Otočila som sa a pozrela tomu človeku rovno do očí. Bol to Jungkook z 2. tímu. Bol tam jediný chalan. Úprimne ho ľutujem. Byť ním by som to vôbec nedala. Popadli by ma depresie. No späť k príbehu. Prišiel za mnou- to som nečakala.
,,Ahoj" odpovedala som mu.
,,Nevedela by si mi pomôcť urobiť obed?" spýtal sa ma.
,,Jasné aj tak nemám čo robiť."
dopovedala som a vrhla sa do kuchyne.
Robil zemiakové placky. Vyzerali dokonalo.
,,Môžem ochutnať? Vyzerajú dobre."
,,Jasné v pohode." s úsmevom odpovedal Jungkook.
Zobrala som si jednu placku a odhryzla si z nej. Bola DOKONALÁ!
,,Mhmmm to z kade si sa naučil!" opýtala som sa
,,Vyzerá že ti chutí!" zasmial sa Jungkook.
,,Že váhaš!"
Keď som dojedla som myslela že som sa do jedla čo Jungkook navarí zaľúbila. Ale ani Jungkook sám o sebe není na zahodenie. Nad svojimi myšlienkami som sa musela pousmiať.
Bolo zlaté keď som sa zasmiala. Jungkook si to všimol a úsmev mi opätoval. Dosť rozmýšľania. Prišla som Jungkookovi pomôcť navariť a nie obdivovať aký je pekný. Postavila som sa a postavila nad pec. Na tej peci sa varila voda na čaj alebo kávu. Pripravila som poháre a taniere. Do miestnosti vošla Joy a Suli. Oni sa museli najesť jak 1. lebo majú pravidlo obmedzeného kontaktu. Keď odišli tak sa prišiel najesť zvyšok. A aj my.
A mali sme na obed zemiakové placky! Od Jungkooka mi jedlo zachutilo.
______________________
Už bol večer. Ja som sa chcela ísť osprchovať ale niekto bol rýchlejší. Tak som počkala asi 20 minút. Nenápadne som dala ucho na dvere ale za nimi nebol hluk. Tak som dvere otvorila a...Pardon. Táto časť je dosť krátka ale od dalšej kapitoly budú mať
Y/N a Jungkook bližší vzťah. Ale viac neprezradím🤭✨🦋