15.

129 6 0
                                    

,,Počkaj,'' zastavil ma Kook, keď som sa pohla k trezoru. Vzápätí skrivil tvár, lebo príliš silno zaťažil boľavú nohu.

Chytila som ho za ruku, že ho podopriem, no on sa mi vytrhol a podišiel k trezoru.

,,Ešte posledné opatrenie,'' povedal a nahmatal nejaké tlačidlo v ráme kruhových dverí. Keď ho stačil, zapípalo a zasvietilo nazeleno. ,,Inak by ťa prepálil laser hneď, ako by si vošla,'' mykol plecami.

Prehltla som. Prepálil by ma môj vlastný laser, ktorý som tu kedysi nastavila proti nepriateľom?

,,Joon, nájdi, čo potrebuješ, počkáme ťa v obývačke,'' Jungkook sa otočil na Namjoona a nahmatal moju ruku. Podala som mu ju a on mi ju stisol.

Namjoon prikývol a Kook ma odviedol preč z podzemia.

,,Môžeme si objednať pizzu?'' nadhodila som, keď sme kráčali po schodoch. Išlo nám to pomalšie, lebo Jungkook nerád zaťažoval ranenú nohu.

,,Pred dvoma hodinami sme jedli,'' pripomenul mi.

,,Odkedy držím diétu?'' zamračila som sa naňho. Nechcela som byť nejaký narcis, ale pás mám dosť štíhly. A po pobyte vo väzení... možno som bola až príliš chudá. Ešte stále som si musela sťahovať nohavice opaskom, lebo mi tak úplne nesedeli.

,,Dobre, ak chceš, objednáme pizzu,'' prevrátil očami, no vzápätí sa na mňa usmial a pobozkal ma na čelo.

,,Keď ostatní odídu, môžeme si pustiť nejaký film, čo povieš?'' navrhol.

,,Hm... niečo mi to pripomína... nerobia to tak normálni ľudia?'' poznamenala som s úsmevom.

Jungkook sa zasmial. ,,Áno... myslím, že áno. Tak čo si pozrieme? Niečo o mafii?'' uškrnul sa.

,,Niečo, kde vyhrá mafia nad políciou,'' zašepkala som mu s úškrnom a objala som ho okolo pásu.

Došli sme do obývačky, kde som nechala Kooka, aby objednal pizzu a ja som zatiaľ šla do auta po veci, ktoré sme si zbalili, keďže tu zostávame.

Potom sme vyprevadili Bangtan z domu. Jimin sa ponúkol, že nám zostane robiť bodyguarda, no s Jungookom sme naraz odmietli. Niežeby sme tu Jimina nechceli, no nepotrebovali sme žiadneho strážcu, keďže vila bola bezpečná.

,,Dávajte si pozor,'' povedala som, keď sa s nami lúčili.

,,Všetci ideme po dvojiciach. A ak by sa niečo stalo, zavoláme,'' ubezpečil nás Namjoon.

,,Dobre,'' prikývla som a vošla som dovnútra. Jungkook zavrel dvere a usmial sa na mňa.

,,Čo je?'' nechápala som.

,,Milujem ťa,'' povedal odrazu.

Pocítila som motýlikov v bruchu a usmiala som sa s pohľadom zabodnutým do zeme.

,,Červenáš sa,'' dvihol mi bradu a naklonil hlavu nabok. Jeho úsmev sa ešte prehĺbil.

Bolo to ťažké - ťažšie ako bojovať s gangstermi - ale napriek jeho krásnemu úsmevu som sa naňho zamračila. ,,Nečervenám. Ako ti to len mohlo napadnúť?'' vyhlásila som obviňujúco.

,,Si nádherná, keď sa červenáš,'' povedal a pomaly sa približoval s pohľadom na mojich perách. Až príliš pomaly. Provokoval.

Zdrapila som ho za zátylok a pritiahla si ho k sebe. Zasmial sa mi do pier.

,,Provokatér,'' zamrmlala som mu do pier.

Znovu sa zachechtal. ,,Ale vyšlo mi to,'' poznamenal.

,,Nabudúce ti dám facku a odídem,'' sľúbila som mu.

,,Neodídeš,'' povedal sebavedomo.

Kusla som si do pery a pozrela som mu do očí. Mal pravdu.

,,Nie. Neodišla by som,'' priznala som, hľadiac mu do rozžiarených očí. ,,Ale nieže ti teraz stúpne ego,'' dodala som.

Zasmial sa a zdvihol ma na ruky. Zvýskla som a on zamieril do obývačky.

Zhodil ma do kresla a vzápätí sa vyvalil na mňa. Srdce sa mi rozbúchalo, keď sa opäť priblížil k mojej tvári. Uvedomovala som si každú časť tela, ktorej sa ma dotýkal.

Zrazu sa cezo mňa načiahol a zobral zo stola ovládač.

,,Čo tak pozrieť si-''

Naštvalo ma, ako ma stále provokuje, vytrhla som mu ovládač z ruky a hodila som ho na zem, ďaleko od nás.

,,Práve si ho rozbila,'' poznamenal Jungkook trochu zmätene.

,,Lepší rozbitý ovládač, ako tvoja sánka, nemyslíš?'' zavrčala som.

Prekvapene zažmurkal, no potom sa uškrnul. ,,Pretiekol pohár trpezlivosti?''

Prešla som mu prstami po sánke. ,,Čo si si myslel? Že ma môžeš provokovať donekonečna?''

Kusol si do pery a potlačil úškrn. Priblížil sa ešte viac a s perami na mojom uchu pošepkal: ,,Uvidíme, koľko mi toho ešte prejde.''

~

Jungkook rozospato zanadával, keď sa znovu ozval zvonček. Už druhýkrát.

Prvý raz nás vyrušil - presne v tom najlepšom - poslíček s pizzou.

Zazrela som na hodiny... odvtedy, čo dorazila pizza, ubehli už tri hodiny. Už sme takmer spali.

Keď som videla, že Jungkook sa nedvíha z postele, sama som vykĺzla spod periny.

Podišla som ku kamere od zvončeka na hornom poschodí a hneď som rozoznala Jiminovu siluetu osvetlenú umelým svetlom.

Jiminov postoj ma prinútil spozornieť. Zvieral zbraň v oboch rukách a obzeral sa zo strany na stranu, akoby si chcel sám sebe kryť chrbát.

Stačila som tlačidlo a povedala som do mikrofónu: ,,Čo sa deje?'' Naschvál som ho neoslovila menom, aby som neprezradila jeho identitu. Ak ho niekto prenasleduje...

,,Otvor,'' povedal roztržito, ani sa nepozrel do kamery. Postrehla som, že ma tiež neoslovil.

Spravila som ako chcel - stlačila som tlačidlo, ktoré mu otvorilo vstupnú bráničku - a zbehla som po schodoch k dverám domu. Otvorila som a Jimin rýchlo vošiel dnu.

,,Čo sa stalo?'' vyzvedala som.

Počula som, ako Jungkook zostupuje po schodoch, no sústredila som sa na Jimina a pohľadom som kontrolovala, či nie je ranený.

,,Jimin-ah?'' začudoval sa Jungkook a rozsvietil svetlo.

Ihneď som zažmúrila oči, no vtom Jimin vyhŕkol: ,,Zhasni to,'' a Kook opäť zhasol.

Jimin priskočil k oknu a skontroloval, či pred bránou niekto nečíha.

,,Boli sme s Jinom na misii,'' spustil napokon a otočil sa na nás. ,,Za tých pár dní, čo ste mali svoje vlastné starosti,'' pozrel na Jungkookovo koleno, ,,sme sa dosť posunuli, keď ide o Leaders. Yoongimu sa podarilo lokalizovať ich základňu a my sme tam včera vyslali troch mužov. Ani jeden sa nám už viac neozval.''

Striaslo ma.

Jungkook stále stál na poslednom schode, ani sa nepohol. ,,A vy ste to tam s Jinom išli preskúmať?'' spýtal sa vážnym hlasom.

Jimin chvíľu nereagoval, akoby zamrzol, no nakoniec prikývol. ,,No nedostali sme sa ani k plotu. Majú tam všade rušičky signálu, kamery a hliadky. Nepodarilo sa nám zostať v utajení.''

,,Kde je Jin?'' spýtala som sa a zovrelo mi brucho. Stalo sa mu niečo?

Revenge 2✔Where stories live. Discover now