Ráno som vstala celkom dobre. Nebolel ma krk alebo chrbtica čiže som za to bola celkom šťastná. No to sa nedalo povedať o Hoseokovi. Bol totálne dolámaný a vstal s obrovskou bolesťou.
Pýtate sa ako to viem? Vidím to. No na mne bolo vidieť to, že som vyzerala jak monštrum. Musela som ísť do takej provizornej ,,kúpeľne" kde bola vaňa, toaleta a zrkadlo. Ale vodu do vaňe sme si museli doniesť z toho čistého jazera.
Robili sme tak, že sme nechali vodu dobre prevrieť aby sme zabili veškeré baktérie a potom nechali vychladiť, aby sme sa mohli okúpať. No teda som prišla do kúpeľne a urobila zo seba normálneho človeka.
___________________
Dnes by sme si mali zvoliť 2 ludí, ktorý pôjdu spať do stanu. Na celý týždeň. Po otom týždni sa ocitnú v boji. Kto prehrá, stráca výhru. Dúfam že sa v tom stane neocitnem v 1. týždeň ja.
________________________
Posadali sme si k stolu a začali jesť. Raňajky boli pripravené pre všetkých. Asi ich varila Suli z opačného tímu.
So Suli sa poznáme ale nebavíme sa. Príde mi taká, že sa s ňou nedá o ničom baviť. Jediný človek, ktorý sa tu s ňou baví je Jisoo. Tiež z 2. tímu. A ani s Jisoo sa veľmi nebavím. Je ako povahová dvojička so Suli.
____________________
Nastala voľba ludí, čo pôjdu do stanu. Všetci mali povedať jedno meno a jeden dôvod. Nevedela som, koho si mám vybrať. Nastala rada na mne. Stále som nevedela. No musela som niečo povedať.
,,Suli."
,,Dôvod?"
,,Nevedela som sa rozhodnúť a tak som dala prvé čo ma napadlo."
Suli sa na mňa škaredo pozrela a s ňou aj Jisoo. A čo sa dalo čakať, obe volili
mňa. Ale Suli a Joy mali najviac hlasov. Veľmi mi bolo Joy ľúto. S kým sa budem baviť keď odíde? S chalanmi z nášho tímu určite nie. Ale nevadilo by mi ak by som bola sama. Zvykla som si. A navyše budem mať veľa času rozmýšľať a to mi tu je treba.
Popriala som Joy nech sa drží. Nič iné som nemohla spraviť. Nemala som čo. Verím, že to Joy dá. A viem že to dá. Je silná. Je bojovníčka.
_________________________
Išla som pomôcť Joy pobaliť veci do našej ,,izby" a odprevadiť ju do stanu. Pýtate sa čo budú cez týždeň robiť?
Každý deň budú jrať o bod. Budú mať ulohy, ktoré sa zadajú ráno a musia byť hotové večer. Napríklad čo mal Tae: vyrobiť búdu pre psa. Ale sranda je, že za to že Tae zrobil búdu, reálne psa aj dostali. Bolo to celkom milé. Jennie s Taem pri tom psíkovi boli vždy. A znova mi chýba Tae. Dúfam že tu dakedy príde jak nejaký princ na koni a vyslobodí ma. Nie že by sa mi tu nepáčilo- bol to môj sen byť tu, ale cnie sa mi za domovom.
,,Ahoj" z rozmýšlania ma vytrhol známo neznámy hlas.
Otočila som sa a pozrela tomu človeku rovno do očí...