8.BÖLÜM

4.6K 239 46
                                    

Önce Oy ver sonra okumaya başla benim güzel okurum!😘

Özgür'den
••••••••••••••••••••
Derin evden çıktığında sinirle Burak abime döndüm.

-Anlatmak zorunda mıydın abi!"diye sinirle soludum.

-Oğlum böyle birşey söylenir mi?"diye sakin ses tonuyla konuştu babaannem.Abim birşey demezken evden çıktım kapıyı çarparak.Yolda giden Derin'i gördüğümde koşarak yanına gittim.Hızla kendime çekerek kollarımı ona sardım.

-Benim yüzümden!"diye hıçkırdı.Kendimi geriye çekip yüzünü avuçlarımın arasına aldım.

-Hiçbirşey senin suçun değil.Tamam mı?"

-Benim suçum!"diye çığlık attı kendini geri çekerken.Gözlerim arkasından hızla gelen arabaya giderken bağırdım.

-Derin!"

Araba hızlı bir şekilde Derin'e çarparken,Derin hızla savrulup yere düştü.Gözlerim büyürken yerde kafasından kan akan Derin'e baktım.

-Hayır hayır hayır.Derin!"diye bağırarak yanına gidip diz çöktüm.Gözlerim dolarken elimi başına uzattım.

-Derin!"diye bağırarak buraya koşan bizimkilere baktım.Araba hızla giderken küfrettim.

-Ambulans,ambulansa haber verin hemen!"diye bağırdı Berk.

-Derin!"diye koşarak gelene baktım.İki ev yanımızda oturan Eylül'ü gördüm.Burak abim titreyen elleriyle nabzını kontrol etti.

-Çok yavaş."diye fısıldadı.

-Ambulansı beklemeyelim.Biz götürelim."dedi Serkan abim.

-Olmaz!"diye bağırdı Eylül göz yaşları içinde."Sarsmayın.Kafasını vurmuş."dedi ve diz çökerek üstündeki hırkayı çıkardı.Yavaş bir şekilde kanayan yere koydu.Birkaç dakika sonra ambulans gelirken hızla aldılar Derin'i.Ben ambulansa binerken diğerleri arabaya bindi.

-Nabzı gittikçe düşüyor!"dedi hemşire yanında ki adama.Gözlerim korkuyla dolarken Derin'e baktım.Rengi bembeyazdı.Hızla hastaneye geldiğimizde ambulansın kapıları açıldı.Kapıyı açan Barlas'ın gözü bana dönerken ardından sedyeye döndü.Sertçe yutkunurken elini sedyenin demirine uzatıp yardımcı oldu indirmelerine.Acil bölümüne geldiğimizde ambulansta ki hemşire konuştu.

-23 yaşında.Araç dışı trafik kazası.Kafasında oldukça büyük bir yarık var.İç kanama riskide var ve çok kan kaybetmiş.Nabzı gittikçe düşüyor.Kaburgalarında çıkık olabileceğinden şüpheleniyoruz!"

-Önce gereken testler hızla yapılsın.Sizde hemen ameliyathaneyi hazırlayın!"

••••••••••••••••••••
-Hastanın önceden geçirdiği bir hastalık ya da herhangi bir rahatsızlığı var mı?Bide bir ilaca alerjisi?"diye gelen hemşireye baktım.Derin az önce ameliyata girmişti.

-Daha önceden geçirdiği bir rahatsızlık yok.Ama penisilin alejisi var."dedim.Hemşire elindeki tabletle birşeyler yaparken yanımda olan Burak abim sıkıntıyla iç çekti.

-Daha önce Lenf kanseri geçirdi."kaşlarım çatılırken abime baktı."Peki"diyerek hemşire yanımızdan giderken konuştum.

-Ne diyorsun sen!"

-Abi neyden bahsediyorsun sen?"diye yanımıza geldi Akın.

-Saçmalama!"diye tepki verdi Deniz'de.

-Ne duyduysanız o!"diyerek karşıdaki koltuklara oturup başını ellerinin arasına aldı.Aldığım nefes bana dar gelirken sinirle hastaneden çıktım.Bahçedeki banklardan birine oturup kafamı geriye verdim.Oflayarak cebimden bir sigara çıkarıp yaktım.Gözlerim kapalıyken aşinası olduğum ve duymak hiç bıkmayacağım sesi duydum.

Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin