Po ceste domov som skoro od únavy zaspala. Doslova sa mi podlamovali kolená a skoro sa mi podarilo spadnúť do mláky. Len tak tak som sa tomu vyhla. Nakoniec som sa bez nejakých trapasov dostala domov. Nechcelo sa mi prezliecť a tak som sa len vyzliekla z riflí a išla spať. Zaspala som behom niekoľkých minút.
_________________________
Ráno som sa zobudila do krásneho rána. Svietilo slnko a pomedzi žalúzie sa dostávali slnečné lúče do mojich očí.
Bolo to dokonalé svetlo. Akurát na robenie fotiek.
________________________
Po urobení niekoľkých fotiek som sa išla dole najesť. Moje brucho to jednoducho nezvládalo. Keď som prišla dole do kuchyne, prišla mi notifikácia na mobil. Neubehol ani mesiac a odpoveď je tu! Počkať... to mi nejako nevychádza. Jak je možné že ma prijali?! OMG toto som fakt nečakala! Toto si zaslúži víťazné raňajky!
Zrobila som si môj obľúbený zeleninový šalát a uvarila môj obľúbený čaj. Napísala som Taehyungovi.
Y/N:Ahoj! Neuveríš čo sa stalo!
Tae: Ahoj. No čo?
Y/N: Zobrali ma na The game of survival!
Tae: Počkaj. Ty si sa tam prihlásila?
Y/N: No tak asi hej😂
Tae: Tak veľa šťastia!
Y/N: Ďakujem Tae!
Vyzeralo to tak, že neviem jak. Z jeho stráv som nevedela vyčítať nič. Netrápi ho to? Je šťastný? Ako nemám ani poňatia.