14

25 3 0
                                    

Bolo nádherné ráno. Vtáčiky čvirikali, na tráve boli kvapky rosy. Teplota mi klesla a ja som sa cítila dobre. Divím sa, že ma neposlali domov keďže som bola a aj stále som chorá. Postavila som sa z postele a išla sa pozrieť či mi vyschlo oblečenie.  Všetko spodné prádlo mi už vyschlo, ale všetky tričká neboli suché úplne. To isté aj s nohavicami. Tričká boli ešte vlhké na koncoch rukávov, čo by mi až tak možno nevadilo. Nohavice mali vlhkú spodnú časť ktorá je na kotníkoch. Zobrala som to najsuhšie tričko a čierne obtiahnuté legíny. Joyine veci som dala zo seba dole a dala ich do prádelníka v kúpeľke. Zrobila som si rannú hygienu. Následne som prišla do kuchyne kde už bol Jungkook. Niečo varil. Docupitkala som k nemu a objala ho zo zadu.
,,Ahoj Kookie."
Oprela som si hlavu o jeho chrbát.
,,Ou ahoj Y/N. Už sa cítiš lepšie?"
,,Áno Kookie." prezývka Kookie mi prišla taká zlatá. Jungkook sa otočil a objal aj on mňa.
,,Čo výborné varíš?"
,,Doniesli nám cestoviny. Bude kimchi." pri slove kimchi sa mi okamžite zbehli slinky. Kimchi som dlho nemala. Popri tom ako som sa s Kookiem obímala mi prišlon nejak veľmi ticho. Kde sú ostatný? Joy som ráno vôbec nestretla.
,,Kookie kde išli ostatný?"
,,Neviem. Ráno som stretol Hoseoka aj s Jinom."
,,A Joy?"
,,Joy som nevidel." prečo som sa začala báť?
,,No Y/N vyzerá to tak že sme tu len my dvaja."
objala som Jungkooka a ten sa naspäť otočil ku kimchi. Mala som na ňo opretú hlavu.
________________________
Odlepila som sa od Jungkooka a išla do izby. A hádajte prečo. Som bola zas unavená. Tu sa zo mňa stal najväčší spáč. Ľahla som si pod perinu a pomaly zaspávala. Ešte pred tým čo som zaspala som počula mužský hlas ktorý nepatril Jungkookovi ale Jinovi. Žeby sa vrátili? Je tu Joy? Nikto mi do izby nevchádzal ale bola som lenivá, tak som ostala a ďalej som zaspávala.
_________________________
Po asi pol hodine som sa zobudila. To tu už vôňa kimchi bola silná. Vstala som z postele a išla do kuchyne kde Jungkook akurát nakladal na taniere. Boli tam len 2.
,,Kookie?"
,,Awww spiaca krásavica sa nám zobudila🥺"  keď toto povedal, cítila som ako sa červenám až dakde na zadku.
,,Y/N si dajaká červená." Jungkook sa zasmial.
,,Joooj Kookie!" zasmiala som sa aj ja.
,,A čo si chcela predtým?" spýtal sa ma s úsmevom na tvári.
,,Už vieš kde sú ostatný?"
,,Asi 5 minút po tom čo si odišla za mnou prišiel Jin. Spýtal sa ma či sa s nimi nechcem prejsť, ale keďže som ťa tu nechcel nechať samú tak som nikam nešiel."
,,Awww," objala som ho. ,,ďakujem🥺"
,,Tvoja porcia kimchi." Jungkook mi podal tanier s úžasne vyzerajúcim kimchi. Ochutnala som a mohla by som prisahať že toto je to najlepšie spravené kimchi aké som kedy ochutnala. MŇAM!
,,Kookie to kimchi je dokonalé!" nedalo mi to. Musela som ho pochváliť.
,,Keď to chutí mojej princeznej tak to bude asi dobré!" zasmial sa Jungkook a ja som sa červenala zasa až dakde na zadku. To robí asi narokom😆. Ja som sa trošku zasmiala tiež. Jungkook sa na mňa pozeral ako jem. Inokedy by mi to bolo nepríjemné ale teraz som s tým v pohode.
__________________________
Keď som dojedla položila som tanier do drezu. Jungkook ma objal zo zadu. Ja som zatiaľ umyla tanier po sebe aj Jungkookovi. Po chvíli ma zobral na ruky ako nevestu. Išli sme do jeho izby...

The gameWhere stories live. Discover now