28.BÖLÜM

2.8K 224 41
                                    

Multimedya:Yavrular:)

*

-Yavrum şu tarafa koysana onu.Serkan,Özgür!Oyun oynamayın hadi ya işimiz çok oğlum."diyen annemle babama yaslanıp gülmeye devam ettim.

Şuan yaşanan şey bayram temizliğiydi!

-Anne."diyen Burak abime baktım.Ellerini altında ki şortun ceplerine sokmuş bezgince anneme bakıyordu."Bak gel dediğimi yapalım.Süheyla ablanın tanıdıkları varmış.Gelsin temizlesin onlar.Olmaz mı?"diye binince kez aynı soruyu sordu.

-Ay anlamıyor musunuz istemiyor işte kadın."dememle hepsinin bakışları bana döndü.

Ürkütücü oldu lan!

Babama doğru daha çok sindim.O da beni kolunun altına aldı.

-Bu niye yardım etmiyor?"diyerek parmağı ile beni işaret etti Deniz.

-Yaralı çocuğum o.Hadi oyalanmayın.Daha perdeler sökülüp,asılacak."dedi Annem eli belinde.

-Anne benim elimde alçılı ama!"diyen Deniz'le gülmeye devam ettim.

-Oğlum diğeri ne işe yarıyor?Hadi bak bir an önce bitsin işimiz."

-Sikicem ama ha!"diyen Serkan abimle dudaklarımı birbirine bastırdım.

-Serkan!"

-Ne anne ya!Çalışmıyor bu!"

-Abi hayatında hiç mi süpürge görmedin sen ya?"dedim şaşkınca."Prizini taksana onun."dediğimde herkes güldü.

-Ne prizi kızım?Yok ki bunda öyle birşey."dedi."Hem diğerini niye kullanmıyoruz anlamıyorum.O daha pratik."

-Az laf çok iş.Hadi!"diyen babamla sırıttım.

Onlar salonda iş yaparken bizde salonun bahçe kapısına açılan kısmına sandalye koyup oturmuştuk.

-Ural sen gel şu halıyı kaldır oğlum."dedi Annem.

Ay en sessizleri ve herşeyi yapan abim de oydu.

Kıyamam.

-Yemek yemeye gidelim mi?"diye fısıldayan babamla heyecanla ona döndüm.

-Nereye gideceğiz?"diye sordum heyecanla.

Gülüp burnumu sıktı.

-Nereye gitmek istersin?"diye sordu.

-Kebap mı yesek?"dememle kahkaha attı.

-Yiyelim güzelim.Gel hadi."diyerek ayağa kalktı.

-Ama baba,"diyerek kafamı kaldırdım."Onlarda gelsin,yazık.Bütün gün temizlik yaptılar."dememle gülümseyip elimden tuttu ve beni kaldırdı.

-Aç olanlar benimle gelsin."diyen babamla annemin sinirli sesi eş zamanlı oldu.

-Çağatay bilerek mi yapıyorsun?Bu temizliğin bugün bitmesi gerekli.Bak sadece burası kaldı."diyerek başını yana yatırdı.

Anne sen kur mu yaptın az önce?

Köşeden gelen gürültü ile o tarafa baktım.

Özgür abim süpürgeye takılarak yere düşmüştü.

Aç!

-Ben!"diye bağırdı yerinde doğrulurken.

-Görende sabah 2 ekmeği tek başına bitirdiğini anlamayacak."diyen Akın abimle seslice güldüm.

-Tamam!"diyerek elini birbirine vurdu babam."Siz gidin giyinin.Biz annenizle kalan işi bitirelim."dedi.

Hiç biri itiraz etmeden salondan çıktı.

Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin