4.

148 6 0
                                    

Jungkook pov

Po hodine hľadania sme naozaj v tráve asi tridsať metrov od zhoreného auta našli nahrávač. Bol oškretý, ale keďže ho Neira očividne zámerne hodila do trávy, nerozbil sa.

Ale Neirin hlas v nahrávači pohltil zvuk motora a výstrely. Trvalo mi celý deň rozlúštiť, čo vravela.

V jej hlase bolo počuť neskrývanú paniku. ,,Jungkook, počúvaj, teraz musíte postupovať veľmi opatrne. Iba pôvodní z Bangtanu, nikomu inému neverte. Zrejme máme v gangoch zradcov a ani ja neviem, kto to sú... teda... jednu viem. Linda...''

Zarazil som sa. Tá Linda? Hobiho dievča? Veď s ňou chodil už rok a pól a Leaders tu nie sú ešte ani rok.

,,Áno, tá Linda,'' potvrdila, akoby vedela, na čo som myslel. ,,Leaders pracovali v tajnosti už skôr ako sme si mysleli. Gang funguje už dva roky. Linda je v skutočnosti Megira.'' Z nahrávača sa ozval výstrel, trieštenie skla a nakoniec Neira zakliala. Museli ju vtedy postreliť. ,,Prichytila som ich keď sa stretli sa na stavbe... na stavbe toho nového obchodného centra. Tomu miestu sa vyhýbaj, aj keď pochybujem, že sa tam ešte niekedy stretnú, keďže boli prichytení...,'' nadýchla sa so zaťatými zubami.
,,Zablokuj môj mobil, určite ho nájdu - nesmú sa im dostať do rúk žiadne informácie...''
Chvíľkové ticho.
Trasľavo sa nadýchla. ,,Milujem ťa, Kookie.'' Znovu zasipela. Rana ju musela bolieť. ,,Nájdem Yoongiho, pomôžem mu a ujdeme. Vrátime sa, sľubujem.''
Pípnutie. Koniec správy.

Zostal som nehybne sedieť. Ozvalo sa tiché zaklopanie na dvere, ale Jimin nečakal na odpoveď a rovno ich otvoril.

,,Už si to rozlúštil?'' spýtal sa a takmer vylial moje dalgona cofee.

,,Áno,'' odvetil som bezvýrazne.

Vložil mi do ruky pohár a sadol si vedľa mňa na posteľ. ,,Dobre. Namjoon sa chce stretnúť o polhodinu v bunkri 3.''

,,Kto všetko?'' spýtal som sa potichu.

Nechápavo na mňa pozrel.

Ukázal som na nahrávku. ,,Neira tvrdí, že máme v gangu špehov. Nemôžme veriť nikomu,'' vysvetlil som.

,,To znamená... že sme zase len my siedmi? Teda... šiesti?'' spýtal sa Jimin.

Prikývol som. ,,No čo je horšie, musíme povedať Hobimu, aby sa rozišiel s Lindou.''

Jimin na mňa vyvalil oči. ,,Prečo by sme to robili?'' spýtal sa.

,,Lebo Linda nie je tá, za ktorú sa vydáva.'' Mal som chuť roztrhať ju. Keď ju ešte niekedy uvidím...

,,Ako to?'' vyhŕkol.

Zatol som sánku, až ma rozboleli zuby. Koľko toho o nás ''Linda'' vedela? Mala vpodstate neobmedzený prístup k informáciám.

Položil som kávu na stôl a prudko som vstal. ,,Ideme,'' zavelil som a Jimin vstal tiež. ,,Šoférujem,'' povedal som a zamieril som von z izby. Mal som pocit, že si chcel zobrať kávu so sebou do auta, ale pri pohľade na moje zaťaté päste si to rozmyslel.

~

Za dvadsať minút sme boli na mieste. Zavolal som Namjoonovi, aby nebral nikoho naviac. Iba my šiesti.

Namjoon nenamietal, aj keď ešte nevedel o Linde.

Keď sme dorazili, už boli všetci tam. Boli zgrupení okolo Joona a niečo si obzerali.

Prišli sme k nim a oni upreli pozornosť na mňa. Nevšímal som si ich ustarostené pohľady a zovrel som v ruke papier, ktorý si obzerali.

Ruka sa mi roztriasla. Po Yoongiho únose sme žiaden odkaz neobdržali. Toto písmo som poznal. Doteraz nám Leaders poslali len jeden odkaz... v tú noc v zime...

Spomenul som si, ako sme vtedy sedeli s Neirou na streche budovy.

,,Ukážem ti pár trikov, čo ma naučil otec,'' usmiala sa.

,,Akých?'' nadvihol som obočie.

,,O tom, ako získať čo najviac informácií z každej jednej stopy. Leaders nám poslali list. Nepredpokladám, že jediným dôvodom prečo poslali práve list je, že sú staromódni. Sú... opatrní. Až príliš, povedala by som. Neposlali nahrávku, nezavolali ani nič také. Nechcú, aby sme získali akékoľvek informácie - ich hlas, polohu alebo tak. Dokonca ešte aj pri písaní tohto listu tak trochu podvádzali,'' povedala.

,,Podvádzali?'' zamračil som sa na list. ,,Mne sa zdá normálny.''

,,Ale nie je. Je to taký malý gangsterský podvod. List zrejme nenapísal hocikto, ale nejaká vyššie postavená osoba v gangu. Táto Megira je možno dokonca jednou z vedúcich gangu.''

,,To by som vedel aj sám. Niekto nízko postavený by nám nepísal s toľkou aroganciou.''

Usmiala sa a prikývla. ,,A taktiež... dala si záležať na tom, aby sme nevideli jej pravý rukopis,'' uškrnula sa. ,,Vidíš ten škrabopis? Môže žena takto hnusne písať?''

,,A nie?''

,,Možno nejaké individuá áno,'' pripustila, ,,ale naša Megira to písala ľavou,'' vyhlásila sebavedome.

,,Čože?'' To by mi nenapadlo.

,,Na liste občas vidno rozmazané písmená... je to preto, lebo ak ľaváci nemajú rýchloschnúce pero, zotierajú si písmená rukou. Megire písanie ľavou očividne veľmi nejde. Takže Megira je praváčka a len tento list naškrabala ľavou, aby sme neodhalili jej pravý rukopis.''

,,Sú až prehnane opatrní,'' usúdil som.

,,To áno,'' prikývla.

,,Ešte si ten list nedočítal?'' vrátil ma Jin do reality. Zažmurkal som a pozrel som na trasúci sa list v mojich rukách.

Upriamil som zrak na písmo a zbadal som, že je totožné ako to predtým. Zas Megira - Linda alebo ako ju mám volať. A zas písala ľavou.

Bangtan,
mrzí ma, že sme sa dostali do takejto... nepríjemnej situácie, avšak, musíte nás prestať sledovať a dýchať nám na päty. Ak si spomínate, my sme Vás nijako nevyprovokovali. To vy ste zabili Torna a ďalších našich ľudí. My sme nikdy nechceli začať vojnu medzi našimi gangmi. Práve naopak. Chceme spoluprácu.
Máme dvoch Vašich ľudí. Obaja sú v relatívnom poriadku. Žiadame len jedno. Prestaňte nás prenasledovať a otvorte nám pár svojich obchodníckych sietí. Zakopme vojnovú sekeru. My Vám vrátime rukojemníkov a Vy nám poskytnete svoju spoluprácu.
Tešíme sa, Leaders

Ps: Pripravte si jednoslovnú odpoveď (áno/nie), kontaktujeme Vás o päť dní.

,,Nie.'' Roztrhal som papier na kúsky. Jimin vedľa mňa sa trochu strhol.

,,Môžeme sa pokúsiť podviesť ich... budeme s nimi hrať len pokým nám nevydajú Yoongiho a Neiru. Obchodné reťazce sa dajú ľahko prerušiť,'' ozval sa Hobi a upieral zrak na Namjoona.

No Joon sa najprv otočil na mňa. ,,Jungkook, nesmieme robiť unáhlené závery. Toto je dobrá šanca,'' povedal a otočil sa k Hobimu. ,,Skúsime to.''

Revenge 2✔Where stories live. Discover now