🏐 Bab 20 🏐

144 24 21
                                    

Dalam keheningan malam,terdengar jeritan seorang perempuan kerana marah yang amat pada seseorang jejaka kacak yang tinggi lampai ecewah bmnya hundred percent A kau.

    "Haih sehari rumah ni Tak kecoh memang Tak sah",ujar Daichi dengan mukanya yang jelas terpancar kepenatan dan kepasrahan akibat semua perangai cam cibai.eh apa aku merepek ni ish.

(Author:kau asal?
Auriel:halah halah lek lek lah santai santai gitchew~
Author:. . . . . . .
Auriel:👉🏻👈🏻
Author:urgh baik aku layan The promise Neverland,dapat usya ray AHAAHAHHA
Auriel:eleh eleh suka lah tu
Author:eh kau.😂😂BAIK KAU SAMBUNG CITER TU SEBUM AKU TAMAT KAN RIWAYAT HIDUP KAU AURIEL LUNA!ELOK ELOK KAU BOLEH JADI WATAK UTAMA DALAM BUKU AKAN DATANG TERUS JADI MAYAT KANG
Auriel:*sambung tulis*)

Rupanya kuroo menyakat yaku sebab rambut yaku Dah memanjang,yaku Kan Tak suka perempuan rambut panjang.tak habis tawa si kuroo dengan junior dia yang Dua Kali lima perangai sama cam dia.alah siapa lagi?Lev la,panggil Alisa Kang baru Tau.

       "Dah dah lah menyakat tu,kang Ada yang kena pukul nanti.",ujar sugawara tenang.kena pukul dengan siapa?Dah tentulah daichi HAHAHAHAH.wajah daichi dah memerah menahan marah.ayok tak tayok.

         "Kuroo-san😂adoi senak perut eden.",ucap Lev dalam loghat nogori.

(Jap author nak nyampuk.

Zatee:woi sejak bila kau jadi Orang nogori ni lev??

Lev:sejak author berjaya menambat HATI saiya cia cia cia *buat mini love*

Zatee:😒😒😒😒

Lev:....

Kbye dah siap sampuk.)

Yaku berasa geram kerana asyik dipersendakan.yaku segera ke pintu utama lalu keluar daripada rumah yang serba mewah itu.semasa ingin menutup pintu,yaku sengaja menghempas pintu tersebut akibat kemarahan yang membuak-buak di hati.alahai,yaku.emo sangat asal?

Sugawara dah menghela nafas penat.dah kata jangan sakat disakatnya lagi minah yaku tu.dahlah moody je beberapa hari ni.macam Ada yang tak kena je.

Daichi sudah bersedia untuk mengerjakan Dia ekor kucing jantan yang tak berguna dalam kehidupan sehariannya.

Sementara daichi mengerjakan lev dan kuroo,sugawara memerhati tempat duduk yaku.wowowowowow kejap.macam Ada yang tak kena.


















        "Asal sofa ni Ada darah?Ada sesiapa terluka ke?"























TBC


HEYYO SAIYA Auriel Luna!!!!tehek✌🏻author minta Saya gantikan dia menulis Bab ni sebab Dia Nak tido,Dia ngantok.saya tak reti Nak tulis jadi no lah hasilnya.maaf yaaa pendek!!!

Nanti Saya kejut author yang amat tak berhati perut ni untuk sambung cerita.

Adios!

Love,

Auriel Luna






©NashNary

Budak ni yang mintak author update,lah lah author suruh aku.kurang asam jawa dengan kicap sos cili tomato betul.

KARASUNO FAMILYWhere stories live. Discover now