Gdy Winx doleciały do Luwru zobaczyły Biedronkę i Czarnego Kota walczących z nowym antagonistą. Nagle złoczyńca zniknął Bietronce z pola widzenia i wyskoczył z dachu budynku aby zaatakować Biedronkę od tylu.
- Serce smoka! - Rzuciła zaklęcie Bloom trafiając w złoczyńcę czym on został wbity w budynek a Biedronka ocalona przed sklonowaniem.
Winx wylądowały przy paryskich superbohaterach witając się.- Dzięki za ratunek. - Powiedziała Biedronka do Bloom która na to tylko się uśmiechnęła.
- Musimy szybko coś wymyślić i pokonać go tak aby nie dotkną nas dłońmi! - Powiedział Czarny Kot.
- Tak! To ważne nie dajcie się dotknąć bo zostanie stworzony wasz zły klon. - Powiedziała Biedronka.
Po chwili Clono stwórca skoczył na ziemię kilka metrów od Winx i posiadaczy miraculi po czym powiedział.- Jestem Clono Stwórca! Oddajcie mi wasze Miraculami po dobroci albo sam wezmę! - Powiedział Clono Stwórca.
- Tylko spróbuj! - Wykrzyczała Bloom.
- O proszę! - Odparł złoczyńca i ruszył z atakiem na bohaterów.
- Spokojnie Bloom ma wszystko pod kontrolą, tak myślę.. - Powiedziała Stella.
Złoczyńca był już blisko i skoczył aby zaatakować z powietrza i w tym momencie Bloom weszła do akcji.- Skrzydło smoka! - Wykrzyczała Bloom wyczarowywując płomienną osłonę w około wszystkich bohaterów, a złoczyńca uderzył w osłonę nie raniąc bohaterów.
- Będziecie cały czas chować się za barierą?! Wyłazić i walczyć leszcze! - Krzyczał antagonista.
- Proszę bardzo! - Wykrzyczała Stella i wyleciała z osłony!
- Stello! Wracaj! - Krzyknęła Tecna.
- Wybuch słońca! - Rzuciła zaklęcie Stella lecz złoczyńca odskoczył i zaklęcie trafiło w ziemię a złoczyńca z wyskoku leciał w stronę Stelli.
- Tarcza Syriusza! - Osłoniła się Stella tarczą, a złoczyńca przeleciał nad Stellą lądując na budynku za nią a z niego szybko wyskoczył do Stelli i dotkną ją dłonią w plecy po czym szybko Stella została pochłonięta czarnym dymem z błyskawicami a gdy dym się rozszedł obok Stelli był jej Clon z czerwonymi oczami który śmiał się złowrogo jej głosem.
- Cooo ! - krzyknęła Stella.
- To! Słoneczna Burza! - Odpowiedział jej, jej Clon uderzając w nią zaklęciem przez co Stella spadła na ziemię.
- Dobra koniec chowania się! - Krzyknęła Biedronka, a Bloom zdjęła osłonę i przystąpili do Ataku.
Winx atakowały zaklęciami Clono stwórcę, lecz był za szybki.
Pędy Flory nie nadążały złapać złoczyńcę a inne Winx nie mogły w niego trafić.- Mam pomysł ale potrzebuję więcej mocy! - Powiedziała Tecna.
- To dalej Winx przekazujemy konwergencją moc Tecnie. - Powiedziała Layla.
- Winx Konwergencja. - Powiedziała Bloom a Winx latające za Tecną połączyły moce i przekazały energię czarodziejce Technologii.
Gdy Tecna dostała energię poprzez konwergencję zaczęła swój plan.- Magia łączna, skanowanie! - Rzuciła zaklęcie Tecna a Winx cały czas podtrzymywały przekazywanie energii.
Po przeskanowaniu Tecna miała już dokładne dane.- Techno pole więzienne! - Rzuciła zaklęcie Tecna wzmocnione mocą wszystkich Winx a cały Luwr był pokryty techno magiczną siatką która reagowała na otoczenie.
CZYTASZ
Miraculum Winx +16
RomansaRomans/Przygoda/Akcja +16 Czarodziejki Winx lecą na ziemię w celu zdobycia nowej mocy i przwrócenia na planecie magię która z niej zniknęła z powodu złych czarnoksiężników którzy dawno znikneli, aby zdobyć nową moc ludzie muszą uwierzyć w czarodziej...