34.

97 7 0
                                    

Žena sa opatrne obzrela okolo seba a mne došlo, že všetci ostatní na ňu stále mieria zbrane ako na potenciálnu hrozbu.

No ja som im nerozkázala, aby zložili zbrane. Predsa len, prišla od Leaders.

Žena klesla na kolená a sklonila hlavu. Až po chvíli mi došlo, že plače.

Podišla som až tesne k nej. ,,Kde sú tvoji kolegovia?'' spýtala som sa neutrálnym hlasom.

Žena pokrútila hlavou a nahlas vzlykla. ,,Zabili ich. Všetkých. Kail mi pomohol utiecť, ale prišiel pri tom o život.''

Všimla som si, že pár ľudí zložilo zbrane. Vtedy k nám podišiel Tae, ale jeho zbraň stále mierila na ženu.

,,Čo je zač?'' spýtal sa chladným hrubým hlasom.

,,Jedna z väzňov u Leaders,'' odpovedala som mu.

Prižmúril oči na ženu. ,,Ako si nás tu našla? Ako si vedela, kde máme vilu?'' spýtal sa podozrievavo.

Uvedomila som si, že jeho pochybnosti sú na mieste. Čo ak jej Leaders ponúkli slobodu výmenou za špehovanie a donášanie? Ako inak by vedela, kde sídlime?

Žena zdvihla zrak a prekvapene si prezrela Taeho. Ten sa ani nepohol pod jej pohľadom.

,,Bývala som policajtkou. Megira, Chris, Heron a Morgan utekajú pred zákonom. Keď sme zistili, že si založili gang, museli sme si zistiť, s akými gangmi prichádzajú do kontaktu,'' odpovedala.

,,A to znamená, že ste si zisťovali našu adresu?'' spýtal sa Taehyung nepriateľsky.

,,Okrem iného,'' žena zovrela pery. ,,O vašom konflikte vie snáď každý. Idete si po krku odkedy ste zabi- teda odkedy Torn-'' náhle zmĺkla.

Odfrkla som si. Pre toto neznášam policajtov. Do všetkého pchajú nos a myslia si, že všetko vedia, pritom nevedia vôbec nič. Nevedia, aké príbehy sa skrývajú za vraždami a ja im to nemienim prezrádzať.

,,Prečo si prišla sem, keď si mohla utiecť na najbližšiu policajnú stanicu?'' spýtala som sa.

,,Chcela som to urobiť,'' povedala a opäť sa jej po lícach skotúľali slzy. ,,Ale neviem... nedokážem sa na policajtov už ani pozrieť bez toho, aby som myslela na tých, o ktorých som prišla.''

Trochu mi zovrelo srdce. Ona bola síce policajtka, ale bolesť zo straty blízkeho je predsa rovnaká u všetkých.

Všimla som si jej zranenia a podala som jej ruku. ,,Poď sa osprchovať a najesť,'' ponúkla som jej.

,,Neira,'' povedal Tae varovne.

,,Ja viem,'' prikývla som a pohľadom som mu naznačila, že ešte do nej nevkladám plnú dôveru. Len jej chcem pomôcť.

Žena prijala moju ruku a vyštverala sa na trasľavé nohy. ,,Ako sa voláš?'' spýtala som sa.

,,Aillen,'' povedala. ,,Aillen Seinrin.''

Prikývla som. ,,Yoongi ťa odprevadí do hosťovskej izby,'' kývla som naňho hlavou.

Vtedy som začula zvuk pneumatík, keď pred bránou prudko zastalo auto. Vzápätí sa z neho vynorili Jimin a Jungkook so zbraňami v rukách.

Zamierila som k Jungkookovi. ,,Máme tu problém,'' povedala som vážne.

Jungkook si prezrel prázdne zdemolované auto a potom preletel pohľadom po mne, aby zistil, či nie som ranená. ,,Aký?'' spýtal sa napokon.

Prehrabla som si rukou vlasy a zatvárila som sa trochu zúfalo. ,,Veci sa dosť zvrtli a...''

,,A?'' naliehal.

Revenge 2✔Where stories live. Discover now