Ráno ma zo spánku prebral silný dupot v kuchyni. Jungkook, Jisoo a ani Solar v izbe neboli. Zaspala som? Jungkook vošiel do izby a objal ma.
,,Dobré ránko." pozdravil sa Jungkook.
,,Dobré ráno Kookie." odpovedala som s ešte rozospatým hlasom.
,,Awww som si myslel že si hore dlhšie." usmial sa Kookie.
,,Chcela som no váš buchot mi zmenil plány." ešte som si pretrela oči.
Akurát som išla smer kuchyňa no Jungkook ma zastavil.
,,Nechoď tam."
,,Prečo? Musím si ísť zrobiť rannú rutinu." ozvala som sa s trošku annoyed tónom.
,,Nebudem ti to všetko vysvetľovať. Jednoducho nechcem aby si tam išla."
Prekrútila som trochu očami a Jungkook si to všimol.
,,Aleee láska nehnevaj sa na mňa prosím." objal ma. Objatie som mu opätovala a oprela si hlavu o jeho hruď.
,,Donesiem ti veci tu a aj vodu aby si sa mohla umyť." po dlhej dobe sa Jungkook rozhodol ,Break The Silence'.
,,Mhm." iba som zahmkala.
Jungkook sa odomňa odlepil a išliel pre veci. Mala som chuť nakuknúť do kuchyne ale nechcelo sa mi ísť až k dverám. Som tak trošku lenivá.
O chvíľu prišiel Jungkook s mojími vecami na prezlečenie a drogériou.
Najprv som sa išla prezliecť no bol tu Jungkook.
,,Jungkook?"
,,No?"
,,Išiel by si na chvíľu preč prosím? Potrebujem sa prezliecť."
,,A čo ak ostanem?" zasmial sa.
Nooo Jungkookie do mňa podrypovať nebudeeeš!
,,Tak ti dám moju spiacu masku na oči." a teraz som sa zasmiala ja.
,,No dobre idem ja do kuchyne ale vrátim sa za chvíľu." postavil sa a odišiel. Ja som sa vkľude prezliekla a rýchlo zrobila rannú hygienu.
________________________
Po chvíli sa Jungkook vrátil späť do izby aj s raňajkami. Mhmmm wafle!
Už som spomínala že ich zbožňujem!
,,Dobrú chuť princezná."
,,Ďakujem." odvetila som a začala jesť.
__________________________
Po cca 2 minútach jedenia som konečne dohedla posledné sústo.
Jungkook ma pobozkal a odniesol tanier. Ja som si len ľahla na jeho posteľ a vdychovala jeho vôňu.
Jungkook sa vrátil a znovu ma objal.
,,Jungkook čo sa v tej kuchyni deje?"
,,Nemôžem povedať."
Jungkook si so mnou ľahol a nevedel sa prestať usmievať. Pobozkal ma na čelo a ja som si ,zaborila, hlavu do jeho hrudi.
,,Môže sem prísť Joy? Chcela by som ju vidieť." povedala som len tak potichu.
,,Idem ju zavolať."
,,Dobre." Jungkook opustil izbu a išiel zavolať Joy. Joy po chvíli prišla a ma hneď objala.
,,No čaaaau Y/N." usmiala sa Joy.
,,Ahoooj." usmiala som sa tiež.
,,Joy čo sa prosím ťa deje v tej kuchyni? Jungkook ma tam vôbec nechce pustiť."
,,Nemôžem ti to povedať." to je všetko čo mi Joy povedala pred odchodom späť do trinástej komnaty. Jungkook sa vrátil späť ku mne a sadol si ku mne.
,,Prečo mi nesmieš povedať čo sa v kuchyni deje?"
,,Jednoducho ti to nesmieme povedať."
_______________________
Už bol čas obeda a ja som stále trčala v Jungkookovej izbe s Jungkookom.
Poviem vám že som sa extrémne nudila a Jungkook na tom nebol inak. Prechádzal sa po izbe a ja som pomaly vysedela dieru na jeho posteli.
,,Kookie som hladná." oznámila som mu.
,,Poviem Joy nech ti zrobí jedlo."
Odišiel k dverám kuchynea otvoril ich.
,,JOOOOY!"
,,NOOO!" ozvala sa Joy.
,,UROB Y/N OBEEED!"
,,DOBREE!"
Kričali po sebe jak neviem čo. Nad tým som sa pousmiala a čakala kým mi príde láska môjho žalúdka (a.k.a jedlo).
Joy o chvíľu priniesla jedlo a ja som sa konečne najedla.
_________________________
A je tu večer. Môže byť okolo pol šiestej. S Jungkookom sme na smrť unudený a ja fakt nemám čo robiť. Takto som si svoj narodeninový deň nepredstavovala.
Začala som si spievať ale Joy mierne pootvorila dvere a hlavu strčila dnu. Joy kývla s hlavou na Jungkooka a Jungkook mi dal ruky na oči.
,,Yah! Jungkook čo robíš!"
Nič mi neodpovedal a zaviedol ma do kuchyne. Keď som bola v kuchyni, Jungkook mi dal dole ruky z očí.
Ja sa rozplačem... Oni mi celý čas chystali oslavu?!
,,Všetko najlepšie Y/N!" vykríkly všetci.
Boli tu aj Hobi a Jin. Pustili ich asi zo stanu. Ja som sa rozplakala s hlavu som skryla do Jungkookovej hrude. Ten sa len zasmial a objal ma.
,,No taaaaak Y/N neplaaač." mentálna opora Solar. Aj Solar ma objala. Ja som sa odlepila od Jungkooka a objala Solar. Konečne som sa upokojila a oslava sa začala v plnom prúde.
Alkohol samozrejme nechýbal ale ja nepijem a ani Jungkook. Neviem ako je na tom s alkoholom zvyšok. Výzdoba bola krásna. Zladené farby- zlatá a biela. Z môjho kochania sa farbami ma vytrhol moderátor.
,,Ahoj Y/N. Všetko najlepšie k tvojím narodeninám!" usmial sa a podal mi darčekovú tašku.
,,Ďakujem Vám veľmi pekne." usmiala som sa. Išla som tašku odniesť do mojej izby. Počula som ako sa dvere zatvorili no ja som to nebola. Otočila som sa a uvidela som Jungkooka.
,,Čo tu robíš Kookie?"
,,Nič."
Na tvári sa mu objavil úškrn. Pomaly sa približoval a ja som stála na mieste netušiac čo robí. Keď ma pobozkal a chytil za zadok, bolo mi to jasné. Pobozkal ma a dvihol ma zo zeme. Pomaly ma položil na posteľ.
,,Počkaj sekundu." ozval sa.
Jungkook išiel skontrolovať či sú dvere zamknuté. Vrátil sa naspäť ku mne a znovu ma pobozkal. Bozk som mu opätovala a dala mu ruky pod tričko. Cítila som jeho tehličky. Pomaly som rukami postupovala k jeho hrudi a trošku som mu tam spravila červené čiary mojími nehtami. Pomaly som sa odlepila od jeho pier a Jungkook si položil jeho čelo na moje. Musela som sa nadýchnuť. Po chvíli som začala dávať Jungkookovi dole tričko. Toto čo som minule videla v kúpeľni... to vypracované telo mám teraz pred sebou. Sadla som si na Jungkooka obkročmo a zanechala pár fľakov na jeho hrudi a bruchu. Od brucha som sa presunula dole a rozopla mu nohavice. Rýchlo som ich dala dole.
Jeho nedočkavý kamarát už sa ukazoval v plnej kráse. Malý rozhodne není. Začala som ho dráždiť cez látku jeho boxeriek. Jemne vzdychol. Mala som chuť sa s ním troška pohrať. Dala som mu dole aj boxerky a zobrala jeho kamaráta do ruky. Jemne som nasala špičku a jazykom som krúžila po jeho žaludi. (ja to nezvládam pomoc)
,,Rýchlejšie babygirl." zavelil Jungkook.
,,A čo ak nie?" uškrnula som sa.
,,Budeš mať trest." uškrnul sa Jungkook. Začala som mučivo pomalým tempom pohybovať hlavou hore a dole. Začala som sa zakuckávať a Jungkook sa nad tým pousmial. Vzdala som to a posunula som sa hore. Jungkook ma prevalil a bola som pod ním. Nečakala som to. Trošku som sa posadila a dala si dole tričko. Jungkook sa pozeral na moju hruď. Stále som mala na sebe podprsenku a to mu asi vadilo. Rozopol mi háčiky na podprsenke a stiahol ju dole. hneď ako ju stiahol dole som si dala ruky na prsia. hanbila som sa trocha.
,,Nehanbi sa láska. Daj tie rúčky preč."
Ruky som dala preč ale od hanby som si ich presunula na tvár. Jungkook zobral obe moje ruky a dal ich k mojej hlave.
,,Nemáš sa za čo hanbiť." zopakoval.
Jungkook ma pobozkal a posúval sa smerom k mojej sánke a od sánky ku krku. Na mojom krku trošku blúdil, kým našiel moje citlivé miestočko. Zavzdychala som. Bolo to potichu ale počul to aj Jungkook. Od môjho krku sa presunul dole ku kľúčnej kosti a od nej na moje prsia. Tu som už vzdychala intenzívnejšie. Postupoval nižšie k môjmu bruchu. Tam zanechal cucfleky a vlhké fliačiky. Rozhodol sa postupovať nižšie. Dal mi dole legíny čo som mala na sebe a aj moje nohavičky.
Pomaly prešiel jazykom po mojej va*íne a strčil do mňa dva prsty. Začala som šalejeť.
,,Už- s-som s-ko-ro."
Jungkook zo mňa vytiahol palce a ja som sa na neho zákerne pozrela.
Jungkook ma pobozkal a dal do mňa jeho kamoša. Ja som to v sebe nedržala. Vzdychala som jak šialená. Dosiahla som orga*mus. Už skoro bol aj on a tak ho zo mňa vyziahol a vystriekal sa mi na brucho. Prevalil sa vedľa mňa.
,,Happy birthday babygirl."
,,Ďakujem."
Rýchlo som sa očistila a išla sa obliecť.
Vyšla som z izby a párty pokračovala keď zrazu...Ak ste došli až sem, zaslúžite si ocenenie za trpezlivosť čítania tohto cringe. Ďakujem za prečítanie💗 A ďakujem za pomoc
__kalavskaaa