2

21 3 0
                                    

Zobudila som sa cca o 8:00. Prezliekla som sa a išla zrobiť rannú hygienu. Môj outfit bol zložený z bieleho crop-topu s úzkymi ramienkami a roztrhaných riflí.
Na mojej postave tento outfit vyzeral celkom v pohode. Účes som si zrobila jednonychý: messy bun. Tento účes som mala na sebe vždy doma. Zabzučal mi mobil. Bola to správa od Taeho. Pozýva ma aby som sa prišla spoznať s Jennie. Veď prečo nie? Jennie je sympatická mladá baba ktorá miluje môjho naj kamoša. Môj úsmev bol od ucha k uchu. Bola som šťastná, že môžem Jennie spoznať. Kto vie, možno z nás budú dobré kamarátky! Odpísala som mu že prídem. Odvezie ma k nemu jeho autom.
_________________________
Išla som sa prichystať, keďže za hodinu po mňa príde Tae. Nevedela som sa dočkať! Na seba som si obliekla Len nejaké čierne šaty čo som našla v skrini. Boli mi po kolená. Páčili sa mi. Vlasy som si nakulmovala a make-up som si dala len jemný. Pripravila som nejaký dezert aby som neprišla s prázdnimy rukami.
___________________________
Pred domom trúbil veľký čierny Mustang. Teda Taeho auto. Ja som s radosťou vybehla vonku. Tae mi samozrejme ako gentelman otvoril dvere. Predtým ako som nastúpila, som ho objala a pozdravila. Nestúpila som do jeho auta a on dupol na plyn a odišli sme.
,,Mám sa začať báť?'' zo srandy som sa ho to spýtala.
,,Nemáš čoho!'' Tae sa zachichotal.
,,Len si dávaj pozor na to, aký spravíš prvý dojem. Ak nespraviš dobrý dojem na začiatku, neviem či sa s tebou bude chcieť baviť.'' poznamenal Tae.
,,Diky budem si na to dávať pozor.''
_________________________
Prišli sme pred Taeho dom. Niesom tu prvý krát ale jeho dom je obrovský. Vždy mi prišiel veľký. Tae otvoril dvere a pustil ma dnu.
,,Ahoj Jennie!'' Skríkol Tae.
Jennie dobehla dole a silno ho objala. Potom prišla ku mne.
,,Ahoj Y/N! Je mi cťou ťa spoznať. Tae mi toho o tebe hovoril veľa!'' objala ma.
,,Ahoj Jennie! Aj mne hovoril Tae o tebe!''
,,Tak to som rada!" Jennie sa zasmiala a pozrela na Taeho.
,,No poď ďalej Y/N." povedala Jennie s úsmevom na tvári.
Vošli sme ďalej a ja som si sadla na Taeho extrémne pohodlnú pohovku.
Jennie mi doniesla kávu a sadla si ku mne.
,,Povedz mi niečo o sebe!" povedala Jennie stále s úsmevom na tvári.
,,Tak volám sa Y/N ale to už vieš, mám 20 rokov a s Taem sa poznám od malička.'' usmiala som sa na Jennie.
Jennie sa tiež usmievala.
_________________________
S Jennie som sa rozprávala už dlho a tak nejak sme si sadli. Bola fakt milá. A vyzerá tak, že prvý dojem vyšiel. Bola som šťastná že som ju spoznala. Fakt sa Tae a Jannie spolu k sebe hodili. No bol čas už odísť. Tae ma hodil naspäť domov.

The gameWhere stories live. Discover now