel niečo povedať."
,,Môžeš." odvetila som.
,,Ja neviem ako ti to povedať ale poviem ti to v stratke."
Nastalo hrobové ticho. Jungkook si vzdychol a začal znovu hovoriť.
,,Ja-ja ťa milujem... Viem že sa poznáme krátko ale ja to v sebe nemôžem dusiť."
Nemala som slov tak som svoje emócie vyjadrila slzou. Bola som šťastná. Aj ja som k Jungkookovi niečo cítila ale nevedela som čo. Teraz som si uvedomila čo to je ale teraz už viem. Je to láska. Jungkooka som objala a on mi to opätoval. Netrebalo slová a už sme vedeli že k sebe patríme. Jungkook ma pustil a vyšiel z izby. Po chvíli sa vrátil aj so šálkou čaju. Podal mi šálku a opäť si ku mne sadol. Ja som odpila z čaju ktorý bol očividne citrónový. Jungkooj sa na mňa usmieval a oprel si jeho hlavu o moje rameno. Ja som si oprela hlavu o jeho hlavu. Má úžasné vlasy. Vdychovala som jeho vôňu a on ma objal.
,,Y/N?"
,,Mhm?"
,,Ľúbim ťa."
,,Aj ja teba." nejak som to povedala lebo mám taký pocit že nevládzem rozprávať. Zas som unavená. Položila som šálku na nočný stolík, objala Jungkooka a pomaly som zaspávala. V jeho náručí som sa cítila bezpečne. Akoby mi nikto nemohol ublížiť.

The gameWhere stories live. Discover now