Yaku povAku berjalan pantas.aduh asal rasa Tak selesa pula ni.perut pun sakit-sakit.woi asal Ni woi!nak kata patung voodoo punya pasal takde pulak orang dengki.adui parah.asal harini Macam Tak kena je.mood aku Ni pun swing semacam.perut jangan tanyalah,sakit Gila nak mati ni.
"Urghh.."
Mulut ni pulak rasa Nak maaaaakan je.adoi penyakit apakah ini.sakit perut ku menyengat.aku terpaksa berhenti daripada berjalan,lalu mrncangkung sambil memegang perutku.aduhai sakit gila.tolong lah,sesiapa...
Yaku pov end
Kesakitan itu buat yaku hampir pitam.yaku segera berdiri apabila menyedari perkara itu namun keadaan menjadi semakin teruk.yaku akhirnya pengsan kerana tidak dapat menahan rasa kesakitan itu.sebelum sempat wajah yaku menyembah bumi,terdapat satu tangan merangkul pinggang yaku kemas.dalam kepayahan,hoodienya diikat di pinggang yaku lalu dia mendukung yaku secara bridal style Dan berjalan pulang.
Sementara itu di rumah mereka...
Keadaan di rumah yang serba mewah itu kini kucar-kacir akibat pembantaian daichi terhadap kuroo Dan lev.haa mesti korang tertanya-tanya siapalah agaknya yang mengambil yaku pulang ke rumah.mesti korang ingat lev kannn alaahhhh ngaku jelah setan eh silap.ampun ampun.bukan Salah saya keyboard Ni yang masuk air.hehek.kuroo Dan Lev didenda untuk mengemas seluruh kawasan di rumah itu.lev Dan kuroo mengeluh.daichi segera ke sofa yang diduduki oleh yaku sebentar tadi kerana menurut apa yang dimaklumkan oleh sugawara,sofa tersebut berdarah.nak pastikan itu darah apa.namun hampa,kenyataannya Dia sendiri tak tahu itu darah apa.HAHAHAHAHHA SEWEL.daichi segera mesej nanami agar datang ke rumahnya.harap tak berlaku sesuatu yang seramlah hendaknya.Daichi kelihatan mundar-mandir di hadapan pintu rumah.risau kenapa tu cik abang?risau si isteri kesayangan tak balik-balik ke
(Zatee:auch!*usap kepala*yang kau pukul kepala aku asal!dasar syaiton laknatullah!!!!
Luna:eh setan,kau tulah tulis karut karut !siapa isteri daichi ha?
Zatee:eh sukati aku lah yang kau Nak marah marah aku Tak tentu arah Ni pasaipa ha?!dah buang tabiat na?!!*tersedar sesuatu*eh.hang..suka daichi ea?
Luna:*sepak muka author*
Zatee:*disahkan arwah Tak lama lagi*
Readers:woi jangan mati setan citer tak habis lagi.
Zatee:*sihat balik*amboi semua Nak menyetankan aku payah ah.ah dah lah Luna kau pulak sambung taip aku dah malas nak hadap baik aku pergi Cari Mr hoodie aku hikhok.tata
Luna:Tak guna punya author tinggalkan kerja demi cinta. )
"Aduh Mana pulak dia Ni..sumpah lama.dah lah Kat luar tu hujan.",rungut sang bapak gagak.aduhai sabarlah nak.hidup ni memang perlukan kesabaran.tak habis dengan mundar-mandirnya itu dia ambil telefon call pulak.aduhai siapa yang dia bimbangkan sangat tu.pening aku tengok.
"Woi jantan dah lah tu mundar-mandir dari tadi.penat aku tercongok Kat depan kau ni tak jemput pun aku masuk ke apa ke.dasar!",marah seseorang.suaranya kedengaran sedikit lunak.sikit jelah.nanami jangan perasan.daichi berpaling ke arah nanami.dia berdecit lalu kembali mundar-mandir.nanami bengang kerana tidak diendahkan.nanami menjulurkan kaki nya pada tempat daichi mundar-mandir lalu perkara itu menyebabkan daichi tersungkur.wahahahahaha tercirit kamu.nanami tahan sahaja tawanya.daichi dah mula nak mengamuk tetapi Tak sempat apabila pintu rumah diketuk kuat.
"Aish sabar sabar tak reti reti Nak menyabar.",rungut daichi lagi.eh jantan Ni Ada yang kena pukul Jap lagi.merungut Sana merungut sini.apabila pintu rumah terbuka,kelihatanlah sugawara muncul sambil mendukung yaku yang sudah pun pengsan.
YOU ARE READING
KARASUNO FAMILY
Fanfickisah ini bermula setelah team bola tampar karasuno high school ditimpa satu masalah yang agak besar.terdapat sekumpulan orang pelik sedang menghendap team bola tampar sedang berlatih.dan mereka telah melakukan sesuatu yang berada di luar jangkaan m...