10.BÖLÜM

4.3K 198 50
                                    

Medya:Derin'in kına için giydiği elbise.
••••••••••••••••••••••••
-Ay bu harikaymış!Derin bir dene bunu lütfen."diyen Rüya'ya baktım bıkkınca.

-Bu kına için fazla abartılı değil mi?Hem kına için hallettim ben elbisemi."dedim.

-Kına için değil zaten,düğün için dedim."diye elindeki elbiseyi elime tutuşturup kabine soktu beni.Elbiseyi asıp kapıyı kilitledim.Kafamın arkasında bulunan bandaja dikkat ederek üstümdeki kapşonluyu çıkardım.Kot pantolonumu da çıkarıp askıya astım ve elbiseyi giydim.Kabini hafifçe açarak kafamı uzattım.

-Biri bana yardım edebilir mi?"diye bağırdım.Önümde beliren Didem'le kafamı geriye çektim.Kabine girip kapıyı kapattı.

-Sen buranı bir yere mi çarptın?"yırtmaçtan dolayı ve henüz fermuarı yukarı çekmediğimden kasığım gözüküyordu.Ve bu sabahtan beri kasığımda bir şişkinlik vardı.

-Sanırım."diye mırıldandım."Hadi oyalama beni de çek şu fermuarı."

-Dön arkanı seksi şey."diyen Didem'e gülerek Sırtımı döndüm ve fermuarı çekmesini bekledim.Didem sırtımın sadece yarısını kapatan fermuarı çektikten sonra kabinin kapısını açıp çıktı.Bende ardından çıkarak iki adım ilerideki boy aynasının önüne geçtim.

Elbise gerçekten çok güzeldi ve üstüme tam oturmuştu.Ben bayılmıştım!

-Oha!Mükemmel ötesi mükkemmel oldun Derin aşkım."diyen Can'a aynadan bakıp gülümsedim.Tabikide gelmişti.

-Bunu kesinlikle almalısın."dedi Rüya hevesle.

-Emin misin?Biraz iddialı geldi bana."dedim.Sonra yine cırlamasındı bana.

-Ay herhalde yani!Ne kadar güzel durdu üstünde elbise."dedi.

-Bence de Derin,al bunu."diyen Eylül'e baktım ve kafamı salladım.

-Tüh Maşallah!"diye suratıma tüküren Didem'le suratımı buruşturdum.

-Yarabbi şükür."dedi Damla gülerek.

-Oha!"diye bağıran sesle gözlerim butiğin girişine gitti.Allahtan bizden başka müşteri yoktu."Bunu almayacaksındır umarım."diyerek yanıma gelen Deniz'le dudaklarımı birbirine bastırıp tekrar kendime baktım.

-Yakışmadığından mı?Yoksa gereksiz kıskançlığından mı?"diye sordum tek kaşım havaya kalkarken.

-Kızım çok yakışmış!Ama olmaz giyemezsin.Git çıkar."diyen Deniz'le sinirle ona baktım.

-Sanane be!"diye bağırdım en sonunda.Sonra da bizi izleyen görevliye döndüm."Ben alacağım bunu."diyerek gülümsedim.Kız şaşkınca bakmaya devam ederken kafasını sallayıp cevap verdi.

-Tamam,siz onu çıkartın.Ben denenmeyenlerden getireyim hemen."diyerek yanımızdan ayrıldı kız.Bende elbisenin eteğini hafifçe toplayıp kabine gitmek için adımladım.

-Kızlar geç kalmadım dimi?Kusura bakmayın ilgilenemedim sizinle de."diye yanımıza gelen Burcu teyzemle gülümsedim.

-Ay olur mu öyle şey Burcu teyzecim."diyerek hafifçe gülümsedi Didem.Burcu teyzenin bakışları bana dönerken gülümsedi.

-Elbisem sahibini bulmuş gibi."diyerek gülümsedi."Çok yakışmış bebeğim sana bu elbise."diyerek gülümsedi.Gülümseyerek karşılık verdim bende ona.

-Artık bir kahveni içeriz Burcu'cum."diyen Can'la Burcu teyze keskin bakışlarını ona yolladı."Yani annecim."diyerek oturduğu koltukta doğruldu Can.

-Burçin hepimize kahve getirir misin canım?"diye görevli kıza seslenen Burcu teyzemle kabine geri girdim.Ardımdan Didem'de girerek kapıyı kapattı.

Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin