8

20 3 0
                                    

Tak som otvorila dvere a polonahého Jungkooka. Mal na sebe trenky čiže oči sa mi nevypálili. Ale videla som jeho dokonalo vypracované telo. Tehličky, svalnaté ruky. Dole som sa nepozerala keďže som zatvorila dvere priam rýchlosťou svetla.
,,Jungkook p-prepáč ja som n-netušila že si ešte t-tam." ospravedlnila som sa celkom koktavo.
,,Vpohode." ozvalo sa spoza dverí.
Celkom pohoršene a hlavne červene som sa domotkala do kuchyne. Pomaly som sa nadýchla a vydýchla.
'Ale on je jaký pekný' pomyslela som si. Nad tou myšliekou som sa zasmiala.
A zabudla som spomenúť že mal mokré vlasy. A to bolo to najviac hot čo som videla. Z rozplývania sa nad Jungkookovim telom ma vytušilo otvorenie kúpeľňových dverí. No super. Teraz si o mne bude myslieť že som nejaká perverzná sviňa. Jungkook bol našťastie oblečený čiže som sa necítila tak hlúpo ako keď som otvorila tie posraté dvere. No bol rad na mne aby som sa išla osprchovať. Konečne.
Vošla som do kúpeľne a zavrela dvere.
Dala som zo seba dole oblečenie ale obliekla na seba plavky. Len keby sa náhodou stalo že by sa stal ten incident ale niekomu inému. Už takú letnú vodu som si naliala do vane. Pomaly som si ľahla do vane a užívala som si pocit vody na mne. Zobrala som šampón a umyla vlasy. Potom som zobrala sprchový gél a umyla telo. Keď som už konečne bola hotová- oh nie! Zabudla som si uterák-
,,Jisoo!!!" Zakričala som.
,,Mám ísť ju zavolať?" ozval sa Jungkook spoza dverí.
,,Hej môžeš ďakujem!" odpovedala som mu. Keď Jisoo prišla mala celkom červené oči. Akoby predtým plakala.
,,Jisoo čo sa stalo?" opýtala som sa jej.
,,Nič nerieš. A na čo si ma volala?"
Opýtala sa.
,,Donesieš mi prosím uterák? Je v takom fialovom kufri v našej izbe." povedala som.
,,Jasné donesiem." Odpovedala a počula som kroky ktoré mierili k našej izbe. O chvíľu prišla Jisoo aj s uterákom. Otvorila dvere a podala mi ho.
,,Kľudne vôjdi len zavri dvere prosím."
povedala som jej nech vôjde lebo som sa jej chcela spýtať čo sa stalo. A ak by ste sa pýtali prečo sa pred Jisoo nehanbím je to jednoduché. Všetky baby sme rovnaké. Jisoo vošla a zavrela dvere.
,,No tak čo sa stalo?" spýtala som sa trocha vážne.
,,Veď nerieš." odpovedala ale to je tá odpoveď ktorú som nechcela počuť.
,,Netrucuj a normálne mi to povedz."
tu som trošku zvážnela.
,,Dobre. Mňa len extrémne mrzí že ste tam poslali Suli. Čo ak sa nevráti? S kým sa tu budem baviť?"
opýtala sa so slzami v očiach.
,,Pozri. Ak sa Suli nevráti tak sa môžeš baviť so mnou a Joy." povedala som a Jisoo sa konečne usmiala. Zistila som že Jisoo je celkom krehká. Veľká bojovníčka s krehkým srdcom. Utrela som sa s uterákom a obliekla sa. Konečne som sa mohla ísť niekam zašiť a nevýjsť von. Zašila som sa do svojej izby. Bol tu aj Hoseok ale ten ma netrápil. Niečo kreslil. Boli tam len črty ale už len z tých črtov mi došlo kto to bol. Bola to Joy. Hoseok sa asi do nej totálne zbláznil.
,,Prečo kreslíš Joy?" aj keď som to vedela aj tak som sa spýtala.
,,Nechcem ti to hovoriť."

The gameWhere stories live. Discover now