Pada Hari yang berduka cita ini seketul nanami yang sedih sedang mengebumikan daichi.
Setelah selesai kebumikan daichi dia mengelap peluh sambil melihat beberapa kubur yang masih segar.seketika kemudian,senyuman terkoyak di wajahnya.
Dia mencampakkan cangkul ke tepi lalu dia masuk ke dalam rumah dengan senang hati.
Melihat hidangan yang sedap lagi kan enak dengan serbuk ADABI membuatkan air liur nanami meleleh.
"ADABI MELAZATKAN,ADABI MENYELERAKAN,MELAZATKAN KARI DAN KUAH~",nyanyi nanami sambil gelek.
"ADABIIIIII~~~",nanami menandakan nyanyian dan tariannya setelah sampai di meja makan.dia menarik kerusi lalu duduk tanpa dipinta.dia makan tanpa memikirkan apa-apa.
"Woi nanami,Mana yang lain?",tanya nanako pelik.bukankah nanami pergi kejut anak anak jantan subuh dinasour tu?
Ha gini cito ea.
Flashback~
Nanami melangkah senang hati dengan niat yang murni mengejutkan penghuni rumah untuk bangun subuh lalu sarapan.
Sedang dia mengejut daichi tapi tidak bangun,Dia mendapat idea bernas.
Dia menarik semua anak jantan yang tido Kat tingkat atas ke bilik daichi.anak anak imut Dia biarkan tido sepuas yang boleh.
Setelah dia membeli Kain kafan dan perlengkapan jenazah di SHOPEE,dia menampar sekor sekor jantan jantan yang tido mati tu.
"Oh dah mati!",ujar nanami teruja.
Pin!pin!
Barang yang dia order tu pun sampai.setelah siap mengkafankan semua lelaki Tak kacak itu,dia menggali kubur di laman dan akhirnya mereka semua selamat menghembus nafas pertama di bawah tanah.alhamdulillah.
Ha gitu sokmo cito dio.molek sikit aih.
Bende aku merepek ni?
Flashback end~
Nanami membuat muka Tak bersalah lalu melanjutkan makan.
Meanwhile mereka di bawah tabah
Daichi:
"Kat mana ni?aku dah mati ke?!AAAAA TIDAKKKKK!!!!!!",meroyan lah bapak gagak itu.
Suga:
"Wey Kat ne ni asal gelap semacam je ni?", tertanya-tanya dan masih blur nampaknya mama Kita ni.
Oikawa:
"DURH KAT MANE NI?!IWA-CHAN HELP MEHHHH!!!!ARGH CACING!!!!ARGGGHHHHHH",pintu meroyan sebab ada cacing Kat muka dia.nanami Letak tadi.
Iwaizumi:
Abaikan segalanya dan tidur.
Pura-pura mati ah.
Kuroo dan bokuto:
Bergolek ke sana ke sini sebab nanami gali lubang untuk diorang besar sikit sebab diorang ditanam bersama.
Kenma:
Dah bukak kain kafan sebab dia ada pegang pisau waktu nanami kafankan dia.
Disebabkan dia Tak boleh keluar,dia main video game dalam psp yang memang sentiasa ada dalam poket dia.Akaashi:
Duduk diam diam sambil termenung.sesiapa selamatkanlah dia.
Asahi:
Menangis Tak ingat dunia.nasib Tak banjir je kubur Dia.
Ennoshita:
Termenung sama macam akaashi.
Lev dan yaku:
Anggap lah mereka memang dah mati.tido Tak bangun bangun dari tadi.
Dan akhirnya setelah 24 jam nanami biarkan mereka,nanako lah yang tolong galakkan balik kubur tu untuk ambil para jejaka kesayangan readers.
Untuk anak-anak kecil itu,anggap sahaja mereka tidak wujud untuk sementara dalam chapter ni.
TBC
Fite meh hooman!HAHAHAH K BUNYE.
YOU ARE READING
KARASUNO FAMILY
Fanfictionkisah ini bermula setelah team bola tampar karasuno high school ditimpa satu masalah yang agak besar.terdapat sekumpulan orang pelik sedang menghendap team bola tampar sedang berlatih.dan mereka telah melakukan sesuatu yang berada di luar jangkaan m...