🏐BAB 27🏐

116 23 59
                                    

    "Nanami!bila aku boleh jadi lelaki balik!?aku terseksa tau tak?!!!"

Kedengaran seorang gadis yang tak berapa idaman melayu tapi idaman jepun meroyan tak henti-henti.nanami yang sedang membeli-belah di shopee hanya mendengar sahaja tanpa reaksi.malas mak nak layan.

    "Nanami~~",uish dah ada harakat siap dengung lagi.betul Tak tajwid mung tu?yaku mengembungkan pipinya tanda protes.urgh nyampah la orang palau.

    "Weyh nanami.bila bebudak ni boleh jadi biasa balik?sumpah aku penat.",tanya sugawara yang sudah kelihatan seperti penagih dadah.penat weyh.

  Gila Tak penat?okay.mereka.semua.dah.gila.

   nak tahu?

Nishinoya sudah mula membuat gerakan rolling thunder dia versi budak kecil.okay,nak tau Macam Mana?














Macam ni












Flashback~

Nishinoya mendekati hinata yang sedang tidur nyenyak di atas sofa.sugawara yang tertidur kelelahan di atas lantai tidak dihiraukan.

Nishinoya tersengih dengan bangganya lalu....



     "ROLLINGU HINATHANDAAAAA"

lalu dia menolak Hinata jatuh dari sofa lalu menggulingkannya dengan laju.dan apa lagi?

Bingitlah malam itu dengan suara tangis hinata.

flashback off~

Tanaka sudah mula menggatal.siapa lagi yang ajar?kuroo lah.

Dia siap berlakon jadi perempuan lagi tau.

  Flashback~

Sewaktu semua orang sarapan...

  "Korang Mana daichi?",tanya yaku pelik.bapak gagak ni buang tebiat ke bangun lewat ?nak mampus dah? alhamdulillah.

   "Jap aku tengok.",ujar oikawa menawarkan pertolongan.mana tahu boleh kutip gosip bapak gagak tu mati ke hidup.

Selang beberapa minit selepas oikawa ke bilik daichi, kedengaran jeritan perempuan yang amat bingit.

Semua insan tak berapa nak mulia yang sedang makan itu tercekik kerana jeritan maut itu.

Dan mereka pun mati.

HAGAGAGA TAKDE TAKDE SAJA JE.

mereka segera ke bilik daichi dan sugawara.and Guess what?

Cer teka siapa yang jerit cam perempuan nak beranak tadi?



YA!!













TEKAAN ANDA TEPAT LAGI JITUUU!!!










JAWAPANNYAAAAA



YAA ANDA BOLEH LIHAT SENDIRI SEKUJUR TUBUH KAKU DI HADAPAN BILIK DAICHI DAN SUGAWARA SAMBIL TANGANNYA MENUNJUK KE ARAH KATIL MILIK DAICHI!!!!

OIKAWA TOORU!!!GADIS IDAMAN SEMUA AUCHHH!!!

(Oikawa:eee nyampah nyah aum)

And yes.mereka semua lihat daichi di atas katil sedang tidur bersama seorang perempuan (?).terdapat kesan gincu di wajah daichi.

HAGAGA APAKAH?!

Mereka terkejut beruk.daichi?

    dan berlakulah kes histeria sambung menyambung.😌✋🏻

Daichi terjaga akibat kebisingan yang melampau.badannya mula freeze apabila melihat seorang perempuan di sebelahnya.dan lagi mengejutkan dirinya,dia sudah kantoi HAGAGAGA.

pengsan.

YA ANAK ANAK DAICHI PENGSAN SEMULA KERANA TERKEJUT YANG MELAMPAU.INSHAALLAH SELAMAT MENINGGAL BAHAHAHA.

yaku menyelak selimut lalu....

AHAHAHAH MEREKA KENA PRANK😭✋🏻

Kuroo menahan tawanya daripada meletus.

Tanaka yang memakai rambut palsu dengan make up yang tebal di wajahnya tersengih comel.

Dan mulai hari itu,daichi trauma dengan rambut palsu dan make up.

flashback off~

Haa itu baru mereka berdua.belum tambah yang lain lagi.kesian mak gagak dengan bapak gagak ni.

Nanami,tolong mereka!

Nak tau yang lain Punya perangai Macam Mana?

Ha Macam ni.

















TBC

Hi goers Kita kembali dalam rancangan kupi kupi go dalam episode Gila Gila karasuno family.

Eh?!

Hahaha guys maafkan aku kerana lambat updateee HUWAAA idea kong yunk.rasa nak tamat kan cerita Ni cecepat tapiiiiii...

Aku nak korang tengok pe'el diorang yang kelakau niii!!!

Aaaaaaaaa!!!!

Tapi maybe cerita Ni Akan sampai ke penghujungnya,jadi readers,don't be sad okay?

Ala citer aku bukan best pun HAGAGAGA.

Btw thanks for

#19 in hinata

Ok stay tuned yaaa

KARASUNO FAMILYWhere stories live. Discover now