Episode 3: Not my taste

2.3K 69 5
                                    

Disclaimer

Cerita ini diinspirasikan dari yaoi 'Painter of The Night'. Walaubagaimanapun, cerita ni dikarang menurut perspektif thor jadi mungkin agak berbeza dengan yaoi asal. Lagipun cerita ni berlatarmasakan zaman moden. Jadi jalan cerita kena disesuaikan dengan faktor-faktor yang dinyatakan.

Thor harap korang boleh support author asal yaoi ni iaitu Byeonduck di www.lezhin.com/en

Rumah persendirian setingkat dengan halaman cukup luas itu agak hening di awal pagi. Bunyi katak sahut-sahutan tanda hujan baru reda. Azai Ryker; Pemuda berambut perang berusia 20 tahun itu sedang menatap cermin besar di bilik tidurnya.

"Ahhh... Banyak kesan merah pulak..." Ryker bermonolog seorang diri. Kesan merah merata di leher dan bahunya hasil aktiviti ranjang Bersama Valerio semalam. Walaupun mereka sekadar melakukan seks sebanyak satu sesi sahaja, namun batin Ryker merasa sangat dituntaskan. Valerio tiba-tiba menjadi sosok jantan yang sangat luar biasa.

"Tuan muda!" Ryker dikejutkan dengan panggilan pembantu rumahnya.

"Kenapa? Apa masalah kau?awal-awal pagi dah memekak!" Balas Ryker kepanasan hati. Memang kepantangan dia diganggu pada waktu pagi dan pekerja di rumah itu sudah sedia maklum akal fiil tuan mereka yang satu itu.

"Tuan muda Ryker... Tuan muda Valerio datang berkunjung... Katanya ada hal penting... Tuan muda..." Jawab Larry termengah-mengah; pembantu rumah yang paling senior di rumah tersebut.

"Apa kau cakap? Valerio?!" Ryker bingkas bangun tatkala mendengan nama lelaki idamannya sedari kecil disebut.

'Kami baru jumpa semalam... Kenapa dia datang kesini hari ni?' Detik Ryker sambil mengikat rambutnya ke atas.

"Ruang tetamu... Bawa tuan muda Valerio ke ruang tetamu dah minta dia tunggu sebentar." Arah Ryker sambil pergi ke bilik mandi untuk memberus gigi dan membilas muka. Ryker masih penasaran akan kunjungan Valerio kali ini. Lelaki tampan mesum itu tidak pernah berjumpanya lebih dari satu malam. Apatah lagi setelah Valerio melampiaskan nasfu kepadanya. Berpuas hati dengan kondisi wajahnya, Ryker berjalan pantas menuju ruang tetamu tempat Valerio menunggu.

"Valerio!" Keterujaan suara Ryker kedengaran agak ketara. Valerio hanya memandang Ryker sekilas sebelum tatapannya kembali beralih ke kolam teratai di luar tingkap.

"Sebelum ni tak pernah pun you datang jumpa i lepas kita... Ermm... By the way, kenapa you da-" Ungkapan Ryker terputus setengah jalan apabila Valerio tiba-tiba memaut leher lalu menciumnya.

"Slurp... Ngh... Hngh..." Dua lidah saling bersabung. Air liur bertukar ganti (Ewww covid LOL). Valerio membaringkan Ryker di sofa kulit berwarna hitam di ruang tersebut.

"You... Nhg... Kenapa ni? Ahhh... Slurpp... Semalam tak cukup? Hehehe..." Ryker terkekek kecil apabila Valerio menjilat cuping telinganya.

"I dah tak tahan..." Ucap Valerio sambaing tangannya menopang di sebelah kiri dan kanan Ryker. Nafas nya tercungap dan muka memerah.

"Youuu... Takkan kita nak buat kat sini... Nanti pekerja I dengar macam mana? Hehehe" Ryker menggoda Valerio dengan meraba dada bidang lelaki tinggi nafsu tersebut.

"Takkan you nak I jalan pergi bilik tidur you macam ni?" Ucap Valerio. Dia kini sudah sepenuhnya bertelanjang dada. Valerio membuka baju dan seluar tidur Ryker lalu membalikkan badan lelaki tersebut.

"Haa... Haa... Ahh..." Ryker kian mendesah apabila Valerio memainkan hujung jari tengahnya di luar lubang kenikmatan Ryker.

Squelch! Squelch! Jari tengah Valerio begitu mudah menerobos lubang Ryker. Tusukan jarinya semakin dalam hingga desahan Ryker tidak tertahan.

Tinta Malam (ON GOING)Where stories live. Discover now