Keď som sa zobudila bola som prekvapená. Zobudila som sa v Jungkookovej posteli a v jeho objatí. Prvý krát som ho videla jak spí. Vyzeral fakt rozkošne. Jak taký malý zajačik🥺
Svoje ruky som mu ovinula okolo jeho brucha a jednu nohu mu prekrížila cez jeho. A hádajte čo. Znovu som zaspala.
_______________________
Zobudila som sa na jemný bozk na líce.
Otvorila som oči a uvidela usmievajúceho sa Kookieho. Aish Jungkook ako môžeš byť tak rozkošný!
Toto bol ten najkrajší budíček za posledných niekoľko rokov.
,,Dobré ránko princezná." ozval sa Kookie s jeho morning voice (dievčatá pochopia).
,,Ahoj Kookie." ozvala som sa aj ja. Otočila som sa smerom kde spala Solar a tá ešte asi zrejme spala. Otočila som sa smerom kde spí Jisoo ale tá už nespí.
Solar spala ako drevo a ja som využila príležitosť a pobozkala Jungkooka.
Ten sa tváril úplne confused ale nevadí.
,,To bolo za čo?" spýtal sa Jungkook.
,,Za to že si taký úžasný." zasmiala som sa.
,,Som počula že má moja princezná zajtra narodeniny." Jungkook sa pousmial.
,,Hej hej." zasmiala som sa. Jungkook ma objal a odišiel zrejme do kuchyne a ja som išla za ním. V kuchyni nikto nebol a ja som sa išla prezliecť z vecí, ktoré som mala na sebe od včera. Vošla som do izby ale Joy ešte spala. Rýchlo som sa prezliekla, zrobila rannú hygienu a išla späť do kuchyne. Jungkook mal za sebou rannú rutinu už asi tiež. Keď som vošla do kuchyne, Jungkook nám robil raňajky. Prišla som k nemu a objala ho zo zadu. Hlavu som si oprela o jeho chrbát ale on pustil varešku a otočil sa ku mne. Dlaňou mi dvihol bradu aby som sa na neho pozrela. Keď mi už dvihol bradu, pozeral sa mi hlboko do očí a pritom sa usmieval.
,,Kookie mal by si dať pozor na jedlo."
,,Máš pravdu ale ty si zaujímavejšia."
,,Som až zaujímavo hladná." povedala som a Jungkook sa otočil smer panvica. Našťastie mu jedlo prihorieť nestihlo. Ja som ho znovu objala a čakala kým dorobí jedlo.
__________________________
Keď Jungkook konečne dorobil jedlo, panvicu dal nabok. Otočil sa ku mne, chytil ma pod zadok. Pobozkal ma. Po chvíli ma zdvihol a posadil na stôl. Stále mal jeho pery nalepené na mojich. Chytil ma za spodok trička a pomaly ho dával zo mňa dole. Keď už bolo dole počuli sme otvorenie dverí. Solar nás videla. Trapas.
,,Dobr-. Neruším?" opýtala sa.
,,Umm- uh, nie." vykoktala som sa.
Rýchlo som sa seba hodila tričko a zosadla zo stola. S trošku trápnym pocitom som nabrala jedlo z panvice a naložila sebe, Jungkookovi a aj Solar.
,,Dobrú chuť." povedala Solar.
,,Ďakujeme aj tebe." odvetila som.
,,Dobré ráááánko." plná dobrej nálady vošla do kuchyne Joy.
,,Ahoooj Joyyyyy!" Postavila som sa od stola a išla objať Joy. Utekala som k panvici naložiť raňajky aj Joy a Joy si medzitým sadla k stolu.
_________________________
Deň prebiehal celkom vpohode a môj narodeninový deň sa neúprosne blížil.
Schyľovalo sa k večeru a rozhodla som sa sa, ísť spať k Jungkookovi. Solar a Jisoo to bolo jedno. Zrobila som si večernú hygienu a ľahla si k Jungkookovi.
,,Dobrú noc princezná." pošepkal Jungkook.
,,Dobrú noc Kookie." A zaspala som v Jungkookovom objatí.