Di petang yang damai,kelihatan karasuno family sedang membeli-belah.bila dilihat troli,WOI KAU BORONG SATU KEDAI APAHAL?
"Tak rasa Macam banyak sangat ke?",sugawara bertanya kepada daichi.dalam hatinya seperti tidak percaya.dah masuk troli ketiga kot,semua troli penuh nak mampus.
"Panic buying lah wak",ujar daichi.yelah lepas ni dah dikawal ketat.kenalah panic ye dok?kalau Tak panic bila nak buying?
Eh sejak bila daichi pandai ber awak awak ni?sepak kang melayang ke afrika.
"Mana boleh Macam ni!kita kena pedulikan orang lain jugakk!kalau Kita borong semuanya,orang lain nak beli apa?",protes nanami.dia memang benci orang yang suka lakukan panic buying.nak beli agak agaklah brader.pikir orang lain.kau kalau kau yang Tak dapat marah kan bila orang panic buying?Tak sedar diri.dasar tamak haloba.
Opps bukan author yang marah tau ni nanami yang marah.
"Entahnya.tak sibuk pulak nak panic buying Kain kafan?tengok tengok esok dah dalam kubur.",perli nanako.sedas daichi kena.
Lalu daichi pun murung selama setahun mengenangkan dia pernah mati dulu sebab Tanaka langgar lari dia.hiks.pengalaman yang menyedihkan.
Ma robbuka?
K gurau gurau Tak yah ah sentap hak alah sikit sikit koyak sikit sikit mental.hantar masuk hospital jiwa kang.
Daichi mengeluh lalu meletakkan barang yang berlebihan di tempat asal.jenuh la nak pusing satu mall ni balik.setiap barang diambil dengan kadar yang mencukupi untuk mereka sekeluarga dengan pendatang asing yang Tak diundang.siapa lagi kalau bukan kucing,burung hantu dengan pintu (oopps) Kat rumah tu?sedap je diorang rehat Kat rumah orang rumah yang kena beli barang.
"Pa angan edih edih.alau pa nak anic uying Tak oleh,ita anic syeeweeping.",ujar nishinoya yang dipimpin sugawara.manakala tanaka masih lagi tidak dijumpai.ennoshita sedang mencari tanaka.ha bagus lah.pergi beli barang keluar ramai ramai.pastu Tak jaga SOP.astu bising nak bantah PKP balik.tak sedar diri Punya gagak.
(Papa jangan sedih sedih.kalau papa nak panic buying Tak boleh,Kita panic sleeping)
Daichi tertawa kecil mendengar kata-kata nishinoya.biarpun pelat namun petah berbicara.ni yang makin sayang nih.
"Okay noya nanti Kita balik Kita panic sleeping sesama okay?",kata daichi dengan nada gembira.nishinoya mengangguk berkali-kali sampai author pun Tak tahulah leher dia tu dah patah ke belum.
"Daichi,buat apa nak panic buying kalau Kita boleh panic nikah?",gurau sugawara dengan nada menggatal.euw.daichi membuat muka nak muntah.
"Kau kenapa suga?dah gatal sangat sampai aku yang lelaki ni pun kau nak goda?",ujar daichi masih Tak boleh bren dengan perangai sugawara.
"Ala abang jangan cenggini awak dah Tak syuke aye ke auch!",gurau sugawara lagi,ingin melihat reaksi daichi.asahi sudah berlari ke toilet sebab nak terberak melihat aksi sugawara yang erm jijik u know?wajah daichi mula menghijau.weyh perut tolak semua makanan aku makan tadi weyh.
Nanami dengan nanako sudah bantai gelak.
Daichi segera berlari sebab dia dah nak muntah.dia nak ke toilet dengan kadar segera.
Tetapi tangan nya ditarik sugawara menyebabkan langkahnya terhenti.dia memandang sugawara sambil meronta-ronta ingin dilepaskan.
"Daichi tolong Saya dulu!tolong tarik hati Saya bawak sekali dengan awak boleh hikhoks.aum grr.rawr.",ujar sugawara lagi sambil membuat suara yang erm tahu tahulah.sugawara saja je Nak kacau daichi alang-alang dah seronok kena bahan ni kan.
"WEYH HAJAHJAAJAHAHHAAH",tergelak sakanlah dua makcik kembar itu seperti pontianak bonceng zizan razak dalam cerita hantu bonceng.
Daichi rentap tangannya lalu dia berlari menuju ke toilet.weyh jauh huwaaa!!! Habislah habislah habislah!!!
Sugawara tergelak besar tanpa menghiraukan nishinoya yang kepelikan di sebelahnya.nasib baiklah Tak bawak baby baby gagak yang yang comey lote tu.
Setelah puas dan penat gelak,dia menolak troli untuk membayarnya.ennoshita sudah tiba bersama tanaka sewaktu mereka masih tergelak sakan tadi.jadi dia pun ikut gelak jela.asahi sudah minta diri untuk berehat di dalam kereta sebab perut dia memulas.kang terberak tengah jalan Tak ke Naya?tapi..sewaktu Asahi di dalam lif,dia memang dah Tak tahan.sudah lah ada 3 orang perempuan dalam lif itu bersama dengannya.dia terbeyak email kentut kuat.dah lah busuk,kalah telur tembelang.hiks.seluarnya pun putih,memang nampak lah kesan jawabnya.alahai asahi.dan dia sudah mesej nanami bahawa dia Akan sampai ke kereta lambat sikit sebab Dia nak beli seluar baru and nak tukar.takkan nak masuk kereta dengan busuk busuk tu?euw geli bapak.
Macam macam hallah diorang ni.suka buat readers gelak terkentut-kentut.oppps kantoi ke?
HAHAHAHAHAHAHA.
TBC
Hye guys new update arrive!!!yey dah update pun author ni lambat betul.hshshs.dah tu tambah lagi story baru.hehe story baru tu untuk suka suka je,kalau berminat baca lah.
ASRAMA||Blok iron
Dengan
Titan among us
Tak Jamin best Tak Jamin lawak tapi Jamin tak best dan boleh pecahkan perut korang cewah tiber.takdelah sebenarnya author pun takde keyakinan nak sambung dua book tu sebab yeah,nanti bosan author yang malu sendiri hiks.ok tata nantikan update terkini dari Saya,BINI LEVI eh tiber.k babai
YOU ARE READING
KARASUNO FAMILY
Fanfictionkisah ini bermula setelah team bola tampar karasuno high school ditimpa satu masalah yang agak besar.terdapat sekumpulan orang pelik sedang menghendap team bola tampar sedang berlatih.dan mereka telah melakukan sesuatu yang berada di luar jangkaan m...