Ema
„Ségra do píči!" křičel Jakub z kuchyně
Trhla jsem sebou, zavřela notebook a utíkala za ním. „Co se stalo?"
Jakub stál vedle židle u jídelního stolu a tvářil se tak, že jsem si myslela, že za chvíli rupne vzteky. Nemohla jsem si nevšimnout rozkousané nohy. „Víš kolik ta židle stála?" zeptal se. Zavrtěla jsem hlavou. „Víc než ta tvoje vyšlechtěná bestie." Narážel na mou kočku, která se pěkně vyřádila na jeho majetku.
„Omlouvám se," odpověděla jsem provinile.
„V klidu, ale nerad bych jí jednoho dne zabil."
Věděla jsem, že si dělá srandu. „Jen chtěla vyjádřit svůj názor na tvůj špatný vkus."
Jakub se rozesmál a otevřel ledničku. „Co bude na oběd?"
„To, co si sám uvaříš. Jdu s Kryštofem ven."
Zakoulel očima. „Takže si něco objednám. A co vy, přijdete večer?"
Už před týdnem jsem mu slíbila, že se stavíme na jejich večerní koncert v klubu. Kryštof je nadšený fanoušek Jakubovy skupiny Milion+, ale spíš jsem doufala, že bychom mohli strávit romantický večer jen my dva, ale za to všechno, co pro mě brácha udělal a dělá, mu to dlužím.
„Ok, ale na afterku pak už asi kašleme," řekla jsem a zvedla ze země svou nezbednou kočku Rachel, která se seriálové Rachel z Přátel vážně podobala. Byla panovačná, rozmazlená, ale zároveň laskavá a neskutečný mazel.
„Neblázni, budem tam všichni a kluci se na tebe ptali a Kryštof by s nimi určitě rád pořádně zapařil!"
Otráveně jsem vydechla. „Jsi kazišuk, ale mám tě ráda, takže souhlasím."
Nadšeně poskočil a pak ke mně přišel a pevně mě objal. Jeho objetí jsem milovala. Dodávalo mi pocit bezpečí, pocit, že je vše v pořádku. Byl to nejlepší bratr a kamarád.
„Ozvala se ti máma?" zeptal se.
Tahle otázka byla jako nůž do srdce. Zavrtěla jsem hlavou. „Pochybuju, že dokáže vůbec uzvednout telefon."
Jakub zesmutněl a omluvně se na mě podíval. Naštěstí tohle bezvýznamné tlachání o mámě přerušil zvonek. Šla jsem otevřít.
„Ahoj lásko," řekl Kryštof a políbil mě na přivítanou. Prohrábla jsem mu jeho dokonalé blonďaté vlasy a při polibku mu strčila jazyk do pusy.
„Dneska jdeme podpořit Jakuba a potom s nimi na afterku."
Kryštofovi se rozzářily oči a měl co dělat, aby nevyjekl jako jejich nadržená fanynka. „Vidím, že jsem si vybral fakt dobře," řekl a přitáhl si mě k sobě. Začal mě líbat na krku a vyhrnovat mi tričko.
„Nenechte se rušit," vyhrkl Jakub.
„Čau," pozdravil ho Kryštof.
„Už jsem dneska slyšel jednou, že jsem kazišuk, klidně mi to řekni i ty."
„Jelikož jdu dneska na váš koncert, tak budu držet hubu a budu vděčný za takovou příležitost."
„Slušně vychovaný, to mám rád," mrkl na něj Jakub.
Vyrazili jsme na oběd do naší oblíbené restaurace, kde jsme měli první rande. Ráda na to vzpomínám, i když to nebylo zrovna dávno. Jsme spolu necelý rok, ale byl to krásný rok. Seznámili jsme se v tramvaji. Měla jsem na sobě merch Milion+ a jemu se to tak líbilo, že mě, podle jeho slov, musel oslovit.
„Moc se ti tam nechce, že?"
Polkla jsem sousto výborných špaget a odpověděla: „Myslela jsem, že si spíš uděláme romantický večer."
Usmál se a chytil mě za ruku. „To můžeme kdykoliv, ale dnešek je pro Jakuba důležitý."
Souhlasně jsem přikývla. „To jo, půjdu ráda, ale radši bych s tebou doma šukala," řekla jsem šeptem.
Kryštofovi zrudly tváře. „Já s tebou taky, třeba to pak ještě stihnem."
Po obědě jsme se šli na chvíli projít a jakmile se setmělo, přišel čas se chystat. Udělala jsem si výraznější makeup, i když je v klubu většinou tma, chtěla jsem se cítit sexy a zvýšit tím šanci, že mě Kryštof ohne na záchodě.
„Co myslíš? Tyhle černé rifle nebo ty světle modré?" zeptala jsem se.
Kryštof chvíli přemýšlel a nakonec zvolil světle modré džíny. K nim jsem si vzala červené upnuté tričko s velkým výstřihem a mé nejmilovanější Vans Old Skool.
„Emoo, notak Emoo, Emoo, notak Emoo, notak Emoo-o-o," zpíval si Jakub ve svém pokoji.
Kryštof se válel smíchy. „Asi hlasová zkouška."
Šla jsem za ním, aby mi řekl svůj názor na můj večerní outfit. „Doufám, že tohle zase nebudete zpívat a společně na mě ukazovat do davu. Co říkáš? Můžu tak jít?"
Přejel si mě od hlavy až k patě. „No, jestli na tomhle trváš, ať je po tvém, ale připrav se na to, že tě dneska budeme s Kryštofem hlídat"
„Počítám s tím, ale neboj, dneska to bude tak nudný večer, že žádné chůvy potřebovat nebudu."
ČTEŠ
Konec lží (Fan Fikce - Nik Tendo)
Hayran KurguEma žije po boku svého přítele Kryštofa a bratra Jakuba, člena skupiny Milion +. Netuší, že se nečekaně sblíží s Dominikem, ktrého zná už několik let a který její už tak těžký život obrátí vzhůru nohama. Co Dominik skrývá a proč ho každý večer doh...