Memnuniyetli Okumalar:)
*
Burak'tan
-Ah!"diye bağırarak acıyla yüzünü buruşturdu Zeynel.
-Abi kerpeteni verir misin?"diyerek abime baktım.Abim sırıtarak masanın üstünde duran onca aletin içinden kerpeteni verdi."O mesajı yazan parmaklarına da sıra gelecek!"dedim dişlerimin arasından.
Hastane de Derin'in eşyalarını verdiklerinde babam hemen telefonuna bakmıştı.Zeynel'in yazdığı mesajla hepimiz sinirden kudurmuştuk.
Elini parmaklarımın arasına alıp kerpeteni baş parmağında ki tırnağına yerleştirdim.
-Y-yapma."diye fısıldamasıyla sinirle tırnağını çektim.Acıyla çığlık atarken konuştum.
-Ne yapma lan!Ha?Ne yapma!O kız orada yatıyor,uyanacak mı uyanmayacak mı belli değil!Ne yapma!O kim biliyor musun sen?"diyerek kulağına eğildim."Benim kızım!Anladın mı?"dedim ve tek tek diğer tırnaklarını da çektim.
Çığlık çığlığa bağırırken en sonunda acıdan bayılmıştı.
-Aşağıda çok küçük bir oda var.Sadece ayakta durabilir.Oraya koyalım."diyen babamla kafamı salladım.
-Cahit alın bunu."diyerek yerde ki Zeynel'i gösterdi Abim.
-Tamamdır abi."dedi.Sinirimi üzerimden hala atamamıştım.
-Ben dışarıdayım."
Bahçeye çıkıp derin bir nefes aldım.
Nefesimi kesmişti lan benim!
Çalan telefonumu cebimden çıkardım.
Serkan'ın aradığını gördüğümde kalbim korkuyla çarptı.
-Serkan?Birşey mi oldu abim?"diyerek sordum açar açmaz.
-Abi,"diye mırıldanmasını duydum."Derin,"
*
-Hadi birşeyler ye Deniz."dedi Özgür kardeşinin yanına otururken.
-Yemek istemiyorum abi,zorlama."dedi Deniz önünde ki tabağı iterken.
-Abicim ilaçlarını içmen gerekiyor.İlaçların tok karına içiliyor,lütfen yer misin yemeğini."diyerek Deniz'in ittirdiği tabağı geri önüne koydu,Özgür.
Deniz oflayarak yemeğinden bir kaşık aldı.
O sırada yukarıda olan Akın,Derin'in odasına girdi.Dolan gözleriyle yutkundu.
Sesli bir nefes alıp giyinme odasına girdi.Köşede ki sırt çantasını alıp kardeşinin eşofmanlarından ve iç çamaşırlarından koydu.Çantanın fermuarını kapatıp sırtına taktı.Gözü kenarda duran kutuya gitti.Kaşları çatılırken kapağını açtı.
Londra'dan gelen eşyalarının kutusuydu bu.
İçinde sadece CD'ler vardı.
Diğer eşyaları Derin gelir gelmez yerleştirmişti.
Akın sırtında ki çantayı yere bırakıp kendi adının yazdığı CD'yi eline aldı.Derinin odasına girip masanın üzerinde duran bilgisayarı alıp yatağa oturdu.Titreyen elleri ile CD'yi kabından çıkardı.Ardından bilgisayara yerleştirdi.
Titrek bir nefes alıp ekrana bakmaya başladı.Ekranda beliren video ile boğazı düğümlendi.
"Merhaba"diyerek gülümseyen kardeşi ile gözleri doldu."Berbat göründüğümün bende farkındayım."