#12 Winx Believix

156 10 3
                                    

Winx długo nie musiały czekać na akcję, po kilku godzinach od zakończenia rozmowy z Faragondą Winx wraz z Specjalistami spędzały miło czas w parku na pikniku, śmiejąc się i rozmawiając o misji, lecz ich spokój nie trwał długo. Winx usłyszały wybuchy i zamieszanie w mieście, Tecna szybko sprawdziła wiadomości na YouTubeNews i pokazała film Winx.

„- Z ostatniej chwili! Ponownie Czterech zamaskowanych mężczyzn atakuje miasto z poszukiwaniem Czarodziejek Winx! Czy czarodziejki nas ocalą? Czy same siebie obronią? Czy ponownie do walki wkroczy czwórka mężczyzn w pelerynach i piąty z kosturem? Odpowiedzi poznacie będąc na bierząco! Mówiła Magdalena Pochwała, dziękuję za uwagę i bądźcie na bierząco "

- O nie atakują ludzi! - Powiedziała doniosłym głosem Flora.

- Wiedziałam że te wybuchy to magiczne ataki a nie otwarcie galerii! - krzyknęła Stella.

- No nic, jesteście gotowe?! Tutaj wkraczają Winx! - Powiedziała Bloom patrząc na pełne woli walki Winx.

- Damy z siebie wszystko Bloom! Dowalmy im biedactwa! - Powiedziała dumnie Layla.

- Magia Winx Enchantix!

- O tak już chcę dostać ich w swoje ręce! - Powiedziała Layla.

- To może stać się szybciej niż myślisz Laylo Patrz! - Powiedziała Muza wskazując palcem na przelatujących obok Czarowników lecących w stronę magazynów.

- Dalej Winx! Za łowcami! - Krzyknęła Bloom i Winx poleciały za czarownikami a Specjaliści biegli za nimi. Gdy już Winx doleciały na opuszczone magazyny i były dość blisko by zaatakować. Podzieliły się po dwie tak jak zaplanowały i przystąpiły do ataku.

- Magia Łączna! - Powiedziała Bloom z Florą trzymając się za ręce łącząc moce wolnymi rękoma wskazały na Ogrona który dostał atakiem połączonej mocy ognia smoka i natury, upadł na dach magazynu a Gantlos chciał zaatakować Bloom i Florę Magicznym Atakiem Fali uderzeniowej.

- Gwiezdna tarcza! - Wyczarowała tarczę Stella osłaniając sobą Bloom i Florę.

- Teraz Winx! - Krzyknęła Stella a Winx Przystąpiły do ataku.

- Energia Matki Natury! - Wyczarowała Flora używając maksymalnej energii mocy Enchantix   Magiczne wirujące okręgi które uderzyły Dumana a następnie wyrosły z ziemi grube pędy które go uwięziły tak że nie mógł użyć żadnego zaklęcia, po czym Flora zmęczona energią tego zaklęcia tak jak stała padła na kolana łapiąc oddech.

- Bariera ognia! - Wyczarowała Bloom magiczną ognistą kulę w około siebie i Flory widząc że Ogron chce zaatakować Florę która nie da rady się teraz obronić, czym powstrzymała atak gdyż jej osłona wytrzymała atak.

- Wybuch słońca! - rzuciła zaklęcie Stella na Ogrona który wchłoną atak Stelli.

- Mam złe wieści Stello! Czarownicy z czarnego kręgu są odporni na wasze czary! - Powiedział kpiąc z czarodziejek Ogron.

- Mroczna Energio Atakuj! - Rzucił magiczny atak Ogron na Stellę i Laylę, Lecz zaklęcie powstrzymał Brandon który wskoczył przed stojące czarodziejki i magicznym laserowym mieczem osłonił Stellę i Laylę.

- Specjaliści! - Powiedziała Tecna zauważając jak przybiegli.

- Chłopaki zasługujecie na aplauz! - Powiedział Gantlos  klaszcząc dłońmi w stronę specjalistów wyczarował falę uderzeniową lecącą w stronę chłopaków.

Miraculum Winx +16Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz