Do izby pribehla Jisoo so všelijakými emôciami. Keď sa pozrela na Joy, tak si uvedomila že Suli sa už sem nevráti.
,,Ahoj-"
,,Ahoj Jisoo."
,,S-Suli n-není tu?" opýtala sa v totálnom šoku.
,,Prepáč ale nieje."
,,P-prečo?" Jisoo sa pýtala a pýtala. Nemala ani potuchy o tom, že si Suli zlomila nohu.
,,No musela ísť preč. Mala úraz." k Jisoo sa ozvala Joy.
,,Aký?" spýtala sa Jisoo.
,,Spadla a zlomila si nohu." nedržala som to v sebe. Ja veci hovorím na rovinu tak ako sú.
Jisoo stiekla slza dole okom. Bolo vidno že jej Suli chýba ale aj kôli tej zlomenej nohe. Postupne sa z tej jednej slzy stali dve, tri a neskôr 6. Neplakala, len rie slzy nedržala v sebe. Jisoo je tiež silná baba. Jisoo odišla z izby ani neviem kam. Ale vyzeralo to tak že asi sa ani dlho neukáže. V našej izbe si Hoseok zabudol skryť výkres čo kreslil pred chvíľou. Joy si ho všimla. Zobrala výkres z jeho nočného stolíka a obzerala si ho.
,,T-to kreslil Hoseok?" opýtala sa v dojatí.
,,Áno. Povedal mi aj príbeh prečo to kreslil."
,,Čiže vieš že sme boli spolu."
,,Áno." nasadila som taký smutný úsmev. Joy sa na mňa pozrela akoby ma chcela objať. Ale ako prvá som ju objala ja! Som rýchla:)
,,Poviem ti ako to medzi mnou a Hoseokom bolo ak chceš."
,,Jasné hovor!" usmiala som sa na Joy a ona začala hovoriť.
,,Stretli sme sa v jednom bare. Ja som si tam bola zatancovať s mojou sestrou
Rosé. Sedela som pri stole keď ku mne prišiel chalan. Spýtal sa ma či nechcem drink a ja som prikývla. Pri bare sme si objednali drinky. A pri drinku sme sa samozrejme predstavili. V ten večer sme sa dali aj dokopy. Viem bolo to rýchlo ale neľutovala som to. Boli sme spolu rok a pol len ja som išla vonku s jedným mojim známym a som sa s ním opila a potom vyspala. Snažila som sa to tajiť ale Hoseok není blbý a prišiel na to. A tak sa náš vzťah aj skončil."
Joy sa hrnuli slzy do očí. Ja som ju objala a nechala ju aby sa mi vyplakala na rameno.
_________________________
Po nejakom čase sa Joy odomňa odtiahla a išla do kuchyne. Ja som ešte zostala chvíľu v izbe. Po chvíli som si musela zdriemnuť.
__________________________
Z môjho driemania ma vyrušil krik z kuchyne. Hlas bol známy- Joy. Rýchlo som utekala do kuchyne. Tam stála Joy a pozerala niekde na podlahu.
,,PAVÚK!!!!" Joy kričala ako o život a keď videla že tam som tak prišla a skočila mi na chrbát. Ja som nemohla a vybuchla som od smiechu. Bol to len taký malý kútnik. Joy mi pripomínala nejaké malé dieťa. Asi má z pavúkov strach. Krik zrejme počul aj Jungkook a dobehol do kuchyne.
,,Čo sa deje? Ste všetci v poriadku?"
,,Hej hej len tu Joy sa bojí kútnika."
Keď si uvedomil celú situáciu tak vybuchol od smiechu aj on. Joy sa na nás len krivo pozrela.
,,Čo vám príde smiešne?! Ja sa fakt pavúkov bojím!"
,,Vš-všim-li s-me s-si." vo výbuchu smiechu sa ozval Jungkook.
Jisoo sa dlho neukazovala. Rozhodla som sa ísť ju pozrieť. Naklusala som k jej izbe a otvorila dvere. Bola tam Jisoo a Jin. Jin ju obímal a Jisoo plakala.
,,Čo sa stalo? Jin vieš mi vysvetliť prečo Jisoo plače?"
,,Plače kôli Suli." ozval sa Jin.
,,Jisoo prestaň prosím lebo sa rozplačem aj ja!" prišla som k Jisoo a objala ju. Jisoo mi objatie opätovala.
,,Už lepšie Jisoo?" opýtala som sa jej.
,,Áno ale chýba mi. Veľmi!" Jisoo už bola kľudnejšia ale stále jej stekali slzy po tvári.
,,Tak ja pôjdem do kuchyne." postavila som sa a odišla. V kuchyni sa Jungkook snažil zabiť toho spomínaného pavúka. Joy len sedela na Jungkookovom chrbte. Nechcela byť na zemi. Jungkook toho pavúka finálne zabil. Joy zliezla z jeho chrbta a povedala.
,,Prepáč že som ti vyskočila na chrbát."
,,Vpoho vôbec mi to nevadí." Jungkook to povedal nejak rýchlo. Jungkook sa na mňa pozrel takým jeho bunny pohľadom. Môžete mi vysvetliť prečo sa Jungkook...