-Dur kızım şu yastığı da koy sırtına."diye üçüncü yastığı sırtıma koyan babaanneme göz devirdim.
-Babaanne tamam yeter bu kadar.Gayet rahatım ben."dedim.Kaşlarını çatarak bana baktı.
-Sus kız!Sana baktıkça sinirlerim tepeme çıkıyor zaten.Ah Burak ah..."diye mırıldandı.
Kazanın üstünden 4 gün geçmişti.Dün hastaneden çıkmıştım.Barlas'la...Öpüşmüştük!Kendimizi o kadar kaptırmıştık ki odaya biri girene kadar ne ben ne de o ayrılmıştık birbirimizden.Odaya giren kişi ise Buğlem'di.Bizi öyle görünce bir hayli şaşırmış ardından sürekli beni utandırmıştı.Bu durum onu ne hikmetse çok sevindirmişti.
Burak abim ve Serkan abimle konuşmuyordum.Akın abim de sadece iyi olup olmadığımı sormak için geliyordu yanıma.Özgür abim de bir dakika olsun beni yanlız bırakmıyordu.Deniz'de öyle.
-Tamam mı Derin?"diyen babaannemin sesiyle ona döndüm.Ne demişti ki?
-Tamam babaanne,hadi çık sen artık.Dedemle ilgilen,iyiyim ben.Yatacağım zaten."dedim.Şüpheyle bana baksa da başını sallayıp odadan çıktı.Seslice nefesimi verip yavaşça aşağı kayıp uzandım.Duvarda asılı olan resme bakarken aralık kapıdan içeri havlayarak Dolunay girdi.Gülümseyerek elimi ona uzattım ve kafasını okşadım.Yatağımın kenarında bulunan pufuna geçip yattı.
-SelamınHello!"diye odaya değişik kelimesiyle giren Damla'ya baktım.Ardından Rüya ve Didem girdi.Yattığım yerden doğrulup sırtımı yastığa yasladım."İyi misin kuşum?"diye sordu yatağıma oturan Damla.
Damla çok konuşmayı sevmezdi aslında.Ama bazende çenesi öyle açılırdı ki susmak bilmezdi.
-İyiyim."diyerek gülümsedim.Didem pencerenin önündeki koltuğa otururken Rüya'da rafımda bulunan dekorları düzenliyordu.Bu konuda çok takıntılı biriydi.
-Tamam o zaman günün dedikodularına geliyorum."dedi Didem.Gözlerimi devirerek ona baktım.Çok seviyordu ağzı laf yapmayı."Azra'nın kına gecesi 5 gün sonra.Sende o zamana toparlarsın diye umut ediyoruz.Düğünde bundan tam 10 gün sonra.Sonraa..."diye bir süre düşündü.Kısa bir süre sonra gözleri büyüdü ve bize baktı."Giyecek hiçbir şeyim yok ki benim!"diye sızlandı.
-Bak sen sakın tek başına alışverişe çıkma!"diye uyardı onu Duru bağdaş kurarken."Erkek fatma gibi gelip benim sinirlerimi altüst edersin falan hiç uğraşamam."dedi.Bu dediği ile dudaklarım yukarı kıvrıldı.
Didem'in ciddi anlamda bu konuda sorunu vardı.Alışverişini hep Annesi,Esra teyzem yapardı.
-Hadi oradan be!Ne var yani ben zevksiz miyim?"diye yerinde doğruldu.
-Değil misin?"diye sordum.Keskin bakışları beni buldu.
-Ay tamam benim de yok hiçbir şeyim zaten.Hep beraber çıkarız."dedi Rüya Didem'in yanına otururken."Bu arada nerede olacak kına?"diye sordu Didem'e dönerek.
-Aras'ların bahçesi daha büyük olduğu için orada olacak.Kına'dan sonra ki akşam da kız kıza eğlenceye gidicez."dedi sinsice sırıtırken.Sonra aklına birşey gelmiş gibi bana döndü."Sana alkol yok!"diye kesin bir dille konuştu.
-Bayadır içmiyorum bir geceden birşey olmaz.Merak etmeyin.Arada böyle kaçamaklar yapmam serbest."diyerek göz kırptım.
-O gün tartışalım bu konuyu canım."dedi Rüya.
••••••••••••••••••••••••••••
Çalan kapıyla kafamı televizyondan çevirdim.Mutfakta olan Damla kapının önünden geçti.Birkaç saniye sonra içeri giren erkek ordusuyla gözlerim büyüdü.