,,11 sériu The game of survival vyhráva...''
V napätí som očakávala výsledok.
,,...Kim Taehyung!''
Nadšená som vyskočila z gauča tak, že som skoro pri dopade spadla. Taemu som veľmi fandila- je to môj kamoš. Bavíme sa od malička. Teda mala som 5 keď sme sa spoznali. No dobre späť k The game of survival. Sledujem to už od prvej série! Dosť ma to zaujalo a vždy som tam chcela ísť tiež. Mám tam ísť teraz? Za pokus to stojí nie?
_________________________
Prešlo už niekoľko hodín od živého vyslielania finále. Akurát bolo 6 hodín poobede a ja som sa rozhodla si ísť spraviť večeru. Zrobila som si len také kuracie nugetky. Milujem kuracie nugetky. Zazvonil zvonček.
,,Ideeem!'' skríkla som.
Kto by o takom čase tu chodil?
No nič. Išla som otvoriť
Keď som otvorila dvere, rozplakala som sa.
,,Ahoj Tae veľmi si mi chýbal!'' S plačom som sa mu vrhla okolo krku.
,,Ahoj Y/N! Opeknela si!''
Pri týchto slovách som sa zapýrila. Cítila som ako som červená.
,,Poď dnu! Mám nugetky. Poď si dať so mnou.''
Tae samozrejme vošiel. Mala som toľko otázok ktoré som sa ho chcela spýtať. Ale najviac som bola asi zvedavá na jeho ,,aférku'' s Jennie. Jennie a Tae si boli extrémne blízky. A klebetilo sa, že dačo spolu mali. Taeho som ponúkla nugetkami a pustili sme sa do debaty.
,,Tae? Povedal by si mi ako tam bolo?''
Nezačínala som hneď zhurta. Prišlo mi to také no... nevhodné.
,,No bolo to ťažké. Ale zvykol som si. Ani telefóny ani nič sme nemali!''
Debatili sme už cca hodinu a Tae spomenul meno Jennie. Tak asi na ňu prišla téma. Odvážila som sa a spýtala som sa ho.
,,Tae a ako to bolo s Jennie?''
Tae sa na mňa pozrel a tak trochu sa zasmial.
,,Yaah nesmej sa!''
Tae sa stále smial ale potom odpovedal.
,,Jennie je zlatá. Stále stála pri mňe. No jednu noc, keď sme oslavovali som sa poriadne opil. No a tak trošku no...''
Tae sa zastavil.
,,Počkať... vy ste...''
,,Hej hej mali sme...''
Zachichotala som sa trošku. Tae sa na mňa len usmial.
,,A chýba ti?''
,,Myslíš Jennie? No my sme sa dali dokopy. Býva o mesto ďalej.''
,,Faakt? Som šťastná! Veľmi Vám to prajem!''
Tae sa usmial.
,,Ďakujem''
Bola som fakt šťastná. Tae si zaslúži byť šťastný. On a Jennie sú spolu zlatý. Bolo 9 hodín keď Tae odchádzal. Celý večer som sa nevedela prestať usmievať. Jennie mi prišla dosť sympatická. Bola milá nielen k Taemu, ale aj k ostatným. Pobrala som sa do izby a išla spať.