19.BÖLÜM

2.4K 174 77
                                    

-Duygusallığınız bittiyse bende hediyemi alayım."diyen sesle arkamı döndüm.Deniz balkon kapısına yaslanmış bize bakıyordu.

-Kıskanma canım."dedim elimdeki hediyeyi kaldırırken.

-Ne kıskanacağım kızım seni."diye geldi ve yanımıza oturdu."Eee benim karizmatik abim,Hediyem nerede?"diye sordu gülerek.

-Aslanım ben Derin'i balkonda görünce odaya gidip hediyeyi aldım.Senin ki yanımda değil,oda da."dedi abim,Deniz'in karışan saçlarına elini atarken."Sende İyi ki doğdun abicim."dedi."Bildiğim kadarıyla sen bu saatte kalkmazdın,hayırdır?"diye sordu.

-Uyku tutmadı."dedi nefesini üflerken.

-Hadi be oradan!Anlat,var sende birşey."dedim abimin göğsüne sinerken.

Abim bir kolunun altına beni diğer kolunun altına Deniz'i aldı.Öylece yağan yağmura bakarken,Deniz konuştu.

-Nereye kadar hayatımız böyle devam edecek?"diye sormasıyla gözlerimi etrafta gezdirdim.

-Bu sorunun cevabını sen verebilir misin?"diye sordu Ural abim.Aklıma iki gün önce annemle yaptığım konuşma gelirken,gözlerim bu sefer işaret parmağıma kaydı.Ufak bir bant yapıştırmıştı Burak abim."Hiç birimiz bu soruya cevap veremeyiz abicim."dedi abim.

-Bugün bizim doğduğumuz gün.Kapatalım şimdi bu konuları."dedim ayağa kalkarken."Abi sen aşağı in biz abimleri uyandırıp geliyoruz."dediğimde Deniz'le sinsice birbirimize sırıttık.Abim bizim bu halimize gülerken ayağı kalktı ve hediyemi benden aldı.Kırılmaması için alması şarttı.

-Tamam.İkizler ortalığı karıştırmayın."dedi ve balkondan çıktı.Deniz'le kol kola girip önce Serkan abimin odasına yavaşça girdik.Kapıyı tekrar kapatıp yanına yaklaştık.

-Hazır mısın?"diye fısıldadı Deniz.Kafamı salladım."1,2,3 atla!"dediğinde ikimizde aynı anda Serkan abimin üstüne atladık.

-Ananı satayım!"diyerek yan yatan Serkan abim düz döndü."Çocuk musunuz siz lan!Kaburgam kırıldı."diyerek doğrulmaya çalıştı.Ellerimi kafasına koyarak yastığa bastırdım."Derin!"diye bağırdığında bu sefer kafasına vurdum.

-Bağırma bana."dedim.

-Abi sabah sabah niye bu kadar agresifsin anlayabilmiş değilim."dedi Deniz.Tek kolunu başının altına koymuş,diğer eli ile abimin alnına düşmüş saçlarıyla oynuyordu.

-Sabah sabah şaka mısınız oğlum?"diyerek homurdandı.

-Aşk olsun."dedim dudağımı büzerken.Abim bir süre ikimizede bakıp bir anda tüm gücüyle bizi itti.

Deniz'in üstüne düştüğümde ters ters abime baktım.

-Derin kalksan mı diyorum."duyduğum sesle Deniz'i unuttuğumu fark ettim.Üstünden kalkıp elimi uzattım.Elimi tutup kalktı.Abim'e ters bir şekilde baktıktan sonra odadan çıktık.

Bu sefer Akın abimin odasına girdik.

-Yok ben kıyamam buna."dedim alt dudağımı büzerken.

"dedim alt dudağımı büzerken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin