40.

89 8 2
                                    

Timeskip
*o dva mesiace neskôr*

Prehodila som si nohu cez nohu a zaborila som sa hlbšie do kresla.

Takzvaný líder pouličného gangu sa predklonil a nalial mi pohár hnedooranžovej tekutiny.

,,Čo sa týka ziskov, išiel by vám štyridsaťpäťpercentný podiel,'' vyhlásil a podal mi pohár.

Do nosa mi udrel zápach alkoholu. Pokrútila som tekutinou v pohári. ,,Štyridsaťpäť?'' spýtala som sa neveriacky.

Aj keby tá tekutina nebola otrávená, nevypila by som ju. Nevedela som, či mám byť viac naštvaná preto, že sa ma pokúsili zabiť alebo preto, že si mysleli, že sa im to naozaj podarí.

Už keď som vkročila do miestnosti, všimla som si, že na dne pohára je malý pásik čírej tekutiny. Ale ešte stále mi nebolo úplne jasné, prečo by ma chceli mŕtvu. Aj keď je dosť možné, že sú jednoducho hlúpi a nemyslia na následky. Vlastne im robím láskavosť, že sa nenechávam zabiť, inak by ich môj gang vyvraždil ako pomstu.

,,Berme do úvahy, že pašovanie majú na starosti moji muži. Prislúcha mi väčší podiel,'' vyhlásil mladý tmavovlasý muž predo mnou a vypil svoj pohár na ex.

,,Žiadate ma o spoločný obchod, lebo vaše zásielky sú často terčom prepadu. Zlodejom prídete ako ľahký cieľ a dobrý zdroj drog,'' vyhlásila som a on znervóznel. ,,Ste si vedomí toho, že ak ľudia zistia, že obchodujete so slávnym gangom Trizziano, nedovolia si vás okradnúť a poštvať si tak môj gang.''

Prečo ma Trent nútil ísť za týmto psychopatom? Od začiatku som mu hovorila, že ten obchod bude katastrofa.

A dohadovanie obchodu ešte väčšia. Nemala som v úmysle chodiť sem, ale potom som sa dopočula, že do našej vily sa chystá prísť Jungkook.

Prevažne býval v inom dome a do vily sa vracal len málokedy. Väčšinou na veľké porady. Stále som sa s ním odmietala zhovárať a keď sa nám náhodou stretli pohľady, spomenula som si na jeho kruté slová v ten deň a mala som pocit, že sa zosypem.

,,Áno, vaše meno má istú hodnotu,'' uznal líder gangu, ktorého meno som už zabudla a vytrhol ma tak z myšlienok. ,,Navrhujem päťdesiat percent,'' povedal, ale ja som ho vnímala len sčasti.

Bola som tu sama. Nezobrala som so sebou nikoho z Bangtanu ani z Trizziano. Možno preto sa odvážili pokúsiť sa otráviť ma.

Každopádne, nemôžem si dovoliť uzatvoriť takýto nevýhodný obchod. Gang Trizziano musí získať z obchodu viac ako do neho vkladá. A nemôže si dovoliť nechať sa odrbávať.

Pomaly som položila pohár na stôl a hodila som pohľadom po dvoch ľuďoch pri dverách. Za dverami stáli ďalší dvaja.

,,Je leto. Nie je vám horúco?'' vyzývavo som naklonila hlavu a veľavýznamne som si prezrela jeho mikinu.

Stuhol na mieste.

,,Vedia vaši ľudia, že máte sklony k samovražde?'' spýtala som sa s náznakom úškrnu.

Bol to tip. Výstrel do tmy. A podľa jeho zaťatej sánky som usúdila, že to bol zásah.

Môj druhý tip bol, že je drogovo závislý. Mikinu by nosil, aby skryl stopy po vpichoch. Ale ruky sa mu netriasli a zreničky mal celkom normálne, preto som si vybrala teóriu o samovražedných sklonoch.

,,To je absurdná myšlienka,'' zavrčal na mňa, ale obaja sme si všimli, ako jeho chlapi pri dverách nastražili uši.

Mykla som plecami. ,,Môžete mi to vyvrátiť,'' kývla som hlavou k jeho rukávom. Predpokladala som, že sa pod nimi skrývajú rany po rezaní.

,,Dohadujeme obchod,'' zasyčal. ,,Ja by som mal tiež pár vecí, ktoré by som vám vedel vytknúť, ale nerýpem sa vám vo vašom živote.''

,,Ja len hovorím, že človek so samovražednými sklonmi môže priviesť gang do záhuby,'' mykla som plecami.

,,Och, a čo tak človek, ktorý nemá problém vyzabíjať celý gang aj keď to znamená zabiť nevinných ľudí!'' vyhŕkol naštvane.

,,Nevinných?!'' neveselo som sa zasmiala. ,,Garantujem vám, že ani jeden z nich nebol nevinný. Vstupenka do gangu Leaders je vražda.''

Muža predo mnou striaslo. Bol síce vedúcim gangu, ale ich gang sa špecializoval na pašeráctvo drog. Vraždy boli ojedinelé.

,,A ak sa už bavíme o tom - prečo ste mi vôbec dali ponuku na spoločný obchod, ak neuznávate moje taktiky?'' spýtala som sa ostro. Aj keď bolo nad slnko jasné, že sa na nás chceli len priživiť.

Muž otvoril ústa, ale potom ich opäť zatvoril a naštvane na mňa zazrel.

Vstala som z kresla. ,,Nemám záujem obchodovať s vami. A čakám ospravedlnenie za mrhanie mojím časom,'' zvrtla som sa na päte a zamierila som k dverám.

Vtedy sa na mňa muž vrhol a zovrel mi krk. Keď som prudko narazila hlavou o stenu, mysľou mi prebleskla spomienka, keď som bola opitá a Jungkook ma takto tresol o stenu.

Vyhnala som spomienku z hlavy a prudko som kopla lídra gangu do rozkroku. Prehol sa a následne som mu zasadila úder lakťom, čím som ho zrazila na zem.

,,Samovražedné sklony a problémy s ovládaním hnevu,'' otočila som sa ku dvom chlapom pri dverách. Uhli sa mi, aby som mohla vyjsť. Keď som okolo nich prechádzala, zamrmlala som im: ,,Veľa šťastia s takým lídrom.''

Opustila som budovu a prešla som ulicou. Vytočila som Trentovo číslo.

,,Tak ako to išlo?'' zdvihol a hneď sa ozval.

,,Povedala by som, že presne podľa predstáv,'' povedala som a snažila som sa znieť uvoľnene.

Z mobilu sa ozval Trentov smiech. ,,Odmietla si to.'' Nebola to otázka.

,,Jasné, že áno,'' potvrdila som a zaškrípala som zubami. ,,Ten sukin syn ma schmatol pod krk!''

,,Prežil to?'' spýtal sa okamžite.

,,Áno, nechala som ho žiť. Aj tak mu ten trápny gang už dlho nevydrží. Je to masochista a tí by nemali viesť gangy,'' povedala som. ,,Keby som ho zabila, nemohli by sme sledovať rozvrat jeho gangu. Takto to bude zaujímavejšie.''

,,Si krutá,'' poznamenal Trent, ale v jeho hlase som počula úsmev. ,,Ideš späť do vily?''

Zaváhala som. ,,Je tam ešte?''

Trent vzdychol. ,,Chce sa s tebou rozprávať.''

,,Och, aké milé. Ja sa s ním už nemám o čom baviť,'' odvrkla som.

,,Neira-''

,,Ak ho nevyženieš do dvoch hodín, pôjdem do domu pri jazere,'' vyhlásila som.

,,Chce sa s tebou len-''

Zrušila som.

Nasadla som do auta a frustrovane som vzdychla. Prečo je tak ťažké prestať naňho myslieť? Prečo moje srdce aj po dvoch mesiacoch tak šialene tlčie, keď niekto spomenie jeho meno?

Vytočila som Aillenino číslo. Mala som s ňou dohodnuté stretnutie v kaviarni.

,,Meškáš,'' vyhlásila.

,,Nie som ďaleko,'' povedala som. ,,Za päť minút som tam.''

,,To má byť ospravedlnenie?'' zatiahla Aillen.

,,Vieš, že nemám vo zvyku sa ospravedlňovať,'' naštartovala som.

,,Skús to,'' takmer som videla jej provokačný úsmev.

Zamyslela som sa. ,,Ešte nie. Keď ti raz poviem tie slová, budeš si môcť byť istá, že ich myslím naozaj vážne a že to nemám vo zvyku hovoriť len tak hocikomu každý deň.''

Zasmiala sa. ,,To je len výhovorka.''

,,Možno trochu,'' uznala som.

Mrzí ma, že zas meškám s kapitolou🙇‍♀️ ...mala som veľa práce so streamovaním Butter😌😂

Revenge 2✔Where stories live. Discover now