Pov. Nika
Była już noc a kokichiego dalej nie ma. Wiem że ma już prawie 18 lat ale to mój młodszy braciszek i nie wybaczyłabym sobie jakby znowu coś mu się działo.
(Nika nie wiedziała że shuichi porwał kokichiego bo kokichi skłamał i powiedział że nie widział jego twarzy)
Siedziałam sobie w salonie i nagle usłyszałam otwieranie drzwi.
-już jestem - powiedział kokichi.
-gdzieś ty był? -zapytałam trochę wkurzona że przychodzi o takich godzinach.
-spokojnie tylko się spotkałem z dice- powiedział.
-o. A co tam u nico- zapytałam i tak zacząła się nasza rozmowa.Time skip
Pov. KokichiWczoraj nika była na mnie trochę zła za to że wróciłem później ale na szczęście moja siostra nie potrafi być straszna.
Było już po 17 a ja się szykowałem w pokoju bo o 19 idziemy z całą organizacją na imprezę. Wiedziałem że u mojej siostry jest teraz chłopak ale nie za bardzo się chciałem z nim poznawać bo nie miałem czasu.Była już 18 a ja schodziłem na dół założyć buty. Nawet kontem oka nie spojrzałem na Nike bo nie chciałem jej psuć tego dnia bo sobie teraz ogląda film ze swoim chłopakiem.
Jeszcze raz się zobaczyłem w lustrze i poprawiłem chustę. Nagle za mną stanęła moja siostra.
-jesteś cudowny- powiedziała z uśmiechem.
-weź daj spokój- powiedziałem śmiejąc się.
Wiązałem buty i usłyszałem że za mną stoi też chłopak mojej siostry.
Wstałem i popatrzyłem w lustro i zobaczyłem coś czego nigdy nie chciałem zobaczyć.........Stał tam shuichi...
Tak lubię się zamieniać w Polsat❤️ . Koniec 13 rozdziału. 256 słów
CZYTASZ
Prawda Czy Fałsz (pregame saiouma)
Fanfictionshuichi saihara ma opresję na punkcie jego najlepszego przyjaciela z klasy, kokichiego oume. Lecz pewnego razu zaszedł za daleko.