Večer sa ku mne do izby vkradol Yoongi. Strhla som sa, keď som zbadala jeho siluetu v prítmí izby.
,,Och, Yoongi,'' vydýchla som. ,,Prestaň sa zakrádať. Nechýbalo veľa a hodila by som do teba najbližšiu dýku.''
S úškrnom vyšiel z tieňa. ,,Schovávaš si dýky pod vankúšom?''
,,Ty nie?'' dvihla som obočie.
Zasmial sa a posadil sa ku mne na posteľ.
,,Ako sa máš?'' spýtala som sa. Bola som rada, že ho konečne znovu vidím. Na krku mal ešte stále gyps a sedel trochu strnulo, ale inak vyzeral dobre.
,,Ako sa mám ja? To myslíš vážne?'' zasmial sa. ,,Pár dní som bol mimo a ty si už stihla zlikvidovať Megiru, dostať sa do väzenia aj z neho utiecť a ešte aj zastaviť útok na Bangtan.''
Zasmiala som sa a ukázala som rukou dolu - smerom k podzemiu, kde bol väznený Chris. ,,A chytila som Chrisa,'' pripomenula som mu.
On ukázal prstom na mňa - na moje brucho. ,,A nechala si sa prebodnúť.''
,,Pracovný úraz,'' povedala som a on sa opäť zasmial. Snažila som sa nemyslieť na to, ako sme boli týždeň zavretí v cele, obidvaja zdrogovaní a ranení. Ani raz za ten čas som ho nevidela usmievať sa.
,,Kam išiel Jungkook?'' spýtal sa Yoongi, keď bolo chvíľu ticho.
,,S Jiminom a Namjoonom išli za niekoľkými ľuďmi z vášho gangu,'' odpovedala som.
,,Aha tak preto ma ešte nevyhodil z tejto izby,'' uškrnul sa.
,,Presne tak. Ale každú chvíľu by sa mali vrátiť,'' povedala som.
,,Myslíš to vážne alebo to hovoríš len preto, aby si ma vyhnala zo svojej izby?'' nadvihol obočie a podozrievavo si ma prezrel.
Zasmiala som sa. ,,Zostaň a uvidíš.''
,,Vážne nepotrebujem dostať od Jungkooka-'' prerušilo ho vibrovanie mobilu. Vytiahol ho z vrecka a pozrel na displej.
Neunúval sa ani odísť do inej izby, aby mal súkromie. ,,Áno, Hobi?'' ozval sa, keď zdvihol.
,,Nie. To som ja, Tae,'' ozval sa hrubý hlas z reproduktoru.
,,Deje sa niečo?'' spýtal sa Yoongi a zamračil sa.
,,Vôbec nie. Si vo vile, však? Je s tebou Jin?'' pokračoval Tae.
Yoongi vstal z postele. ,,Prečo voláš mne, keď chceš hovoriť s Jinom?''
,,Je nedostupný,'' začula som hovoriť Taeho. ,,Nehovoril náhodou, že sa mu rozbil mobil pri tom útoku?''
Yoongi vzdychol a vydal sa k dverám. ,,Dobre, idem ho nájsť,'' odpovedal Taemu a mne zamával na rozlúčku.
Vo dverách sa stretol s Jungkookom, ktorý zostal na chvíľu zarazený. Yoongi okolo neho pokojne prešiel rozprávajúc sa s Taem.
Jungkook na mňa z prahu dverí prižmúril oči. ,,Sľúbila si mi, že budeš spať.''
,,Nedal si mi pusu na dobrú noc,'' ohrnula som peru.
Jungkook si odfrkol a konečne vkročil do izby. Zamieril ku skrini, z ktorej si vybral čisté tričko. ,,Trent spomínal, že sa chce s tebou rozprávať.''
,,Už prišiel?'' spýtala som sa.
,,Nie. Povedal mi to cez telefón. Dorazí až zajtra,'' odvetil mi.
,,Aha...'' zamrvila som sa na posteli. ,,A nemohli by sme sa ísť niekam prejsť?'' spýtala som sa, keď už bol Jungkook na polceste do kúpeľne.
YOU ARE READING
Revenge 2✔
FanfictionVolám sa Neira Trizziano-Killiaterre. Moji rodičia boli lídrami gangov. Pokračujem v ich diele. Nevyberám si dobro, lebo v meste preplnenom gangstermi nenájdete dobro. Môžete hľadať len menšie zlo. Vediem gang tak, aby predstavoval menšie zlo. Chr...