5

19 3 0
                                    

Súťaž sa začína onedlho a ja si balím kufre. Môžeme si zobrať maximálne 2 kufre. Čiže na blbosti nemám miesto.
Hlavne som si musela ísť dokúpiť šampóny a make up. Veď predsa aj tam musím vyzerať k svetu!
_________________________
Po príchode domov som si uložila drogériu do kufra, zbalila si dostatok oblečenia-teda aj teplú bundu. Obe kufre som mala plné. Chcela som si zobrať ešte pohár, ale už ani na ten miesto nebolo. Nejak som ho tam nakoniec napchala.
______________________
Bolo dosť skoro ráno a mne dakto klopal na dvere. Nevedela som kto to je kým som neotvorila. Bol to člen štábu z The game of survival. Ja samozrejme v pyžame. Ako inak. Bol ochotný ma chvíľu počkať. Tak teda som sa len prezliekla, učesala a rozhodla som sa, že make-up si spravím v aute. Samozrejme mi pán pomohol zobrať kufre. A mohli sme sa vydať na cestu. Tá cesta trvala dlho. A keď poviem dlho, myslím dooosť dlho. Teda nejakých 7 hodín. Telefón som musela odovzdať šoférovi, keďže na súťaži sú prísne zakázané.
_________________________
Po príchode ne danné miesto (hovorím miesto, lebo nepovedali nám kam ideme) som zostala v šoku. Vyzeralo to tam ako posledná ruina. No nevadí. Veď je to hra o prežitie. Nemyslím to tak že tu budeme umierať, ale o prežitie v tejto hre. Musím sa posnažiť aby som sa dostala aspoň do semifinále. Z hlboka som sa nadýchla vzduchu tohto neznámeho miesta. Skoro rovnaké ako u nás. Späť ku hre. Zatiaľ sme boli rozdelený v tímoch. Boli sme tu dokopy 8. čiže jeden tím sa skladal zo štyroch členov. Druhý tím sme vidieť nemohli. Až pri večeri. Teraz je obed. A áno- obedovali sme po štyroch. V mojom tíme boli 2 chalani. Volali sa Hoseok a Jin. Boli celkom pekní. Nebudeme si klamať. A so mnou bola ešte teda jedna baba- Joy. Pohľady chalanov padali iba na ňu. Mala postavu nejakej supermodelky. Asi preto. Samozrejme aj na mňa pozerali, ale nie tak ako na Joy. Ale som rada že s Joy môžem byť v tíme. Je to fajn baba a dá sa s ňou dobre pokecať. Hovorila mi o jej skúsenostiach, ale aj o jej vzťahoch.
Jej život bol v celku zaujímavý a myslím, že sa z nás stali dobré kamošky. Spolu sme sa prechádzali okolo takého jazera. Bolo až podivuhodne čisté. Aj keď je tu jazero, dúfam že tu bude nejaká normálna vaňa alebo sprchový kút. A možno sa pýtate, čo zatial robia chalani. Chodia za nami ako také prívesky. Nevšímam si ich, ale vnímam ich. 
_________________________
Nastal čas večere. Teším sa keď spoznám druhý tím. Som zvedavá aký sú. Pripravila som nám jedlo z toho, aké ingrediencie tam boli pripravené. Nič moc teda. Boli tam len vajíčka, olej a chlieb. Netrebalo dlho vymýšlať a zrobila som chlieb vo vajíčku. Je to sýte a dobré. Ale jedna vec mi prekážala. Na stole bola taká provizorná opona. Asi nám ju neskôr stiahnu. Nič som spoza opony nepočula, čiže tu ešte druhý tím nieje. Ale po chvíli som tie hlasy počula. Druhý tím si sadal k stolu. Nejaká baba tam začala spievať spievala naozaj falošne. Nechcela som jej to hovoriť, ani som nepovedala. Chvílu sme museli počkať, kým aj oni si zrobia niečo pod zub. Netrvalo dlho a prišiel moderátor. Povedal pár úvodných slov na začiatok.
Moderátor: Vitajte Survivors! Dnes ste tu prišli zo všelijakých dôvodov. Vyhrať, skúsiť si ako to tu chodí, naučiť sa nové zručnosti alebo aj ako to neraz býva- zaľúbiť sa.

Ten príhovor mi pripomenul Taeho a Jennie. Už teraz mi chýbajú. Kiežby tu znovu boli, len teraz ako moja mentálna opora.
Hneď ako dopovedal príhovor tak stiahol oponu. Sedeli tam štyria neznámy ľudia. Bol tam aj jeden chalan. Chudák chalan. Byť na jeho mieste by som to s troma dievčatami nevydržala. Ale je odvážny že to dal. Aj ten bol pekný. Ale nevenoval mi pozornosť. Joy sa tak nenápadne začala chichúňať. Veľmi to počuť nebolo. Počula som to len ja a Hoseok ktorý sedel pri Joy. Vráťme sa k príbehu. Nenápadne som Joy buchla s lakťom. Nebolo mi jasné z čoho sa smeje. Neskôr sa jej to hádam opýtam.
_________________________
Po večeri nám tu členovia štábu nechali také matrace. Dali nám aj úlohu- zostrojiť konštrukciu postele, aby sme si mohli dať do nej matrac a pohodlne sa vyspať. Bolo to celkom náročné, Ale s Joy sme sa rozhodli, že si navzájom pomôžeme. Najprv sme zrobili Joyinu posteľ. Podobne sme neskôr postupovali aj na mojej. Do konštrukcie som si dala matrac a išla zrobiť večernú hygienu. Po večernej hygiene som sa uložila spať.

The gameWhere stories live. Discover now