9

20 3 0
                                    

Neviem prečo mi to Hobi nechcel povedať. Možno je to pre neho citlivá téma. Ale bola som rozhodnutá sa pýtať ďalej.
,,Veď Hoseok mne môžeš veriť. Normálne mi to povedz."
,,No Joy... ona je moja ex. Keď sme sa sem prihlásili tak sme ešte spolu chodili. Rozišli sme sa len pred dvoma týždňami. Stále som do nej blázon! Som pri nej vždy. Vždy ju budem ochraňovať. Aj keď ma možno neznáša." odpovedal so slzami v očiach.
Tieto slová ma dojali. Chytili ma za srdce. Stále stojí pri nej. Hobiho som objala. Bolo mi toho chalana fakt ľúto.
Mať pri sebe človeka s jeho povahou by bol sen. Je otravný ale povahu ma dokonalú. Po chvíli som sa od neho odtiahla. Hobi pokračoval v kreslení a ja som išla do kuchyne. Nevedela som čo tam mám síce robiť ale bol tam Jungkook. No super. Zhlboka som sa nadýchla a sadla si za stôl. Jungkook sa na mňa pozrel jakeby som mala na sebe len bikiny. Ja som len prekrútila očami a pustila sa do rozmýšľania.
'Vráti sa Joy alebo Suli? Čo tak asi maju za úlohy?'
Na tieto otázky som si v duchu ani nevedela odpovedať. Musela som sa to niekoho opýtať. Jediný kto tu bol je Jungkook. Síce som váhala ale spustila som:
,,Jungkook? Kto myslíš že sa vráti?"
,,Joy"
,,Prečo si to myslíš?"
,,Predtým čo si prišla ty som sa išiel len tak prejsť po areáli. Ani neviem jak ale slnko fajne osvetľovalo stan. Videl som že Suli dosť škaredo spadla. K nej neskôr pribehla Joy. Pomohla jej vstať a odviedla ju do stanu. Potom som išiel sem do kuchyne."
,,Prečo si mi to nepovedal skôr? Mohla som im ísť pomôcť!"musela som sa opýtať. Nedalo mi to.
,,No bola si v izbe a-"
Vyrušilo nás otvorenie dverí a plač. Bola to Joy. Vrátila sa! Joy sa vrátila! Ale prečo plakala?
,,Ahoj Joy čo sa ti stalo?" Musela som zisťiť čo sa stalo. Musela som sa spýtať prečo plače.
,,S-Suli-"
,,Čo sa stalo so Suli?" spýtal sa Jungkook.
,,S-spadla a-a z-zlo-mil-a n-nohu..."
Toto je jediné čo nám Joy povedala.
Objala som ju a odviedla do izby.
,,Joy ale ona sa z toho dostane! Neboj!"
,,J-je to celé m-moja vina."
,,Prečo si myslíš že je to tvoja vina?"
,,P-pohádali sme sa."
,,Prečo?" nedalo mi to. Musela som sa jej spýtať.
,,Hovorila že si jedna namyslená krava. Mne to nedalo. Musela som sa ťa zastať. Suli mala nervy a tak vybehla zo stanu. Potkla sa o kameň. Je to moja vina."
,,Není to tvoja vina. A ďakujem že si sa ma zastala." objala som ju ešte raz. Hnevala som sa trochu na Suli. Nemala dôvod toto o mne povedať. Nič som jej nespravila. Ale zároveň som bola rada že mám pri sebe takú odvážnu babu ako je Joy.
Do izby pribehla Jisoo...

The gameWhere stories live. Discover now