"naprawde nie potrafisz udawać że śpisz"

1.1K 57 40
                                    

Pov. Shuichi
Szłem już z tostami które zrobiłem na kolację. Jak ten idiota nie mógł jeść przez 2 tygodnie? Wszedłem już do pokoju gdzie leżał kokichi.

Usiadłem na łóżku, wziołem go na kolana tak żeby patrzał prosto na mnie.

-em... Shuichi to trochę zawstydzające...-powiedział niepewnie.
- cicho. A teraz jedz - powiedziałem wkładając mu tosta do buzi.

Kiedy zjadł już 4 tosty widziałem że już naprawdę nie chce jeść. Wziołem talerz i porzedłem dać go do zmywarki.

Kiedy wróciłem to zauważyłem śpiącego kokichiego. Położyłem się koło niego i też usnołem.

Pov. kokichi
Obudziłem się o 3 w nocy. Właśnie była burza, a ja strasznie się bałem burz. Od tyłu tulił mnie shuichi ale to nadal nie sprawiało że przestałem się bać. Zaczołem się trzęść z przerażenia. Pewnie shuichi już nie spał bo obrócił mnie w jego stronę.

-spokojnie kokichi, jestem tu i nie trzeba się niczego bać - powiedział po czym połączył nasze usta w delikatnym pocałunku. A po pocałunku mnie przytulił.
Po tych słowach się trochę uspokoiłem. Ale tylko trochę bo nadal na dworze szalała burza. Dlatego dalej nie spałem.

Shuichi pewnie już spał bo miał zamknięte oczy i spokojnie oddychał.

Było już chyba po 6 a ja nadal nie spałem. Nagle shuichi zaczoł się wybudzać więc zaczołem udawać że śpię. Saihara wstał wzioł ubrania i porzed do łazienki. Gdy wrócił to stanoł w drzwiach.

-naprawde nie potrafisz udawać że śpisz- powiedział saihara.
-...- ja nic nie odpowiedziałem.

Shuichi potrzedł do łóżka i przy nim kucnoł.

- co mam jeszcze powiedzieć żebyś normalnie porzedł spać i się wyspał?- zapytał że znudzonym głosem shuichi.

Koniec rozdziału 9. 265 słów.

Prawda Czy Fałsz (pregame saiouma)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz