🏐BAB 25🏐

119 24 17
                                    


Wajah masing-masing risau dengan keadaan daichi.yelah pengsan tiba-tiba di pagi hari.aduhai,apalah nak jadi.lepas satu masalah,satu lagi bertambah.

Mereka mengelilingi katil daichi.sebentar tadi,mereka semua berkerjasama untuk mengangkat daichi ke katilnya.nanami menjalankan Pemeriksaan terhadap daichi,dan mukanya seperti Nak makan orang.ayokkk apa yang dah jadi niii..




     "Nanami,daichi okay tak?",Tanya sugawara bimbang.aduhai jangan bimbang wahai mak gagak.jangan bimbang pasal daichi..anda patut bimbang dengan keadaan nanami...




Nanami tak bersuara,namun aura yang datang daripada dirinya sangat menyeramkan.sugawara meneguk air liur.macam Tau je apa yang bakal terjadi selepas ini.

Masing-masing senyap tanpa mengeluarkan suara.nanami menapak ke dalam bilik air.

     "Weyh,apa nanami Nak wat tu?",tanya oikawa kepada sugawara dalam keadaan separa berbisik.

     Sugawara membalas dengan gelengan.mereka ditinggalkan dalam keadaan tertanya-tanya.apalah yang nanami nak lakukan ini.mereka menunggu dengan penuh sabar.daichi pula tiada tanda untuk bangun.anak-anak kecil ditinggalkan bersama yaku Dan Lev di ruang tamu.




Bersama yaku dan lev...

Yaku dan lev memerhati sahaja anak-anak kecil itu bermain.lev masih lagi diselubungi rasa bersalah yang amat melampau.yaku hanya diam dan melayang karenah si kecil Hinata.kadang-kadang terdengar tawa halus yang keluar daripada bibir yaku.

Lev Hanya menunduk.lama kelamaan, anak-anak kecil itu tertidur.

     "Apa yang lama sangat tu?",tanya yaku bengang.geram agaknya sebab lama sangat.perut Dia Dah berbunyi kuat sebab Tak dapat makan dari tadi.tiba-tiba,dia terdorong sehingga ke dinding.yaku amat terkejut kerana yang mendorongnya adalah Lev.lev memandang tepat ke anak mata yaku.yaku mula cuak.dia terkunci.

       'aduii serammyaaa mami tolongggg',getus hati yaku.dia mengalihkan matanya daripada terus dipandang Lev.lev menyedari tingkah yaku lalu segera memegang wajah yaku untuk membuatkan yaku kembali memandangnya.

      "Urgh.apa?",gumam yaku perlahan.lev meletakkan kepalanya Di atas bahu yaku.yaku baru sahaja ingin menolak lev,namun tingkahnya terhenti apabila Dia merasakan air jatuh ke atas tangannya semasa ingin menolak yaku.

      "Lev?",yaku teragak-agak untuk menegur.

       "Maaf,yaku-san..",ujar lev.suaranya kedengaran bergetar.ha tukan,anak jantan dah menangis.yaku terkejut apabila melihat Lev betul betul menangis.

       "Eh erm Tak pe lah..",ujar yaku dengan nada memujuk.dia memeluk Lev untuk menenangkannya.setelah Lev sedikit tenang,yaku memandang wajah Lev sambil tersenyum.

      "Tak apa ah,yang lepas biar lepas.",ujar yaku.

      "Tapi....satu syarat.",tambah yaku.wajah lev bersinar-sinar apabila yaku ingin memaafkannya.

     "Apa syaratnya?",Tanya Lev,tidak sabar.

      "Syaratnya-",belum sempat yaku menetapkan syarat,bunyi kuat daripada bilik sugawara dan daichi menarik perhatian mereka.





APA DAH JADI?!




















TBC




hai korangg author baik harini sebab today is my beday hehe okay semoga author baik hati lagi nanti untuk teruskan update citer ni harini k tata enjoy yaa

KARASUNO FAMILYWhere stories live. Discover now