Disclaimer
Cerita ini diinspirasikan dari yaoi 'Painter of The Night'. Walaubagaimanapun, cerita ni dikarang menurut perspektif thor jadi mungkin agak berbeza dengan yaoi asal. Lagipun cerita ni berlatarmasakan zaman moden. Jadi jalan cerita kena disesuaikan dengan faktor-faktor yang dinyatakan.
Thor harap korang boleh support author asal yaoi ni iaitu Byeonduck di
"Ngh... Hmmph..." Alden mengerang apabila permainan lidah Valerio kian rancak.
Slurp. Slurp. Valerio perlahan-lahan menghentikan ciuman. Tali-tali liur masih menghubungkan bibir munggil kedua lelaki muda tersebut.
"Haa... Ah..." Desahan Alden bersambung sejurus Valerio mengalihkan cumbuaannya ke leher Alden. Jari kanan Valerio tidak tinggal kalah memainkan puting merah jambu Alden.
"Beli berus dan kertas lukisan?" Ucap Valerio disela pergomolannya.
"Alasan murahan..."
"Mmph... Hngh..." Alden tidak membela diri tetapi menukas desahan demi desahan. Cumbuan Valerio kini beralih ke puting susunya silih berganti.
"Jadi? Apa awak bagitau abang Alger awak tu?" Valerio memandang muka Alden yang berusaha mengatur nafas.
"Awak ajak dia larikan diri bersama-sama?" Sambung Valerio. Air mata mula bertakung di kelopak mata bawah Alden apabila diintimidasi begitu. Apatah lagi jarak antara meraka Cuma dipisahkan sejenkal.
"Abang Alger... Tuan muda Valerio sudah merenggut kesucian saya... Dan paksa saya membuat lukisan cabul... Macam tu awak bagitau abang kesayangan awak tu?" Valerio mengajuk suara Alden. Air mata Alden kini tinggal dilepaskan menggucuri pipi polosnya. Tanpa sedar seluar Alden kini dilucutkan sepenuhnya.
"Hiks... Hiks..." Dan buat ke berapa kali, airmata Alden tumpah lagi. Valerio hanya memandang datar wajah Alden yang kini lencun. Tidak pernah dalam hidupnya berjumpa dengan orang yang begitu kerap menangis.
Valerio menarik Alden sedikit kasar menuju katil. Alden kini hanya mengenakan baju dan dalam posisi merangkak. Valerio menopang perut Alden dengan kuda-kuda kaki kanannya, manakala kaki kirinya bersimpuh.
"Jangan gerak..." Suara Valerio kedengaran sedikit dalam. mungkin nafsunya sudah memuncak di ubun-ubun.
"Tu... tuan muda... tunggu... jangan..." Alden sedikit kalut apabila Valerio menyelak peha kanannya agar sedikit mengangkang.
"Saya paling banyak bersabar dengan awak berbanding semua orang yang pernah saya jumpa... Jadi jangan cabar kesabaran saya kali ni... Alden Kilmer..."
"Kali ini saya akan buat kamu sedar... siapa sebenarnya yang buat kamu puas klimaks... Seperti malam awak mabuk tu..." Jari kanan Valerio bermain-main di lubang kenikmatan Alden. Valerio memasukkan jari telunjuk dan jari tangan kanannya ke dalam mulut hingga ke pangkal. Kedua jemari Valerio yang basah dilumuri air liur dihalakan ke lubang sempit Alden yang berkemut-kemut cuba menolak benda asing yang cuba menerobos.
"Hngh... Argh!" Alden mengerang kesakitan tatkala jari Valerio menerobos laju. Alden cuba menolak tangan Valerio namun sia-sia apabila tuan muda mesum itu menolak belakangnya dengan tangan kanan hingga Alden semakin tertunduk.
"Jangan tuan muda... Tolong... Berhenti... Arghh... Hngh..." Alden semakin kuat memprotes apabila jemari Valerio kian laju keluar masuk. Dalamannya terasa seperti dirodok apabila Jamari Valerio turut nakal berputar-putar. Alden cuba merapatkan kakinya berusaha memperlahan permainan nakal Valerio namun strateginya ternyata memakan diri.
"Ahhh... Oh... Ahhhhh..." Erangan Alden tidak mengambil masa lama untuk bertukar menjadi desahan.
"Jadi kat sini benda sedap tu? Kat sini benda yang buat awak terbang ke awangan mendesah nama abang kesayangan bertalu-talu malam tu? Haaaa?" Valerio menekan dan mengurut lembut bonjolan kecil di lubang kenikmatan Alden.
YOU ARE READING
Tinta Malam (ON GOING)
RomanceValerio Guevara "Saya memang kanji dan kaki amp*t... Tapi bukan bermaksud taste saya... Dengan orang low class macam kamu." 'Anjing tak sedar diri.' Alden Kilmer "Abang... Tunggu kejap... Hiks... Hiks..." "Saya... Takut... Hiks... Hiks... Saya belum...