Mereka tercengang melihat rumah yang serba indah itu.
"Dah sampai!!!",ucap Nanami.mereka seperti tidak percaya itulah rumah yang mereka akan tinggal untuk menjaga 6 orang budak kecil ini.
"Serius la ni rumahnya nanami?",Tanya Asahi yang masih lagi tak percaya apa yang dia lihat.yelah besar kot rumah tu,dua tingkat lagi :v
"Eh bukan yang besar ni,pondok tepi rumah besar nilah rumah korang!",kata nanami dengan nada mengejek.sekali lagi mereka tercengang.mana mungkin pondok itu dapat memuatkan mereka semua.dahlah pondok,mesti tiada tandas Dan dapur.mereka tak mampu untuk berkata-kata lagi apabila melihat pondok usang itu.
"Taklah aku gurau je,betullah yang besar ni rumah korang akan duduk nanti.barang korang semua Kat dalam.", terang nanami sambil tergelak kecil.mereka menghela nafas lega.
"Ok..jadi sekarang korang boleh masuk!aku cau dulu,tak nak kacau rumah tangga korang!"
Wajah daichi Dan sugawara memanas apabila mendengar ucapan nanami itu.malu. :v
"Eh ni aku bagi senarai yang tertulis apa yang korang akan jadi dalam family ni."
KARASUNO FAMILY ♥️
Daichi - papa🧑🏻
Sugawara - mama👩🏻
Asahi - anak pertama👨🏻
Ennoshita - anak kedua 👦🏻
Tanaka - anak ketiga👨🏻berumur 5 tahun
Nishinoya - anak keempat 👦🏻berumur 5 tahun
Yamaguchi - anak kelima👦🏻 berumur 4 tahun
Kageyama - anak keenam🧒🏻berumur 3 tahun
Tsukishima - anak ketujuh👶🏻berumur 2 tahun
Hinata - anak kelapan 👶🏻 berumur 2 tahun
Pepandailah fikir camne nak jaga dorang.bye karasuno family~
"Nana-", kata-kata daichi terhenti apabila mendapati nanami telah hilang daripada radar.sesiku empat L telah muncul di dahi daichi.geram apabila mereka ditinggalkan begitu sahaja.
"Dah la,apa kata kita masuk dulu?",ucap sugawara sambil menguap.mengantuk mungkin.nasib baiklah esok Hari cuti,bolehlah mereka berehat sepuasnya,tapi siapa yang tahu apa yang akan berlaku esok hari? Hinata sudah lena dalam dakapan sugawara.Nishinoya pula sudah tertidur dalam dakapan Asahi.tsukishima tersengguk menahan ngantuk dalam dakapan daichi.yamaguchi,tanaka dan kageyama masih aktif berlari berkejaran,seindah bunga di taman~
Ennoshita sedang memerhatikan tiga orang monyet itu :v takut sesuatu yang buruk pula berlaku pada mereka bertiga.sudahlah kes yang menimpa mereka sudah berat.janganlah ditambah lagi.
"Fwahhh~jomlah..aku pun dah ngantok..",ucap daichi.mereka masuk ke dalam rumah itu dan melihat barang mereka telah tersedia di ruang tamu.jadi tinggal pilih bilik sahajalah.tanaka,kageyama Dan Yamaguchi berlari ke sana ke sini.ennoshita segera menangkap tiga orang budak itu,namun hanya berjaya tangkap dua orang sahaja.tanaka terlepas ›-‹
Tanaka berlari ke arah meja kecil di ruang tamu itu Lalu terjumpa satu nota kecil.dia mengambilnya lalu berlari ke arah daichi yang Dia anggap papanya itu 😂 lalu menghulurkan nota itu pada daichi.
"Papa,ada syurat tuk papa!",daichi mengusap kepala Tanaka yang sedia botak itu lalu mengambil nota yang diberi oleh Tanaka.
Nah kitorang dah tentukan bilik korang 😆 :
YOU ARE READING
KARASUNO FAMILY
Fanfictionkisah ini bermula setelah team bola tampar karasuno high school ditimpa satu masalah yang agak besar.terdapat sekumpulan orang pelik sedang menghendap team bola tampar sedang berlatih.dan mereka telah melakukan sesuatu yang berada di luar jangkaan m...