Môžete mi vysvetliť prečo sa Jungkook červenal? Jungkook sa začal tichúčko smiať.
,,Yah! Čo sa smeješ!"Skríkla som a buchla ho lakťom do ramena.
,,Niiiiič Y/N to je okej." stále sa smial. Ale aký má dôvod?
_________________________
Nastala 2. voľba. Dúfam že tam nepôjdem ja. Prišiel moderátor a začalo sa voliť.
,,Jin." tak znela moja voľba. Tento týždeň sme dôvod uvádzať nemuseli.
Aj napriek tomu že som nechcela som do stanu išla ja so Solar (zabudla som ju spomenúť pardon😖). Pobalila som si veci keby som náhodou odchádzala preč z hry. Keď moderátor odišiel, tak som silno objala Joy. Joy mi ešte niečo povedala:
,,Y/N keď som bola v stane tak moderátorke spadli papiere. Videla som presne aké úlohy budú na budúci týždeň. Vyhráš to!"
,,Ďakujem a ahoj!" s týmito slovami som odišla ku stanu. Somar si už vyhradila miesto. Stan bol celkom veľký čiže miesta je dosť.
_________________________
Po nejakom tom zabývaní sa, prišla moderátorka. V ruke držala jej papiere.
,,Čiže čaute! Ste v stane prvý krát čiže vám vysvetlím čo je na pláne pre vás na tento týždeň! Na celý týždeň máme naplánované kvízy. Dnes bude mať kvíz 3 otázky!"
o kvízoch som vedela!
,,Čiže nech sa páči máme tu 1. otázku:
Čo sa podáva na Vianoce na Slovensku?
a) Krupica
b) Kapustnica
c) Cézar šalát"
O Slovensku toho viem celkom dosť. Táto otázka není vôbec náročná.
,,Čiže Y/N čo si si vybrala?"
,,B"
,,Solar?"
,,A"
,,Y/N máš to správne! Presunieme sa k 2. otázke: Motto Francúzska má:
a) 2 slová
b) 3 slová
c) 4 slová"
Toto som nemala ani šajnu. Idem na tip. Zlatá stredná cesta!
,,Y/N čo si si vybrala?"
,,B"
,,Solar?"
,,B"
,,Obe máte správne. Posledná otázka rozhodne o bode." pozrela sa na mňa a Solar dosť krivo.
,,Táto otázka je o živočíchoch: Koľko sa priemerne dožíva pes?
a) podľa rasy
b) 20-25
c) 5-10
Na túto otázku som vedela odpoveď až príliš dobre.
,,Y/N?"
,,A"
,,Solar?"
,,C"
,,Y/N má správne a získava bod!"
V duchu som sa extrémne radovala.
Keď moderátorka odišla tak Solar išla rovno do stanu. Keď som prišla do stanu tak Solar na mňa krivo pozerala.