prolog

796 66 3
                                    

Di sebuah petang yang damai itu, kelab bola tampar karasuno masih giat berlatih.seperti biasa mereka berlatih spike,receive dan macam-macam lagi yang mereka lakukan untuk meningkatkan kemampuan mereka.yelah Nak menangkan? :v





Selepas berjam-jam berlatih~

Selepas mereka berpenat lelah berlatih sepanjang Hari,mereka berehat seketika sambil meminum air yang telah disediakan.daichi melihat sekeliling.dia mencari kelibat dua orang manager perempuan mereka Dan juga coach mereka.

    ‘ sepatutnya mereka Ada Kat sini ’ desis hati daichi.dia mula rasa tidak sedap hati.sesuatu menganggu perasaannya ketika ini.daichi menjenguk di luar court,tetapi satu kelibat pun dia tidak nampak.hari pula semakin gelap.

   “ suga!nampak coach,Shimizu dan hitoka-san tak? ” tanya daichi.sugawara hanya menggeleng tanda tidak nampak.daichi risau apabila mendapat jawapan daripada sugawara.jika coach ukai dia tidak berapa kisah sangat sebab coach ukai kan lelaki dewasa :v

    Daichi risau pad Dua orang manager perempuan itu kerana mereka perempuan dan hari sudah pun malam.takut sesuatu yang tidak diingini berlaku pada mereka.daichi menarik sugawara Dan ennoshita.

     “ aku rasa Kita kena pergi Cari dorang!nanti Ada berlaku benda buruk,kita jugak yang susah! ” kata daichi kepada mereka berdua yang masih dalam keadaan blur kerana ditarik tanpa sebab.sugawara Dan ennoshita bersetuju dengan daichi walaupun mereka masih blur.dua orang rakan ennoshita telah meminta diri untuk pulang ke rumah masing-masing manakala Hinata dan kageyama masih ingin berlatih.yamaguchi dan tsukishima sedang bersiap untuk pulang manakala Tanaka, nishinoya dan asahi juga ingin berlatih seperti Hinata Dan kageyama.

  

    Mereka bertiga pergi mencari Shimizu dan hitoka-san.di semua tempat mereka cari,tapi tetap tidak ditemui.mereka mengambil keputusan untuk berpecah.mereka melakukan pencarian buat Kali kedua,namun hasilnya tetap sama.tidak ditemui.mereka berkumpul semula selepas penat mencari.

      “ takdelah.mungkin dorang dah balik kot? ” kata sugawara sambil tercungap-cungap mengambil nafas.ennoshita mengangguk mengiyakan pernyataan tersebut.daichi masih lagi bimbang Akan keselamatan dua orang managernya itu.tiba-tiba...








       “ Daichi!!!!!!!!masalah besarr!!!!!! ” kelihatan Azumane Asahi menuju ke arah mereka dengan tergesa-gesa.

      “ Asahi!kenapa?apa yang berlaku??? ” tanya Daichi.raut wajahnya terserlah kebimbangan terhadap ahli kelab bola tampar.

      “ hah...hah...jom pergi court semula...tengok apa yang dah berlaku!! ” kata Asahi panik.mereka pun bergegas menuju ke court semula untuk melihat apa yang telah berlaku sehinggakan Asahi kelihatan seperti dikejar hantu.

Sesampai sahaja mereka di court,betapa terkejutnya mereka melihat kanak-kanak yang mungkin berumur 5 hingga 2 tahun.



      “ apakah?! ”


























TBC

Hahahhaahha aye di sini membuat citer pasal haikyuu tehek😆sesiapa yang berminat bolehlah teruskan membaca tapi bagi siapa yang tak berminat dan tak suka silakan pergi dari fanfic ni atau...anda menempah keranda awal harini 😏ok itu je vote and Komen ye,aku Tau hambar tak yah cakap lagi.😂

KARASUNO FAMILYWhere stories live. Discover now