20.BÖLÜM

2.2K 184 65
                                    

Multimedya;Derin'in elbisesi

Memnuniyetli okumalar:)

°
Annem ve Babam şaşkınca bize bakıyordu.

-Yani bir işiniz yoksa sizde gelebilirsiniz."dedim elimde ki kutuyla oynarken.

-Biz,çok mutlu oluruz."dedi Babam.

-O zaman gitmeyin,beraber geçeriz oraya."diyen Burak abim odaya girdi.

-Tamam."diyerek sevinçle parlayan gözleriyle Burak abime baktı."Kıyafet konusunda yardımcı olabilirim istersen."diyerek bana baktı bu defa.

Çok hevesli gözüküyordu.

-Olabilir."diyerek mırıldandım.-Bence bunu giymeli."diyerek ayağa kalkan Deniz mezuniyet için aldığım elbiseyi aldı.

İnat çocuk!

-Hayır dedim ya Deniz."diyerek delici bakışlarımı ona çevirdim.

-Bu elbise,"diyen Burak abime baktım.

-Önemsiz."diyerek ayağa kalktım."Kaç sene oldu hem.Olmaz o elbise bana."dedim.

Burak abim yüzüme baktıktan sonra odadan çıktı.Annem ve babam sessizce bizi izliyordu.

-Sana bir kere hayır dedim dimi Deniz?Neden uzatıyorsun?"diyerek ona baktım.

-İçinde kalmasını istemiyorum."dediğinde seslice nefesimi verdim.

-Tamam,hadi siz aşağı inin babanla.Bizde Derin'in kıyafetini seçelim."diyerek Deniz'e baktı Annem.Deniz yanına gelip boynumdan öptü ve odadan çıktı.Babam da arkasından çıkarken elbiselere göz gezdirdim."Deniz'in gösterdiği elbise çok güzel aslında."diyerek tebessüm etti bana.

-Evet ama ben onu giymek istemiyorum.Hem olmaz o bana.Çok önce almıştım."dedim.

-Peki o zaman diğerlerine bir bakalım."diyerek elbiselere göz gezdirdi."Bu nasıl?"diyerek eline aldığı askıyı havaya kaldırdı.

-Aşağıda altı hatta yedi kıskanç erkek varken bunu göstermen büyük cesaret."dediğimde annem kahkaha attı.

Babam'ı katmama sevindiğini biliyordum.

-Haklısın."dedi kahkahası gülümseye dönerken.

Çok güzel gülüyordu.

-O zaman bu?"diyerek bir diğerini gösterildiğinde derin bir nefes aldım.

Bu iş sandığımdan da zor olacaktı.

•••••••••••••••••••••••••
-Bence pes edelim."dedim kendimi yatağa atarken.Annem elinde ki askıyı yatağa bıraktı.

-Ama sende beğenmedin ki birşey."dedi.

-Ne yapayım içime sinmedi."dedim.

Neredeyse öğlen olmuştu ve ben onca kıyafetin arasından hiçbir şey seçememiştim.

Tıklanan kapıyla bakışlarımı kapıya çevirdim.

-Gir."dediğimde kapı açıldı.

-Gelebilir miyim?"diyen Burak abimle kafamı salladım.Elinde bir kutu vardı."Birileri bana hiçbir şey beğenmediğini söyledi."dediğinde gülerek kafamı salladım.

-Ben sizi yanlız bırakayım."dedi Annem.Çantasını alarak odadan çıktı.

-Bu ne?"diyerek başımla kutuyu işaret ettim.

-Bu,"diyerek yanıma geldi ve kutuyu yatağın üzerine koydu.Kapağını açarken konuştu."Elbisen."dediğinde kaşlarım havaya kalktı.Elbiseyi iki ucundan tutup havaya kaldırdı.

Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin