Prolog

6K 97 0
                                    

Dominik
   
S trhnutím jsem se probudil do tmy. Chvíli jsem jen tak civěl do stropu a přemýšlel nad tím, jestli je tohle jen další noční můra nebo skutečně žiju. Tak či tak stálo obojí za hovno.
Sedl jsem si na postel, opřel lokty do stehen a mezi ruce chytil hlavu a mnul si spánky, které nepříjemně škubaly. Známka života.
    Ucítil jsem vedle sebe lehké zavrtění. Otočil jsem se na ni a uvědomil si, že ještě neodešla a ráno taky nebude chtít odejít. Další čůza, která se mnou strávila noc snů. Další, která se bude chlubit svejm kámoškám, že byla u mě doma. Další, jejíž jméno si nepamatuju ani po třech hodinách neskutečného mrdání. Další, která je pro mě bezcenná a myslí si, jak mě zná, když ani já sám sebe neznám. To, co se ze mě stalo, nejsem já, ale vina a bezmoc ze mě dělají čuráka, který kope kolem sebe než aby převzal zodpovědnost za minulost.
    V hlavě mám bordel, na rtech chuť její rtěnky a mezi nohama chvění, které mě přiměje vzbudit holku vedle sebe a pořádně jí naložit. Netrvalo to dlouho. Nechci, aby to trvalo dlouho. Potřeboval jsem jen upustit páru. Jakmile to skončilo, usnula mi na hrudi a spokojeně oddechovala. Já začal taky usínat. Do větší hrůzy, než je můj život. Minulost mě doháněla každý večer. Krev, křik a světla.

Konec lží (Fan Fikce - Nik Tendo)Kde žijí příběhy. Začni objevovat