Jungkook ma položil na posteľ. Sadol si na mňa obkročmo a tvár dal blízko k mojej. Jeho dych bolo cítiť na mojich perách. Cítila som motýle v bruchu. Jungkook sa mi pozeral priamo do očí. Mala som pocit ako by sa mi snažil pozerať hlboko do duše. Ja som sa pozerala na jeho pery. Akoby Kookie vedel čo chcem a pobozkal ma. Jeho pery boli také jemné. Boli dokonalé. Jungkook začal hýbať perami. Ja som sa po chvíli pridala. Položila som mu ruku na zadnú časť hlavy. Druhú ruku som mu položila chrbát. Použila som všetku svoju silu a obrátila Jungkooka na chrbát. A teraz som na vrchu ja! Moje pery boli stále pripojené na jeho perách. Jungkook položil jeho ruky na moje boky. Moja ruka zablúdila do jeho dokonalých vlasov. Jungkook trochu otočil hlavu a prehĺbil bozk. Takto sme boli niekoľko minút.
_____________________
Naša makeout session sa skončila v tom momente keď sme počuli hlasy. Zvyšok bandy sa vrátli z prechádzky. Okamžite sme sa od seba odlepili.
Do Jungkookovej izby vošiel Jin.
,,Čaute" pozdravil sa Jin.
,,Ahoj hyung" odvetil Jungkook
,,Oh ahoj Jin!"
Paplóny boli pokrkvané. Jin si to všimol a asi mu dochádzali súvislosti.
Jin sa len pousmial a išiel preč z izby. Jungkook mi dal ruku na líce a zas ma pobozkal. Bozk netrval dlho a Jungkook odišiel. Zrejme do kuchyne.
OMG! Zabudla som že dnes je nový výber toho, kto pôjde do stanu! Dúfam že tam nepôjdem teraz ja.
__________________________
Pri stole sme zahlasovali za jedného človeka. Tentokrát som zahlasovala za Jina lebo som nevedela koho dať.
Po chvíli boli výsledky zrátané a do stanu pôjde J-hope a Jin. Bolo mi celkom ľúto Hobiho ale no čo už.
__________________________
Už bol večer a tak som sa rozhodla ísť spať. Obliekla som sa do pyžama, zrobila večernú hygienu a išla do izby kde bola Joy.To čo sa ma Joy opýtala ma zaskočilo...