(Time skip)
Znovu nový deň. A znovu ako to býva, ranná hygiena, raňajky,... Poznáme.
Dnes by sme mali dostať našu 1. úlohu ktorú budeme robiť spoločne! Moderátor príde okolo obeda čiže máme čas. Zrobila som si rannú hygienu a vrhla sa do kuchyne kde vyvoniavalo jedlo. Jungkook asi robí dnes raňajky. Prišla som do kuchyne a uvidela Joy pri sporáku. Tak hups není to Kookie😂.
,,Dobré ráno Joy!"
,,Ahoooj Y/N!" Joy sa odlepila od sporáka a objala ma.
,,Hmmm čo výborné varíš?" musela som sa spýtať.
,,Wafle."
MŇAM! Zbožňujem wafle. Joy vytiahla posledné wafle z waflovača a dala na tanier. Samozrejme nechýbala šľahačka a ovocie z malej záhradky.
,,Ahoj bae." tento hlas som potrebovala počuť.
,,Ahoj Kookie." otočila som sa a objala Jungkooka. Jungkook ma chytil za boky. Moje brucho:🦋🦋🦋.
Nad tým som sa musela trošku pousmiať. Trošku som sa stratila v myšlienkach a do reality ma dostala Joy.
,,Dobre moje hrdličky je čas ísť jesť."
,,Dobre Joyyy." povedala som trošku so smiechom. Sadla som si za stôl a Jungkook ku mne. Zahryzla som sa do wafle a musím uznať že to bolo absolútne DOKONALÉ! Joy teda s waflami vie.
,,Chutí?" opýtala sa Joy popri tom ako s nami jedla tiež.
,,Mhmmm je to výborné." musela som sa ozvať. K nám sa prišiel naraňajkovať aj zvyšok bandy. Po dlhej dobe sme jedli všetci spolu.
________________________
Uvedomila som si, že mám pozajtra narodeniny. A zas budem o rok staršia🙄. Nevadí. Život ide dalej.
Na jednej strane sa teším. Pozajtrajší deň si užijem naplno! Zrazu som sa usmiala a Joy si to všimla.
,,Ouuuu Y/N tento úsmev som 2 hodiny nevidela!" Joy sa usmiala tiež.
,,No proste pozajtra mám narodeniny tak sa celkom z toho teším no." usmiala som sa ešte viac.
Počuli sme veľa krokov smerujúcich do kuchyne. Asi to bude moderátor a tak sme sa postavili a išli do kuchyne tiež.
,,Ahojte survivors! Ako iste viete prišiel som Vám dať úlohu, ktorú musíte splniť do konca týždňa. Nieje to nič náročné. Budete robiť psiu búdu."
Zahrialo ma pri srdci keďže budeme robiť búdu pre psíka. Ako som iste skôr spomínala, tak keď Tae robil psiu búdu, dostal psíka. Celkom sa teším hehe.
____________________
Moderátor už odišiel a my sme sa pustili do tej búdy. Ja som doniesla kladivo a nejaké klince. Jungkook doniesol drevo a ostatný sa pustili do búdy. S Jungkookom sme mali zatiaľ oddych.
_________________________
Už sa chýlilo k večeru a ja sa zas a znova cítim unavená. Tuho som objala Jungkooka ktorý sedel pri mne a oprela si hlavu o jeho rameno. Jungkook si oprel jeho hlavu o moju hlavu. Zaspala som.
________________________
Keď som sa zobudila tak som bola prekvapená...